17.

16 1 0
                                    

Zobudila som sa v nemocnici na bolesť  hlavy. Ako prvého som uvidela Stellu a potom Luka.
,,Čo sa stalo?" Opytala som sa.
,,Nezvladla si Air a spadla si. Potom ťa odniesli sem. Aby si sa zotavila. Nie si v najlepsom stave." Odpovedala mi Stella.
Nevedela som čo na to povedať. Jediné čo som mohla povedat je toto.
,,A co mi je?" Zrazu prisiel doktor a povedal mi to on sám.
,,zápestie máš len natiahnute za taký týžden aj zabudneš že si nieco so zapestím mala, hlavu trochu rozbitu, no bolesť hlavy mat určite aspoň 3 dni mať a koleno slabá mobilita. Určite mate otazku že co je slaba mobilita. Hned vam to aj vysvetlím. Slaba mobilita vzniká po úraze alebo po operácii. Vy ste operáciu nemali takže to máte z úrazu. To znamená ze žiadny beh, bicykel, kolobezka a hlavne surf dovtedy dokým koleno nebude v pohode. Do školy pravdaze chodiť budeš ale budeš musieť chodiť pomaly a davať na seba pozor. Dám vam priepustku že môžte meškať na hodinu. Po schodoch sa s tým ľahko nechodí. Minimálne do konca skoly surfovat už nebudeš. A maximalne do začiatku nového roka. A ešte vás varujem, ani by som sa o to nepokúšal. To koleno uz nikdy nebude také ako bolo pred tým."
To co mi doktor povedal ma zarazilo. Nesurfovat?! Minimalne? Veď pre mňa to je večnosť. A maximálne? To je nehoraznosť! Do zaciatku nového roka?"
Potom doktor odisiel. Prečo je tu také ticho? Hovorte niekto niečo! Prosím. Asi Luke vyčítal s môjho pohľadu aby sa začali rozpravať lebo aj začal. Ja som len na nich pozerala. Nechcelo sa mi rozprávať. Mala som zlú náladu.
Za dva mesiace končí škola a potom dva mesiace sú prázdniny. Uz aby skola skončila. Ale keď si mám priznať pravdu aj sa trochu bojím surfovať odkedy zomrela mama.
,,Ella, Luke nám hovoril že by si sa presťahovala späť do Austrálie."
,,Ano hovorila som mu to. Prečo?"
,,Nenašlo by sa tam ešte jedno ubytovanie?"
,,To si robís srandu!? Ty chces ísť so mnou do Austrálie?" Neverila som vlastným ušiam co mi prave teraz povedala Stella. To hádam si robí len srandu. Akože mne by to nevadilo, len... no... neviem.
,,Nerobím si srandu. Áno chcem ale len na dovolenku. Našla by si mi tam nieco na ubytovanie?" Ako mi odlahlo, že tam nechce so mnou zostať navždy. Aj keď by to zlé nebolo, qspoň bh som niekoho mala pri sebe komu sa môžem zdôveriť, keďze tam prídem po 15 rokoch späť, tam kam patrím. Ale čo ma teraz bude napĺňať? Surfovanie je môj život a teraz s tým mám prestať? To sa nedá. Čo budem robit, ked doktor povedal ze koleno už nebude take aké bolo? A ze on by to neriskoval! Tak čo? Vyprdnem sa na svoj sen alebo sa vyprdnem na koleno a aj napriek úrazu budem surfovať? Este uvidím. Pomyslela som si.
,,El, ako ste sa vlastne dostali k surfovaniu?" Zrazu som spozornela.
,,No. To je dlhý príbeh."
,,Začni." Povedal Aaron.
,,Ked sa Lukova rodina presťahovala do Austrálie ja som vtedy nechcela ani surf vidieť. No Luke to zmenil."
,,Jaké romanticke." Povedala Stella no ja som sa na ňu pozrela svojím odporným pohľadom a hned aj pochopila.
,,Zajtra môžte ísť domov." Prisiel mi oznámiť doktor. Este chvíľku sme sa rozpravali a potom všetci odišli. Ostala som tu sama s Lukom. Najprv bolo medzi nami trápne ticho a potom sa opýtal.
,,Ako sa cítiš?"
,,Sklamane, nahnevane, unavene je toho veľa čo by som povedala."
,,To bude v pohode."
,,Nebude."
,,Prečo by nemalo byť?"
,,To ty nepochopíš. Clovek co má všetko to nepochopí."
,,Ale ja nemám všetko."
,,Dobre tak máš toho o veľa viac nez ja. Teraz nemôzem do ďalsieho roka surfovat. Chapes to? Mojím snom vzdy bolo sa dostať do týmu... a asi je to aj znamenie ze ja zostanem solo surferka."
Luke neodpovedal. Ani som to neocakávala.
Ľahla som si lebo som bola unavená a zaspala som. Luke zaspal pokrcený na stolicke vedľa mňa.
_________________________________________
Ahojte ľudkovia.
Verím a dúfam ze sa vam príbeh páči.
Pokúsim sa každý deň vydávať dve časti tak isto ako dnes😘 už mam prichystane na zajtra😁 a strasne sa teším.
Čo si myslíte? Nájde nový sen? Bude to mat ešte ťažšie nez mala bez toho ako mala úraz?
Budete cítate a dočítate sa.
S láskou vaša Naty😘

The Sea Of My ProblemsWhere stories live. Discover now