24.

11 1 0
                                    

,,Prečo si sa vlastne presťahovala sem?"
,,No je to komplikované. A hlavne dlhé."
,,Ja mám čas."
,,No... mám trosku zdravotný problém, ked sa to dá tak vôbec nazvať." Povedala som a zacali sme sa smiat.
,,A co ti je?"
,,Mam vodu v kolene."
,,Aha. To som mala aj ja. Neboj zvládnes to."
,,Toho sa trosku obávam co ked nie?"
,,Neboli to moc."
,,Ale bolí to. Sama si to teraz povedala."
,,Áno ale len trošku."
,,Co mi vlastne budú robiť s tým kolenom?"
,,Zaleží aj to ze či to máš až príliž vážne alebo nie tak úplne."
,,A ty si mala ktore?"
,,Nie úplne, ale bolo to na ceste k dosť vážnemu. Ty to máš na pohľad vážnejšie než ja."
,,A to som sa tešila že to nebude až také vážne."
,,Bude to v poriadku. Uvidíš. Pár dní potom nebudeš vedieť chodiť ale ty to zvladneš. Podla toho čo som počula tak ty si BOJOVNICA."
Potešili ma Katine slová. Aj ma trošku povzbudila, keď mám povedať pravdu.
,,A čo ti robili z kolenom Kate?"
,,No mne tú vodu z kolena vyťahovali pomocou ihli. Fuj! Bolo to nechutné." Toto ma teda nrpovzbudilo.
,,Takze mne budú robiť čo?"
,,Popravde? Neviem ale možno to isté alebo až... operáciu."
,,Parada. Dobre, zmenme tému."
,,Súhlasím. Tak chodíš s niekým?"
,,Nie..."
,,Ale?"
,,Ale chodila som."
,,S kým? A prečo ste sa rozhodli to ukončiť?"
,,Jeho nepoznáš. Vola sa Kevin Stay. A nie sme spolu preto lebo...."
,,Počkať ten Kevin? Je blonďák?"
,,Áno je blonďák. Pockaj ukazem ti fotku." Ukazala som jej fotku a reakcia ma prekvapila.
,,Aj ja som s ním chodila. Ukončila aom yo preto, lebo som mala pocit že ma podvadza. A aj som mala pravdu. Kedy ste sa rozišli?"
,,Asi tak pred dvoma týždňami?"
,,Vtedy som to s ním ukoncila aj ja. Čo keď nás navzájom podvádzal?"
,,Moc by som nad tým nepichybovala."
,,A páči sa ti niekto?"
,,Nie."
,,A ten Luke?"
,,Prečo si vsetci myslia ze medzi mnou a Lukom niečo je?"
,,Lebo medzi vami aj niečo je. Len vy to nevidíte. A najhoršie je ze sa nad tým ani nezamyslíte."
,,A nad čím by sme sa mali zamýšlať?"
,,Nad tÿm že sa ĽÚBITE! Ty trulo!"
,,My sa neľúbime! Nikdy sme sa neľúbili a nikdy ani nebudeme! Ty trulo! A teve sa kto pači?" Opýtala som sa dosť uštipačne.
,,No..."
,,Ha! Niekdo sa ti pači!"
,,Ano."
,,Kto?"
,,Poznaš ho."
,,Aaron?"
,,Ako si vedela?"
,,Ja takéto veci viem."
,,Tak fajn. V laske sa vyznáš. Mam otázku."
,,Počúvam."
,,Ale neurazís sa."
,,Neurazím."
,,Co keby ťa Luke ľúbil? Co by si spravila ked by ti vyznal lasku?"
Dobrá otazka.
,,Neviem. Asi nič."
,,Nic?!"
,,Ano nič."
,,Máš toho najkrajšieho chalana zo školy priamo pred sebpu a ty mi povies že nevies? Ked by som bola na tvojom mieste tak už s Lukom spím."
,,Nie tak rýchlo. Dnes uz po piaty krát. Medzi mnou a Lukom nic nieje a bodka! Nemáš náhodou ty svojho Aarona?"
,,Áno. Strašne ho ľúbim..."
,,Ale?"
,,Ale on neľúbi mňa."
,,Co ak ťa ľúbi?"
,,Neľúbi. Viem to. Ľúbi sa mu tá krava Samantha."
,,Samantha? A na to si ako prišla prosím ťa?"
,,Počula som Samanthu ako sa o tom s niekym rozpravala ze Aaron jej vyznal lásku."
,,Nikdy jek žiadnu lásku nevyznal. Neboj sa. Chodila som s Aaronom na tréning a skoro sme stale na tej istej hodine. Nic sa také nestalo a ani sa nestane. Samantha je fiflena a Aaron to veľmi dobre vie."
,,Dúfam. Dobre ale uz by sme mohli ísť spať. Som unavená."
,,Uz začínam byť unavena aj ja. Dobrú noc."
,,Dobrú."
Zatiahli sme zaves a ja som zase zaspala popri myšlienkach. Sama neviem prečo ale o 4. Rano som sa zobudila na sen v ktorom bola mama. Hovorila mi, že vsetko bude v podriadku a ze všetko bude take ako bolo pred tým. No uz viac to tak nebude. Sedela som na posteli a potom som si zase ľahla. Snažila som sa zaspať no neslo mi to. Zase som si sadla na postel a obzerala som si izbu v tme. Moje oči nakoniec zastavili na mojom stole. Na stole som mala vyložený album. Postavila som sa, prišla ku stolu, zobrala som album a sadla si späť na postel. Zobrala som si mobil na ktorom som si zapla baterku a začala som si svietiť na fotky. A zacala som rozmýšlat o tom o čom sme sa rozpravali s Kate.
Čo ak Luka mozno ľúbim? Ale bolo by to jedno pretoze on by neľúbil mňa. Túto myšlienku si musím vymazať. Zrazu sa môj mozog prepol na fotky. Začala som si obzerať fotky aj s Johnom a Benom ked sme boli ešte malí.
Akí tam sú zlatučkí. Taký milí a šťastní. Aj ja som na tých fotkách bola. Boli sme všetci sťastní a zlatučký keby nebolo otca.
Pomaly sa mi začali zatvarať oci az som zaspala s albumom v posteli.
Ráno o 6 mi zvonil budík. Vstala som z postele, prezliekla sa, nachystala do školy a vysla z izby von. Všetci sedeli pri stole aj s hotovými raňajkami.
,,Dobré ranko, spachtoš."
,,Dobré ráno vsetci."
,,Ako si sa vyspala?"
,,Poviem k tomu len dve slová NA HOVNO!" povedala som a zacala sa smiat a so mnou sa začali aj ostatní smiať.
,,Dobre. Len aby si vedela ja mávam po škole prácu. Kate mava tréningy a Ben nemava nič len pár krat prácu takze budeš chodievať väčšinou domov s Benom. Aspoň sa zblížite."
,,Aha okej." Povedala som.
,,Ide sa."
,,Kam?"
,,Do skoly?"
,,Jaaaj."
Neisli sme do školy naraz. Isla som sama. Pre ich bezpečnosť ale aj prw moju bezpečnosť, levo zase sa pri m e zastavil Chrapúnik chvastúnik.
,,Čauky mňauky, kráska Elizka."
,,čauky mňauky, chrapúník chvastúnik."
Povedala som a odisla do triedy.
Celú školu bola na hodinách NUDA! Bolaj aj preto lebo s Lukom sme sa pohádali a bolo mi to ľúto. Celé hodiny som rozmýšlala či za ním pôjdem sa ospravedlniť.
_________________________________________
Ahojte.
Verím že sa vám príbeh páči. Som veľmi rada. Vklude komentujte, poteším sa.
Čo si myslíte? Pôjde Eliza za Lukom aby sa ospravedlnila? Prečo nad tým vlastne premýšlala celé hodiny v škole ked nemala čo robiť? Bolo to kvôli tomu, že jej to je ľúto? Alebo je za tým niečo viac?
Prečítaš, zistíš.
Ľubkam vás s laskou
Vaša Naty

The Sea Of My ProblemsWhere stories live. Discover now