5.

18 2 0
                                    

Pri ceste stál môj opitý otec s fľašou piva v ruke. Našťastie si ma nevšimol. No padol na zem a niečo si mrmlal. Chcela som mu ísť pomôcť ale bála som sa ho, a meškala by som do školy. Radšej som ho tam nechala, nech tam trpí za to čo mi spravil! Do školy sme prišli 7:55 , no to nebol koniec tohto školského maratónu. Este sme museli ísť ku skrinkám tam sme si zobrali knihy na prvú hodinu, sme sa rozbehli na druhé poschodie školy a tam cez celú chodbu do labáku na chémiu. Neviem na čo je potrebná chémia no nevadí. Ako sme sa po ceste stretli toho chvastúňa Dylana. Zase sa chvastal!
,,Čauko, kráska! Tak nakoniec si pridala k tým úbožiakom. A videla si toho opilca pred školou? Kričal na nejakú babu ktorá sa volá Eliza. Nevieš niečo o tom?!"
Otocila som sa a nevšimla som si ho! Rýchlo som išla na hodinu. Do triedy sme prišli 7:59 Chémiu som ešte nemala takže neviem či je učiteľ dobrý, a či prísny. Bolo mi to osobne jedno! Chémiu nenávidím
S Lukom, Sam, Stellou, Nicolasom a Aaron sme sa rozprávali celú hodinu, kým nás učiteľ neokríkol
,,Pán Luke, my vieme, že je Eliza pekná, A to platí aj pre Nicolasa a Stellu a aj pre Aarona a Samanthu!" Videla som na Sam a Stelle že sa začali červenať. Bolo vidno že Sam bude s Aaronom a Stella skončí s Nickom.
Po takých 6tich hodinách nudy, sme isli domov alebo sme mali ísť, nie sme mali trening. Tak rýchlo na tréning. Dali sme si rozcvičku a potom sme začali. Zase som im mala nájsť nejaké kúsky. Kedže moja mama bola slávna a ešte stale je aj po svojej smrti, tak som vedela ťažkých otočiek či výskokov alebo otocku vo vzduchu.
Po tréningu som chcela ísť do svojho vlastného domu. No neuvedomila som si, že teraz bývam s Lukom a jeho rodinou.
,,No čo ako bolo?" Spýtala sa Emily.
Neodpovedala som jej lebo som sa hodila na sedačku a zaspala som. Ked som sa zobudila, počula som Luka a Emily ako sa o mňa rozpravali.
,,A čo bude teraz s.. ." pytal sa Luke no skocila mu do reci Emily
,,Luke. Uz je hore."
Snažila som sa nebiť zvedavá no neslo to. Tak som odisla do svojej izby.
Vadím im tu? O com sa rozprávali keď spomínali moje meno? V tom niekto zaklopal na dvere.
,,El?" Povedal a vošiel. Snažila som sa pretvárať, aby nevidela moje sklamanie.
,,Ano, Luke?"
,,Si v pohode?"
,,Luke nevadím tu Emily?"
,,To čo je za otázku? Jasné že nie."
,,Spomínam si moje meno, tak prečo
Neboj sa?" , Nie je to nič vážne."
,,Luke?! Tak som nechcel, aby som vás počula
,,Nie je to podstatné?"
,,Luke!"
,,Fajn! Chceš to vedieť?! Rozpravili sme sa že ťa nemôžeme vrátiť späť domov. Tak že čo spravíme! Spokojná?!"
Nemala som k tomu čo dodať! Bola som radšej ticho. Vadím im tu. Preco mi naladol práve Luke? Ak sa to dozvie otec tak ich zbytočne ohrozujem! Do kelu! Musím sa vrátiť späť. To bude perfektný nápad! Nechám sa zabiť vlastným otcom!? To dlhšie vydržím sama na ulici než s ním pod jednou strechou.
,,Idem už spať." Povedala som dosť ticho, ale nemám k tomu čo dodať.
,,Prepáč že som kričal ale čo zostqneš tu? Ja som rád že si tu. Mam ťa rád, ak tomu opilcovi ťa nepustím!"
,,Vpohode. Spravila som ti nervy. Chapem to."
,,Dobrú noc, El"
,,Dobrú Luke."
A takto napínavo skoncil deň no to nie je všetko o takú hodinku mi niekto volá.
,,Kto to je?! Do riti! Chcem sa normálne vyspať a nemôžem !?" Hovorila som si pre seba. Ani som si nevšimla kto mi volá a zrusila som to a vypla si zvuk! Konečné kľud!
Rano som sa zobudila uz sama od seba. Hneď jak sme vstali isli sme dole na raňajky a potom do školy. Tento-krát sme sa nenaháňali, pretože ranné tréningy máme len v utorok, štvrtok a piatok. A dnes je streda. Na raňajky sme mali prezenicu, ktorú som urobila ja. Bola som na seba hrdá! Keď sme sa najedli. Islk sme odniesť Lili do školy a potom sme išli my. Tym myslím mňa a Luka. Prisli sme ku škole a tam stojí môj otec, ktorý nie je čo so sebou!
,,Je tu Elizu Gilmore?" Opýtal sa. Nemala som náladu. Nemala som si však nevšimnúť.
No v škole sme sa stretli toho chvastúňa (prezývka Dylena)
,,Kráska, čauko. Čo nie je ten opitý chlap tvojho otca? Kriči na nejakú babu menom Eliza. Nie si to ty?!"
,,Staraj sa o seba Dylen!" Ja som sa Dylena nebála vyjadrila som sa, že nemám náladu mojím vražedným pohľadom. Neviem ako sa mi nepodarilo odísť.
Zrazu sa mi niekto hodil do nárucia
,,Eliza!!" Bola pre Stellu.
,,Stell. Ahoj."
,,Mám vlastne otázku."
,,Počúvam. Som jedno ucho."
,,Prečo do školy chodíte spolu v poslednej dobe? Chodíte spolu?!" Vykríkla nadsene.
,,Stell, ja a Luke spolu nechodíme. Aspoň o tom neviem."
,,A tak prečo chodíte spolu do školy, na tréningy a aj zo školy? Som z toho zmätená."
,,Stell, no ja bývam s Lukom a jeho rodinou." Povedala som nesmelo, aby sa to nevysnilo divne. V tom momente sa do rozhovoru pridal chvastúň (Dylan)
,,Prečo bývaš u toho bezmozga?!" Opytal sa nasrane. Bol nasraný.
,,Dylan po prvé - staraj sa o seba a po druhé - on nie je bezmozog!" Našťastie zazvonilo na hodinu. Išli sme rýchlo na Matiku, keď sme vošli tak sa nám stretli pohľady tak zlatozubím učiteľom matiky!
Hodina matiky prešla celkom vpoho. No prichádza Angličtina Zase sme sa stretli s Dylanom po ceste dole na prvé poschodie.
,,Nie čo? Ako sa vam spolu býva?!" Nevšímala som si ho. Mne sa to darilo, no Lukovi nie. Videla som na ňom, že je nasraný tak isto ako Dylan. Videla som sa chcel aj Luke pridat do rozhovoru.
,,Luke múdrejší ustúpi ."
,,Máš pravdu." Nemusel mi to nakoniec pravdu. Ja viem, že mám. Poznámka Luka veľmi dlho. A keď sa začala by sa biť, a nepotrebujem byť svedkom bitky!
Škola sa šťastne skončila az na to ze Luke a Dylans skoro pobili ale vsetko bolo vpohode. Po ceste k Lukovi stal niekto pred Emilinym domom.
Z diaľky som nevidel človeka do tváre priblízim



​ zareaguje Elizin otec keď zistí
, že sa Eliza presťhovala aj na ďalej S kým Eliza skončí Prečo Luke zareagoval na Dylana tak ako zareagoval ? 😁😘

The Sea Of My ProblemsWhere stories live. Discover now