Všetko bolo také čisté. Okolo nás prešla Julie a Jane ktoré sú rodinnými kuchárkami a ich mladší brat Ray rodinný korčuliar bol v obývačke. Najstarší brat Mike bol vo svojej izbe. Celý deň robili to čo mali. Až na ten druhý deň sa stalo čosi divné. Mike zrazu zmizol a pár minút neskôr nám volala Stella.
,,Poďte sem! Rýchlo! Potrebujeme pomoc!"
,,Čo sa stalo?"
,,Varíme a trošku nám tu horí kuchyňa."
,,Čo? Choďte hlavne von z domu. A pockajte nás tam."
Potom sme hovor zrusili lebo sme sa ponáhľali.
,,Julie, Jane, Mike, Ray! Ideme na výlet. Rýchlo sa nachystajte a hlavne do športového oblečenia, budeme behať! Kde je Ray?"
,,Nevieme." Povedali naraz.
,,Dobre nájdeme ho. Ale uz poďme!"
Všetci ma poslúchli.
Ked sme prišli uz len dymelo.
,,Uhasili ste ho?" Opytala som sa Stelly
,,Áno. Ale vyzerá to tam ako po výbuchu." Povedal Luke.
,,Zistila som že Libby a tá Stellina a Aaronova krsná sú spolu na konferencii, takže máme veľmi málo času na to aby sme to tu pospratali. Takže sa do roho pustite. A ja sa musím o niečo postarať. Pretože som zistila, že aj my máme problém." Zrazu sa na mňa všetci pozreli.
,,Čo sa stalo?" Spýtal sa Luke, vážnym tónom.
,,Nič vážne." Povedala som rýchlo pretože ináč by zistil, že to vážne je a ešte viac než ich zadymená kuchyňa.
,,Neklam!" Zahučal po mne Luke.
,,Ella? Vy spolu chodíte?" Opytala sa Sellia a úplne zmenila aj tému. S Lukom sme sa na seba pozreli potom sme pozreli na ostatných. Nakoniec som sa odhodlala niečo povedať. Čo s tým vlastne všetci majú? Ja a Luke!? To teda nie!
,,Nie. Nie sme spolu. Prečo?"
,,Tak prečo po sebe kričíte ako naši rodičia keď sa hádajú?" Už mi jej otázky začali liezť na nervy. Luke to pravdepodobne vyčítal s môjho pohľadu, lebo keď som sa chystala niečo povedať tak mi skočil do reči.
,,To je taká malá hádka medzi najlepšími kamarátmi." Povedal, otočil sa na mňa a usmial sa.
,,Aha. Aj tak si myslím že ste spolu alebo budete." Povedala a uškrnula sa. Včera už mi to povedali aj Nico s Aaronom! Ale prečo ja?! A čo ak naozaj skončíme spolu? Nie!
,,Dobre. Ja idem pohľadať Mika pretože neviem kam odišiel. Volám vám keďby niečo." Povedala som a zmizla.
,,Hej! Sama nemôžeš ísť!" Zakričal na mňa Luke.
,,Netreba. Zvládnem to aj sama. Asi viem kam išiel." Ked som dopovedala videla som Julie, Jane a Mika ako sa zabávajú. Vtedy som začala mať otázky, prerože som si spomenula na tých dvoch týpkov ktorý mi hovorili, že asi sme súrodenci. Neverila som im, aj ked som nad tým rozmýšlala. Čo ak sme naozaj súrodenci? Vie o tom niekto niečo? Otca by som sa nemohla nic opytať, hneď by mi jednu vrazil, matkina strana rodiny sa o takých veciach nerozprávajú. Ale Lukova mama by o tom nieco mala vedieť, bola ako moja druhá matka. Zajtra sa jej to opytam. Mozno stihnem ešte dnes. Rozmýšlala som po ceste pre Raya. Približne som vedela kde sa nachádza. Dnes mal byť koncert jeho obľúbenej skupiny, je šikovný a rodičia mu dali jeho vlastnú bankovú kartu, takže si lístky kúpil online. Zrazu som tam prišla. Nakoniec to nebol úplne ich koncert. Mali len vystúpenie v mojej práci. Takže vstup som mala zadarmo. Pomaly som prechádzala pomedzi ľudí až zrazu...
,,Hej kráska!" Nie! Už len on tu chýbal! A čo tu vlastne robí Dylan!?
,,Čauko chvastúnik!"
,,Čo tu robíš?! Aj ty máš rada túto hudobnú skupinu?!"
,,Nebudem ti odpovedať."
,,Prečo?! A nedáš si fľašu piva?! Vieš aké je dobré?!"
,,Pretože si opitý a nie nedám si fľašu piva a áno viem že je to dobré! Nemotaj sa tu! Hľadám tu niekoho!"
,,Koho? Ked hľadáš svojho Lukinka tak on tu není!" Povedal a začal sa smiať.
,,Ja viem, že tu není! A ja nehľadám Luka ale niekoho iného, takže láskavo ma nehaj na pokoji!" Povedala som a snažila som sa dostať od neho co najďalej. No nešlo to pretože sa mi postavil do cesty.
,,Kam sa ponáhľaš? Tu je zábava. Ja, ty. Spolu. Neskúsime to?"
,,Nie neskúsime!" Zrazu som uvidela Raya.
,,Ray! Ray! Okamžite poď sem!" Bolo mi to divné, pretoze ma poslúchol. Behom sa dostal ku mne a s celou silou sa ma objal.
,,Ty hľadáš deti?!" Zase Dylanove hlúpe otázky!
,,Áno tak láskavo uhni!" Neuhol! Co som si ako mohla mysliet?! Že by ma Dylan poslúchol!? Nie! Ešte sa postavil predomňa a chytil ma za ruky.
,,Povedz mi jeden dôvod prečo so mnou nechceš chodiť!!"
,,Je ich milión! Napríklad to, že teraz si opitý! Stačí?!"
Toto ho ešte viac rozzúrilo. Ray zrazu zmizol.
,,Keď so mnou nebudeš chodiť ty, tak budem s tebou chodiť ja!" Povedal a začal sa ku mne s hlavou približovať. No to teda nie! Bozk s ním?! Ked by mi islo odtiahnuť sa tak by som to urobila, lenže Dylan je silný a poriadne ma držal aby som sa nevedela odtiahnuť. Tak som aspoň zatvorila oci aby som nemusela vidieť Dylana, v tom momente ma zrazu prestal silno držať a ja som sa dostala od neho ďalej. Bolo mi to divné, a až potom som počula, ako niekto padal na zem. To sú tí dvaja týpci ktory mi hovorili ze sme súrodenci?! Po piatich minútach bitky sa to konečne ukľudnilo.
,,Eliza? Si v pohode?" Opytal sa ma John
Nevedela som čo mu mám povedat, respektíve nevedela som či im môžem veriť.
,,Áno som." Povedala som a otočila na odchod.
,,Hej! Rozmýšlala su nad tým co sme ti hovorili v škole?" No a dosť! Uz mám nervy!
,,Áno po ceste sem. Ahojte!"
,,A na co si prišla?"
,,Neverím vám. Rodina by mi to povedala!" Vyštekla som po nich.
,,Ty si vázne myslíš, že by ti otec niečo povedal? Alebo matkina strana rodiny? Jediný kto by ti nieco povedal je Luke!" Toto ma zarazilo. Luke by mi niečo takéto povedal! Hovorime si predsa všetko! Alebo nie?! Rozmýšlala som.
,,Uz idem musím strážiť kamarátkine deti." Povedala som a rozbehla som sa s plačom von.
,,Ella!"
,,Ray! Si v poriadku?"
,,Som. Co ti je?"
,,Nic mi nieje Ray. Poď domov."
Cesta domov bola dlhá a tichá. Vlastne len k Lukovi, Sam, Stell, Nicovi a Aaronovi.
,,Tu ste. Konečne ste prišli a teraz nám poďte pomôcť." Povedal Luke. Vie niečo o mne čo by som mala vedieť a neviem to?! Povedal by mi to!? Teraz budem radšej ticho, ked sa to dozvie Sam tak ma zabije!
,,Hej! El?! Si vpoho?"
,,Áno som Stell. Preco by som nemala?"
,,Neviem. Vyzeráš vystrašene a sklamane zároveň."
,,To sa ti len zdá."
Našťastie sme stihli upratať ešte skôr než ich rodičia dorazili.
Rýchlym behom sme len tak tak prišli k Libby domov. Priblizne o 5 minút neskôr niekto zaklopal na dvere.
,,Ahojte." Pozdravila som Libby a jej manžela.
,,Ahojte. Ďakujeme za postráženie deti. Sme vám vďační. Dúfam že poslúchali."
,,Jasné že poslúchali. Sú to zlatíčka, ale mali by ste trošku viac dohliadať na Raya."
,,Prečo?! Čo urobil?! Ray!?"
,,Netreba. Uz som to s ním vydyskutovala." Povedala som a usmiala sa.
Ceste domov bola zábavná. A to len preto lebo som Lukovi nechcela zničiť dobrú náladu.
,,Bola zábava."
,,To bola." Priznala som.
,,El. Čo ti je? Viem že ťa niečo trápi."
,,Nic ma netrápi. Len nad niečím rozmýšlam."
,,A môžem vediet nad čím?"
,,Dobre. Keď tak naliehaš. Chcem úprimnu odpoveď!"
,,Okej. A aká otázka?"
,,Povedal by si mi niečo o mne o čom neviem a mala by som to vedieť?" Povedala som rýchlo lebo som sa bála jeho reakcie.
,,Ahhhh. Neviem. Záleží o čom by to bolo. Ale radšej by som bol aby som ti také hovoriť ja nemusel." Vedela som ze mi klame. Hovoril to neisto.
,,Som rada za odpoveď."
,,Uz sme tu." Povedal a otvoril dvere, keďze ja kľúč ešte nemám. Vošli sme do domu a tam pri stole sedí Emily a čaká na nás. Sadli sme si a čakali čo povie.
,,Ako bolo ked ste stražili Libbime deti?"
,,Dobre. Bola zábava."
,,To som rada."
,,Emily?" Opytala som sa odhodlane že sa opýtam to čo aj Luke a rovno naskerujem k otázke.
,,Áno Ella? Počuvam."
,,Povedali by ste mi nieco o mne o čom neviem a mala by som o tom vedieť?"
,,Záleží že čo. Daj nejaký príklad." Povedala.
,,Napriklad to že by som nebola jedináčik?" Povedala som a nevšimla som si že Emily začala jesť.
,,Ella," povedala a pozrela sa na Luka ktory sa postavoil a odišiel. ,,, Záleží od tvojich rodočov."
,,Áno a od jakých? Matka je mŕtva s otcom sa rozprávať nedá. Tak s kým?"
Zrazu prisiel Luke s albumom v ktorom boli fotky. Zostala som prekvapená.
A vtedy Emily začala s rozprávaním.
_________________________________________
Hello hello. Teraz som chvilinku mala pauzičku od písania. Verím ze sa vám tento výtvor páči. Uz sa teším s vami na novú časť😘
I love u
Vaša Naty
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...