,,Dobré ranko, Elizka... a aby som nezabudol. Dobre ranko, úbožiak." Povie Dylan provokatívne. Prezre si Luka, a príde bližsie ku mne. Opre si o mňa ruku, ako keby som bola nejaký stojan na jeho paprče. Luke sa na mňa díva tým jeho pohladom ked chce aby som mu nieco vysvetlila. Ja som ticho, jediný môj náznak je ten ze som mu ukázala ze má byt v klude, ze ja s ním nič nemám, no príde niečo, co by som nikdy nečakala. Nie ze sa to stane teraz.
,,Dobré ranko, chvastúnik." Poviem a hned sa na mňa Dylan otočí a pobozká ma. Chcela som sa volako od neho dostať co najdalej, no neslo to. Drzal ma az priliš silno. Luke nic nehovoril. Otocil sa a odisiel. Našťastie v tej chvíli prišla uciteľka z anglictiny.
,,Dylan?" Dylan sa rýchlo odo mna odtiahol a ja som za to bola ucitelke veľmi vdacná. Boli to otrasné 3 minúty. Nikdy by som nepovedala ze ma pobozká Dylan. A to nepreháňam! Nikdy!
,,Dylan, poprosím o vysvetlenie." Zatiaľ dokým uciteľka vyspoveda Dylana, tak ja sa s behom rozbehnem k Lukovi.
,,Luke!"
,,Co je?" Opyta sa ma. Je to od neho dost hnusné ako mi odpovedal.
,,No tak to iste sa chcem opýtať aj ja teba."
,,Nic."
,,Tak ani ja nic od neba uz radsej nechcem."
,,Ok."
,,Ok. Okej. Ak nastvaný, tak je to tvoj problém. Ja s tým nenarobím nič."
,,Ok." Povie, otoci sa mi chrbtom a naštvane odkraca do triedy. Popritom zabuchne za sebou dvere, az tak silno ze som mala problém tie dvere otvoriť. Mame anglinu takze je normálne, ze sa na nu nikto netesí. Mimochodom my anglinu máme zaujímavú. Prečo? Lebo naša angličtinárka vie este po francúzsky a párkrát na hodine mieša jazyky. To nás vsetkých baví, ale keď nema naladu na miešanie jazykov na hodine angliny, tak je to nuda.Konecne!
Skola skončila, a ja mam svätý klud a pokoj. Za pár dní mám maturity, takze je normalne že sa biflím vsade kde som. Dnes ráno som sa rozhodla ze na obed nejdem, takze tým pádom musím ísť domov a ked budem doma musím navariť. Zo vsetkými co bývam sú na obede a ja sa celú, aj ked krátku cestu musím ísť sama. Luke sa na mna nastval, a ani neviem za co. Prídem domov a prve co spravím je to, že sa idem prezliect do nejakých pohodlnejších vecí. Idem do izby zatvorím dvere a zo skrine si vyberiem tielko s kraťasami. Prezleciem sa a hned ako sa prezleciem tak sa rozbehnem do kuchyne. Odjakziva som milovala spev. Takze je normálne, ze popri varení si začnem spievať cez celý byt, až dokým ma niekto neosloví.
,,Ella!"
Jediný môj náznak ze som Kate videla je ten že som od strachu pustila na zem pohar, ktorý sa rozbil na tisíc malých kúskov.
,,Woooooow!"
,,Jake WOOOOW?!" Nechápem. Najprv na mňa zahučí a teraz ze WOOOOW? Akoze toto má znamenať čo?
,,Ty brutálne spievaš!"
,,Nikdy si ma nepocupa spievať. Jasné?"
,,Prečo?"
,,Leboooo!"
,,Prečo nechces svoj talent rozšíriť?"
,,Lebo to nie je talent. Spievat vie kazdý. Aj ty, len sa musíš trosku dlhsie venovať hudbe a zdokonaleniu tvojho spevu."
,,Dobre, ale toto nie je kvôli čomu som odišla z obedu skôr, ale kbôli niečomu inému."
,,Kate. Ked ide o ten incident s Dylanom tak to riesiť..." ako tak rozpravam tak ma Kate v tom rozprávaní aj preruší.
,,Chces."
,,Nie."
,,Ale áno. Co teraz bude s Lukom?"
,,Čo by s ním malo byť?"
,,Uz si si uvedomila že ho ľúbiš?" Pri tejto otazke trochu stíchnem a som ticho.
,,Takze áno!?"
,,Áno."
,,Parádicka, takze ako to teraz vnímaš?"
,,Halooo Kate! Luke a ja? Nikdy. Luke ma neľúbi."
,,Na to ze máš same jednotky si fakt hlúpa!"
,,Dobre dakujem. Ja musím ísť variť."
,,Zmena témy? Okej. Preco si sa s Dylanom pobozkala?"
,,Ja som sa s ním nebozkávala! Nechajte ma vsetci napokoji!"
,,Hej. Ella, si v pohode?"
,,Áno..? Nie. Nie nie som v pohode. A ked sa ma chces opytať preco tak preto lebo sa na mňa Luke urazil aj keď som mu ukazovala náznak ze medzi mnou a tým ťulpasom nič není! Preto. Kate pomôz mi. Ako mam Lukovi vysvetliť ze to nic nebolo?"
,,Ty si sprosta! Vies o tom?"
,,Prečo?"
,,Raz to urcite pochopíš. Ja ti to vysvetlovat nebudem." Odrazu pocujeme klopanie na dvere.
,,Idem otvoriť." Povie Kate.
,,Kto to je?"
,,To som ja Ben. Pustite ma!"
,,Co sa ti stalo Ben?"
,,Nic. Potrebujem nieco povedať Elle."
,,Ano? Počúvam."
,,Poviem im to."
,,Važne?"
,,Áno."
,,Komu co povie?" Opyta sa zmätene Kate.
,,Tebe a Johnovi. A čo vám poviem, vam poviem az ked tu budete obi dvaja."
,,Okej. Teraz som zmätená ja."
Práve príde John.
,,John! Kate! Obývačka!" Skríkne Ben.
,,Okej."
,,A čo si nám chcel povedať? Respektíve oznámiť?"
,,No. Mozno vás to trošku zaskočí, ale raz sa dozvedieť musíte.
V tom momente dosiel Berth.
,,John, Kate toto je Berth."
,,Ben. Poviem ti niečo." Povie Kate.
,,Co?"
,,Konečne!"
,,Preco konecne?"
,,Lebo, konečne Bertha spoznávame. Raz som vás videla pri skrinkách a si tak hovorím že akí ste zlatí. Radi ta spoznávame Berth."
Berth tu zostane aj spať, len o tom este nevie. Rozprávame sa az do vecera. Zatial dokým sa rozpravajú tak ja sa pomalicky ale iste vyparím do izby a tam na svojej veľkej posteli zaspim. Dnes som bola poriadne vyčerpaná a tak som isla spať skôr. Som strašne rada že im to Ben uz povedal. Jedine na co si spomeniem je to ze zajtra su maturity alebo skúšky a ja sa bojím. Ak ich spravím tak hneď po skúškach zmiznem do môjho domova. Pravdaze že aj s Kate. Povedali sme si ze pôjdeme spolu. Uz máme zaobstaraný taky malický domček. Hneď po tejto myslienke zaspím.
______________________________
Ahojky,
Zachvíľku bude koniec príbehu. Tesíte sa?
Čo bude ďalej? Zistíte. A ako som písala do konca prázdnin bude vydaná celá.😘
Ľubka vás
Vaša Natka😘
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...