Konečne som sa rozhodla. Idem za ním. Nechcem aby sme sa tvárili že sa nepoznáme. Je mi z toho smutno. Tak som sa teda rozhodla ze keď skončí skola tak si k nemu sadnem na obed.
Pri pultíku som si zobrala obed a hladala Luka. Uvidela som ho a z odvahou som išla blizsie ku stolu , zrazu som zastala. Bola tam aj Sam a sa pobozkali. Sedeli sami pri stole. Počula som hlas ktorý volá moje meno. Bola to Stella.
,,Ella! Poď si sadnúť k nám."
Otocila som sa ku Stelle a sadla si ku nej.
,,Ella?"
,,Kate? Ahoj."
,,Stalo sa nieco?"
,,Nie prečo?"
,,Nevyzeras najlepšie a stale sa otačaš dozadu."
,,No len to tak vyzera ale nič sa nestalo. Čo by sa malo stať?"
,,No... aj by som si typla."
,,Aj ja." Zapojila sa Stella.
,,No čo?"
,,Niečo s Lukom." Stellina odpoved ma zarazila.
Nie! Alebo ano? Neviem. Ale dnes som celý deň taká divná a aj ja si to uvedomujem. Ma pravdu. Je to kvôli Lukovi. Ale co im mam povedať?
,,Presne."
,,Nie."
,,Priznaj sa. Neklam."
,,Dobre... je to kvôli Lukovi. Spokojné?"
,,Preco? Čo sa stalo?"
,,Pohadali sme sa. Zase."
,,Kvôli čomu?"
,,Že som musela odísť k Johnovi, Benovi a k tebe Kate."
,,To fakt?"
,,Áno. Myslím to vázne."
,,Prečo sa na nich tak pozeraš? Nevedela si o tom?"
Nie! Nie nevedela som o tom! Nic mi nepovedal! Preco mi nič nepovedal?! Neverí mi? Alebo čo? Hlavne sa ukludni. Zaklamem jej? Poviem jej pravdu? Nie. Ja zvyčajne neklamem ale teraz musím. Alebo nezaklamem? Nerada klamem.
,,Aa... nie... vieš... nič mi nepovedal ohľadom toho s kým je. A po pravde nikdy sme sa o tom nerozpravali. Nie je to podstatné."
,,No jasne. Preto sa otáčaš ku nim. Len pre informáciu. Luke ťa videl."
,,On ma videl?"
,,Ano. Prave sa na teba pozerá."
,,Prečo sa na mňa pozerá?"
,,Asi preto lebo si sa pizerala ty naň ho?"
,,Dobre. Zmeňme tému."
,,Oki. A ináč domov s nami pôjde aj Stella. A keď ti nebude vadiť tak môze aj prespať."
,,Jasné že môže. Uz sa tesím Stell."
Najedli sme sa a odniesli sme tácky.
Vysli sme zo školy a tam sme videli Johna.
,,John. Kam ides?"
,,Idem na trening. Dnes máme taký skorší tréning ale trva nám dlhsie takže domov prídem asi tak o šiestej vecer."
,,Oki. A Ben uz isiel domov?"
,,Áno on už isiel. Bude vás čakať doma. A ževraj mu majú prísť kamoši."
,,Okej. Uz sa preistotu prichystáme."
Cesta domov bola krátka ale aj napriek tomu ze cesta bola kratka tak bola zábavná.
,,Ahoj Ben." Pozdravili sme a išli do obývačky za ním. Toho koho som videla a co robili bolo dosť divné.
U nás bola Samantha?
,,Samantha. Vypadni."
,,Ty mi nebudeš rozkazovať. Ty tu robíš čo?"
Hned ako ma zbadala tak ako sedela na Benovi tak rýchlo z neho zišla. Zarazilo ma to. Este pred chvíľou sa bozkavala na obede s Lukom a teraz sa bozkáva s Benom? Mojím bratom? No to teda nie! Ona podvádza Luka?
Po chvíľke sme odisli do izby.
,,Baby videli ste ze sa bozkávali?"
,,Čo? Samantha a Ben?! To nie."
,,To som jediná ktorá ich videla?"
,,Oni sa nebozkávali."
,,No bozkávali. Sedeli na sebe."
,,Prečo ti to tak vadí?"
,,Mne to nevadí však ona ich podvadza."
,,Koho kto podvadza?"
,,Samantha Luka a Bena."
,,Ella. Nevymýslaj si. Je to na smiech."
,,Ja si nevymýšlam. Videla som ich."
,,Ty na Samanthu žiarliš?!"
,,Čo!? Nie! Na Samanthu?! Ani náhodou. Len toto musí Luke vedieť. Či mi bude veriť alebo nie."
,,Ella. Ale mam taký pocit, ze.."
,,Že čo?" Skočila som Stelle do reči.
,,Ze ti neuverí." Dokoncila za Stellu Kate.
Neuverí? Prečo by mi neuveril? Sme... vlastne nie sme kamarati uz asi nie. Neviem. Mám z toho guláš. Ale prečo by mi neveril? Chcem to vedieť.
,,Preco by mi neuberil?"
,,Neviem. Mozno si myslí ze na Samanthu ziarliš a chceš spravit vsetko kvôli tomu aby neboli spolu?"
,,Ja nežiarlim!" Povedala som a hodila po Kate vankúš.
,,Dobre. Tak neziarliš. Ale prečo by si to Lukovi hovorila?"
Dobrá otázka. Neviem. Mal by to vedieť. Nemal by chodiť s clovekom ktorý ho podvadza! Luke si ju nezaslúži. Nic proti, ale proste, mal by chodiť s hocikým len nie so Samanthou!
,,Nezmeníme tému?" Opýtala som sa.
,,Môžme. Stella a tebe sa kto páči?"
,,Mne?"
,,Ano tebe Stell." Mimochodom ja som jediná kto ra Stelle hovorí Stell.
,,No mne sa páči chalan."
,,Olala."
,,Kto?! Hovor! Stell!"
,,Mne sa páči Nico."
,,Tebe?" Opýtala sa Kate Stelly.
,,Ano mne."
,,Nepovedala by som to na teba."
,,No takze Stella Nico, Kate Aaron." Zapojila som sa aj ja.
,,Počkať. Kate sa páči Aaron? Môj brat?"
,,Ano páči sa mi. Vlastne ho ľúbim už dva roky."
,,Mne sa Nico páči tiez dva roky."
,,Pockať ale ked podla Elli budem ja s Aaronom a Stella bude s Nicom tak ostavajú uz len Luke a Eliza."
Čo!? No nie! Preco som nebola radsej ticho?
,,Ella. Kto sa ti páči?"
,,Nikto."
,,Nikto?"
,,Nikto?" Zopakovali po sebe.
,,Presne. NIKTO. Nemusí sa kazdému niekto páčiť."
,,Aj tak sa ti raz páčiť bude."
,,Nemôzme už íst spať? Som unavená." Povedala Stella.
,,Ale aj ja som uz unavená." Pridala som sa.
,,Súhlasím. Poďme spať."
Zaspala som hned ako som si lahla do postele. Bola som ceľmi unavená.
V nocj asi tak o 2 ráno som sa zobudila na bolesť kolena. Sadla som si na postel a snažila sa nehýbať s kolenom.
Zase som si ľahla no nevedela som zaspať. Postavila som sa a zobrala si zo stola mobil. Mobil som otvorila a začala som si pozerať fotky mňa a Lukaa začala som o tom rozmýšla, až som zaspala.
_________________________________________
Ahojte.
Veľmi sa teším že sa vám príbeh páči. Osobne... páči sa aj mne😘
Kvôli čomu by Elize Luke neuveril že hovorí pravdu o Samanthe? Preco Eliza z toho robí veľkú vedu? Preco jej to vadí? Je v tom nieco viac nez kamarátstvo? Je v tom láska? Ziarli Eliza na Samanthu? Ak áno prečo? Zeby sa Elize páčil Luke, len si to nevie priznať?
Vsetko zistíte. Nebojte sa.
Ľubkam vas.
Vasa Naty😘
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...