6.

17 2 0
                                    

Pred vchodom stäl môj otec!? S pivom v ruke ako vždy!
,,Eliza!? Vrát sa domov ty krava sprostá!" Snažila som si ho nevšímať.
,,Ty prostitútka, zase s niekým chodíš?! Boh vie s kým si spala!!" Chytil ma za ruku a potiahol ku sebe. Smrdel mu z huby alkohol! A to si nedal len 10 až 20 pív, dal si ich 20 až 30!! Snažila som si ho nevšímať no nedalo sa to!
,,Nechaj ma! Ty opilec, keby mama žila nebola by som odišla!"
,,Áno?!"
,,Áno otec. Nechaj ma na pokoji! Nechcem ťa vidieť! Vypadni!"
,,Nebudeš mi rozkazovať ty prostitútka! Hneď sa vrátiš domov! Ináč zavolám políciu, že mi ukradli dcéru!" Chytil ma za ruku a išiel mi dať facku a potom po mne hodil flašu piva ktorá sa rozbila, takže som mala celú nohu od škrabancov ktoré štípali. Aaau!! Čo som mu urobila? Prečo ma bije a hádže po mne veci?!
Mala som celé líco červené a bolavé. Luke v tedy bol už vo vnútri. Ked som prišla do domu zostalo mi zle. Začala sa mi točiť hlava, a prestávala som vidieť.
Len som počula ako na mňa Luke kričí z kuchyne.
,,El, si vpoho?!" Cítila som sa ako keby som mu to už povedala, no on to nepočul, a bolo mi na odpadnutie. Počula som uz len kroky co sa blížili ku mne. Bol to Luke!? Nevedela som rozpoznať kto to je. Nebola tam žiadna stolička na ktorú by som si mohla sadnúť. Už som to nevydrzala a padla som na zem. Keď Luke a Emily počli buchot z chodby sa hneď za mnou rozbehli.
Ráno som sa zobudila vo svojej izbe. Nepamätala som si nič. Vedela som že som odpadla no nevedela som kde som odpadla a podobné maličkosti. Postavila som sa z postele, prezliekla som sa, nachystala do skoly a potom som išla dolu na raňajky. No bála som sa ísť rýchlo, tak som išla pomaly, keďže včera som odpadla.
,,Dobré ráno spachtoš." Povedala milo Emily. Zatiaľ čo Luke robil raňajky pretoze Emily  bolo zle. Čudovala som sa ze Luke robí raňajky keď ani nevie nájsť hrniec. Zrazu sme z kuchyne počuli buchot.
,,Luke?!" Zakricala Emily
,,Áno mama?!"
,,Si vpohode?!"
,,Auuu, áno som!" Vtedy Emily vie že nieje v pohode. Uz sa išla stavat no zastavila som ju.
,,Emily. Sadni si. Ja mu idem pomôcť."
,,Ďakujem Ella." Povedala a usmiala sa na mňa. Ja som sa postavila a odisla do kuchyne za Lukom.
,,Luke? Co sa stalo? Pomôžem ti"
,,Len padol tanier, a áno môzeš mi pomôcť, vôbec sa tu nevyznám."
,,Myslela som si. A co vlastne robís na raňajky?"
,,Mali by to byť volské oká."
,,Prepač, ale toto?!" A začala som sa smiať! Vyzeralo to ako roztopena zmrzlina.
,,Nesmej sa mi! Nie je to vtipné!"
,,Prepač ale je!" Ked som dopovedala začali sme sa smiať obi dvaja.
,,Dobre, ale uz stačí, poďme robiť raňajky!"
,,Áno súhlasím." Povedal a pustili sme sa do toho. Po nejakom čase mi spadla lyžička, skrcila som sa pre ňu no Luke sa pre ňu skrčil tiež, stretli sa nám pohľady a naše tváre sa priblizovali k sebe, v tom momente do kuchyne vtrhla Lili, ktora na nás pozerala dosť divne, prekvapene, a šťastne zároveň.
,,Jake pekné máš oči El!" Povedal Luke.
,,Oo, ďakujem."
,,Už sú raňajky hotové? Som hladná a mame je zle!" Raňajky ešte neboli úplne hotové len sme robili prvé volské oká.
S Lukom sme sa na seba pozreli a jeho pohľad vyzeral vydesene.
,,Luke choď odmiesť Emily vodu a buď pri nej keby náhodou odpadla a ty Lili mi poď pomôcť." Všetci sa rozbehli k tej práce čo som im povedala. Medzi tým ako sme s Lili robili raňajky sa ma išla niečo opýtať.
,,El? Mám otázku."
,,Som samé ucho."
,,Ľúbiš niekeho?" Juuuuj. Túto otazku som nečakal ale normálne som jej odpovedala.
,,Teraz nie. Prečo?" Bála som sa akú ďaľšiu otázku mi dá.
,,Tak prečo ste boli s Lukom tak blízko s tvárami?" Co jej mám povedať? Zmením tému? Nie to jej bude podozrivé.
,,No keď sa robilo prvé volské oko tak mi padla vydlička no a ja som si išla pre ňu no aj Luke mi ju išiel zdvihnúť. Potom som videla jeho oči, a som si pomyslela že aké má pekné oči také zeleno-modré. Ale nič viac medzi tým nebolo. Oki?"
,,Aha, jasné." Vtedy sme dorobili raňajky. No Emily som musela dať niečo iné na jedenie kedze jej bolo zle. Spravila som jej chleba s paštékou.
,,Emily ako ti je?"
,,Už celkom lepšie."
,,Dobre, a teraz sa najedz." Pridal sa Luke. Ona poslušne zdvihla chleba a začala jesť. Ked sme dojedli tak sme pobalili Lili a isli do skoly odniest najprv ju a potom sme išli do skoly my.
Koho sme asi tak stretli pri vchode? No predsa chvastúna Dylana.
,,Ty s týmto úbožiakom chodíš? Že stále a všade chodíte spolu? Preto sa hambiť nemusíte!" Povedal a škodoradostne sa usmial.
,,Ty Dylan sa do všetkých nestaraj! Je ti to jasné?! A aj keby sme spolu boli, co by sa stalo?!" Povedala som. Otočil sa a nic nepovedal.
Zase sme mali prvú hodinu so zlatozubím učiteľom. Uz som si celkom zvikla na jeho pohľad, no nie veľmi.
,,Dobre začnite si písať priklady!" Tak sme začali písať, ani neviem co ale písala som. Keď sme dopísali prave zazvonilo. Po matike sme mali telesnú. Zistila som ze telesnú máme spojenú s chcalanmi. S Sam a Stell sme isli pomaličky dole na telesnú.
,,Ako sa máte?" Opytala som sa
,,Máš niakú dobrú náladu Ella. Co sa stalo? Pochvál sa nám." Opýtala sa Stella.
,,Nemôžem sa nič spítať s dobrou náladou?"
,,Môžeš. Len je to také divné."
,,Stell a čo je divné? Že mám dobrú náladu?"
,,Áno!" Povedala Stella a usmiala sa. Ďalej som to neriešila.
,,Dobre, pome sa už prezliecť." Zmenila som rýchlo tému aby som nemusela vysvetlovať, co sa stalo ráno. V tichosti sme sa prezliekli. No nie tak úplne v tichosti mame v triede také namyslené fifleny presnejšie Tina, Soffia a Luisa a tie sa tam vykecávali. Keď som odchádzam tak sa mi Tina prihovorí.
,,Hej chúďatko!"
,,Co chceš Tina?!"
,,Nemotaj sa mi okolo Luka!! Je ti to jasné?!"
,,Áno madam." Povedala som dosť provokatívne.
,,Aby ti bolo jasné, sledujem každý tvoj krok!" Povedala a skodoradostne sa uškerila.
,,Neboj sa. Veď aj ja tvoj." Povedala som a odisla do telocvične. Chalani tam už boli.
,,Dobre postavte sa do radu! Nazdar!"
,,Zdar" zakričali sme všetci hromadne a naraz. A začali sme.
,,Dajte si 4 kolečká na rozcvičku!" Poslušne sme začali behať. Predo mnou behal Aaron a za mnou Luke. Neviem prečo ale zrazu niekto na mňa padal. A padla som s ním.
_________________________________________
Ahojte priatelia🥰
Ďalšiu časť sa pokúsim vydať čo najskôr. Dúfam že stihnem zajtra. Keďže je koniec školy mala by som stíhať (posnažím sa😁)
No čo? Ako na tom vidíte príbeh? Kto spadol na Elizu? Čo bude s Tinou? Budú sa nenávidieť? Alebo sa spriatelia?
Uvidí v ďalších častiach😘
S láskou Natallye🥰 bey bey👋

The Sea Of My ProblemsWhere stories live. Discover now