23.

10 1 0
                                    

,,Máte vodu v kolene."
,,Čo to je?"
,,Nazbiera sa vám tam proste voda, ktorú potom musíme odstrániť."
,,A ako sa to akoze odstraňuje? A kedy mi to odstranite?"
,,Kedy? Asi tak za mesiac. Odstraňuje sa to tak že my vam ju vybereme z kolena."
To si hádam robí srandu! Mesiac?! Mesiac ma nehá trpieť?!
,,A ešte tu je jedna podmienka."
,,Myslela som si."
,,Bývate moc ďaleko. Nemáte niekoho kto býva bližšie ku skole?" Bližšie ku skole?
,,Nie. Asi nie." Povedala som a vzápetí sa ozval niekto kto vošiel do izby.
,,Ja bývam blízko školy." John? Mam bývať u svojích bratov? Však ich ani nepoznám!
,,Kto ste?"
,,Prepáčte pán doktor. Som John Gilmore. Elizin brat. Bývame o jednu ulicu ďalej ako je škola. Môže bývať s nami ak teda bude chcieť." Všetci čakali že niečo poviem. No nepovedala som nič.
,,To je dobrý nápad John." Povedal doktor.
,,Súhlasíš s tým?"
,,Asi áno john. Nemám moc navýber."
,,Dobre môžte ísť domov a tým pádom sa pobaliť. Do skoly nemôžte chodiť od tadial."
Vydela som Lukov pohľad. Bolo vidno že je sklamaný, smutný a ešte veľa emócii sa dalo zistiť s Lukovho pohľadu.
Vsetci odišli a zostali sme tu len ja a Luke.
,,Takže odídeš?"
,,Luke. Nebude to navždy. Len dokým sa mi nezotaví koleno."
,,No jasné. Preto sa pôjdeš sťahovať?"
,,Luke áno preto. Je mi u vás dobre. Veľmi dobre ale teraz sa musím na dlhšiu dobu presťahovať."
,,Vidíš? DLHŠIU DOBU!"
,,Luke! Aj tak chcem s tadiaľto zmiznúť!"
Táto veta ho zarazila a mňa tiež. Luke sa len otočil a nič nehovoril.
,,Luke. Ja prepáč. Ja som nechcela ale proste ja sem nepatrím. Moje miesto je v Angolosei v Austrálii. A ty to dobre vieš Luke."
,,Áno viem ale zase?"
,,Jak zase?! Ja som neodisla a nenechala svoju naj kamarátku v malej dedine kde som vyrastala! Nemala som tam nikoho! A ty ma teraz obviňuješ!?"
,,Neobviňujem! Kto ma tam nechal?!"
,,Luke ja som musela! Bola som donútená! A nie len od otca."
,,Od koho ešte od Sam?"
,,Je to jedno aj tak mi neuveríš!"
,,Prečo by som neuveril?"
,,Luke poznám ťa! Chodili ste spolu! Je jasné že mne neuveríš!"
,,Sam do toho nezaťahuj!"
,,Ja ju do toho nezaťahujem! Nemala strkat nos tam kde sa o to neprosilo!"
,,Ona nikam nestrkala nos!"
,,Strkala! Ja som sa jej do života neplietla! Ona mne to robila stále! Ničila mi život! A stale mi ho ničí!"
,,O Sam sa s tebou nebudem rozprávať!"
,,Ani nerozprávaj! Ja som ťa o to nežiadala!"
Po tejto vete som už nič nepovedala. Len som sa zdvihla a odisla sa co najrýchlejšie pobaliť. Chela som byť čo najrýchlejsie preč. A hlavne čo najdalej od Luka. Vôbec sa mi s ním nechcelo nic riesiť.
Do domu som prisla nahnevaná. Vysla som po schodoch a zbalila som sa presne tak ako som sa zbalila ked som odchadzala od otca.
,,Ella?"
,,Emily?"
,,Čo sa stalo?"
,,Nič."
,,Nieco sa stalo. Inak by si prisla s Lukom. Co sa stalo?"
,,Trošku sme sa pohádali."
,,Zase? A prečo vlastne?"
,,Lebo musím odísť kvôli kolenu aby som mala skolu bližsie. Budem bývať u Johna a Bena."
,,Aha. Pomôzem ti sa pobaliť?"
,,Nie netreba. Ale dakujem."
Povedala som a rýchlo dahádzala veci do tašky. Zobrala som si aj surf. Zrazu som počula zvonenie môjho mobilu.
Zdvihla som.
,,Ahoj."
,,Uz som tu. Más zbalene veci?"
,,Ano mam."
,,Pomôzem ti?"
,,Nie nemam toho veľa."
,,Dobre. Cakám ťa dole."
,,Okej." Povedala som a zisla co najrýchlejsie dole aby som sa nemusela stretnúť s Lukom. Nemala som naňho náladu.
Otvarala som dvere ked Luke práve prisiel.
,,Čau." Povedala som chladne a odisla.
,,Cau." On zas hovoril trochu nahnevane.
Sadla som si do auta a spravila som si pohodlie.
,,Aký máš z tohto celého pocit?"
,,Neviem John. Strasne veľa." Pri rozprávaní som sa pozerala na Luka. Bolo mi ľúto co sa stalo.
,,Prečo mu to nepovieš?"
,,Co mu mám povedať?"
,,Ella je to vidno. Nehanbi sa za to."
Neodpovedala som. Nevedela som ani co tým myslel.
Cesta bola dosť kratka a tichá. Chcelo sa mi plakať. No musela som to v sebe udrzať.
Prisli sme pred barák, no vpodstate to nebol ani dom ale nebol to ani činžiak. Nieco medzi tým. Bol to ako keby veľký bit. John otvoril dvere a ja som vošla. Oni tam nebývali sami?
,,Ukazem ti izbu, vybalíš sa tam a potom ťa zoznámim. Máme návstevu."
,,Dobre."
Moja izba bola veľká a pekná. Ale... nebola taká útulná ako u Luka doma.
Takto vyzera moja izba:

Zatial som sa v mojej izby vybalila a rozmýšlala som

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zatial som sa v mojej izby vybalila a rozmýšlala som.
Je to normálne aby sa človek sťahoval dva krát za rok? Co keď im tu budem vadiť? Vyzerá to tak ze tu nebývajú len oni. Čo ak je ich tu viac a mne o tom John nič nepovedal? Vyjdem z izby? Alebo zostanem v izbe? Ako zareagujú? Vedia o mne? Alebo ja viem o nich? Budeme sa mat radi alebo nenávidieť? Čo ak tam budem jedina baba? Stop! Viac nerozmýšlaj!
Zrazu niekto vošiel do izby.
,,Ella, uz si sa vybalila?"
,,Ano uz som vybalená. Nemala som toho veľa."
,,Poď zoznámim ťa." Poslúchla som, aj keď som na zoznamovanie nemala náladu.
,,Takže Bena poznáš. Vedla neho stojí Kate. Kate býva s nami a popravde hladala parťáčku. Ak Kate nepoznáš, Kate je vlastne naša sesternica. Takze aj tvoja."
,,Ano. Kate som už videla. Nechodíme spolu na Angličtinu?"
,,Áno chodíme. Rada ťa spoznavam."
Podla toho čo sme sa videli a teraz aj počuli tak Kate je milé dievča. Je dosť vysoká, má dlhé čierne vlasy a hnedé oči.
Toto je jej fotka:

 Toto je jej fotka:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Výtam ťa tu. Ked si videlq izbu ano sme spolu v izbe. Dúfam ze ti to nevadí."
,,Jasné ze mi to nevadí. Mam rada spoločnosť. A popravde som dalsiu izbu nevidela." Povedala som a usmiala sa.
,,Jaj medzi mojou a tvojou izbou je navŕtaná šnúra so závesom, takze budeme zvlas a zároveň spolu."
,,Dobre ideme dalej Ella." Prerusil nás rozhovor John.
,,Toto je tá nasa návšteva. Toto je.."
,,To je Nico. Ano viem. Pozname sa."
,,Ahoj." Pozdravili sme sa a objali. Ja sa obímam so všetkými.
,,To je všetko. Tak môzeš si ísť oddýchnuť. Ked teda chceš. Nenútim ťa."
,,Idem do izby. Som trochu unavená."
,,Ella. Idem s tebou. Aspoň sa lepsie spoznáme." Povedala Kate. Je milá.
Prisla som do izby a začali sme sa rozpravať.
_________________________________________
Ahojte.
Ja viem mala som ju vydať včera, ale trosku sa mi nedarilo. Možno sa to zase vráti. Kazdý deň budem vydávat asi jednu časť. Ked sa mi podarí mozno dve. Ešte sa uvidí.
Prečo podla vás bol Luke sklamany a smutný ked Eliza odchadzala? Žiarli Eliza na Sam? Čo bude ďalej?
Dozviete sa. Nebojte.😘
Lubkam vas z celeho srdiecka.
Vasa Naty🥰😘

The Sea Of My ProblemsWhere stories live. Discover now