Tak ako každe ráno aj dnes ma zobudil budík a jeho otrasne zvonenie. Vstala som z postele celá natešená a vysmiata. No potom mi úsmev z tvare zmizol. Dnes je deň kedy mama zomrela. Ked by som mohla ísť späť, tam kam patrím a surfovať tam. Bolo by mi lepsie ale tu? Bez mamy a otca? Bez nikoho z rodiny? Sama? Snazila som zahnat tieto myslienky, no nešlo to, pretoze to co som si v hlave premietala bola pravda.
Obliekla som si čierne tričko, riflové kraťase a na tričko som si dala bielu blúzku. Väčšinou sa obliekam do školy podobne, aj ked občas sú aj výnimky že si dám šaty či sukňu. Pobalila som sa. A zrazu uvidím na stolíku raňajky s odkazom od Luka. "Viem ze tento deň je vždy pre teba ťazkým takže tu máš aj jedlo so skoly, aby si nemusela ísť dole, keďže viem že v tento deň rada medzi ľudí nechodíš. Tvoj naj kamos Luke."
To je zlaté. Pomyslela som si.
Zbalila som si jedlo do tasky, zisla dole zadnym vchodom do záhrady a zo zahrady pre bicykel na ktorom nesmie chýbať môj surf. Sadla aom si na bicykel a rýchlo na tréning. Chcem tam byt skôr. Chcem uchovať maminu pamiatku.
Cesta na trening bola tichá kedze som isla sama, spolocnosť mi robili len spomienky na mamu.
Na trening som prisla presne o 5 rano. Nakoniec sa mi rozvrch zmenil úplne.Pondelok: ranný trening 6-7:30
Utorok: ranný tréning 5-7:30
: poobedná posilovka 15-17
Streda: ranný tréning 5:30-7
: poobedný tréning 16:30-19:45
Stvrtok: ranná posilovka 6-7:30
: poobedný tréning 16:30-19:45
Piatok: ranný tréning 6-7
: zábava 15-20
Sobota a nedeľa: ucenie a samostatné tréningy alebo týmovo bez Petra. Párkrát aj súťaže.Toto je môj rozvrch na celé týždne.
Ešte nikto nebol na mieste kde sme trénovali. Tak vyuzijem chvilku. No nie?
Idem rovno do šatne, tam sa prezlečiem do neoprénu. Neoprén je oblečenie na surfovanie. Vyjdem von zo šatne, zoberiem si vosk na surf a začnem ho šúchať po surfe. Vosk je dobry na to aby si sa zo surfu nesmykla. Vždy ma to ukľudní. Keď už je, lanko si pripevním na nohu a hodim sa do vody. Vo vode si sadnem na surf a čakám na tú správnu vlnu. Keď ju vidím otočím sa chrbtom k nej a začnem pádlovať. Keď je vlna už pri mne pomaly sa postavím a otocím sa zase hore. Ked uz som hore tam spravím 360°Air vo vzduchu. Zakoncí to tým že skocim šípku do vody. Vitiahla som sa na surf a začala premýšlať. Mami preco prave ty? Preco prave ty si musela byť obeťou tej vlny? Prečo si vybrala teba? Čo som komu urobila, že musím bývať u kamaráta doma? Prečo?! Toľko otázok by som ti položila. Chýbas mi mami, chýbami mi môj otec, chýba mi rodná zem. A vtedy som to v sebe neudrzala. Ako som sedela na surfe začala som vzlykať, ľahla som si na surf a pozerala sa na oblohu, lebo som vedela, ze sa na mňa mamtka pozerá. Tam zhora, tam hore niekde je. Ja v to verím. Zrazu počujem mobil ako mi zvoní. Kto to je? Tak vyjdem von z vody a rozbehnem sa k taske kde mam veci. Vola mi Kevin.
,,Preboha! Ja som mu dva týždne nevolala!" Povdala som si nahlas. Chytila som mobil a zavolala mu naspäť.
,,Kevin ahoj. Prepač ze som ti nezavolala ale..."
,,Ale ja viem. Vidím ťa." Ako ma môze vidieť? Otočím sa a tam stojí Kevin. Hodím mobil o zem a rozbehnem sa k nemu.
,,Kevin!?"
,,Áno to som ja."
Kevin je priblizne vysoky ako Luke. Lenže kevin je blonďák. Ale má modre oci ako Luke.
Toto je fotka Kevina:,,Kevin čo tu robís?"
,,Prisiel som navštíviť svoju priatelku."
Prekvapenie! Áno chodíme spolu. Nevedela som ze nám to vydrží aj kvôli vzťahu na diaľku, tak som to nikomu nehovorila.
,,Kevin ale už by si mal ísť."
,,Prečo?"
,,Kevin! Ty vies prečo!"
,,Dobre. Tak ahoj." Povedal a pobozkal ma na rozlúčku.
,,Ahoj." Povedala som a prave vtedy ako Kevin odišiel, tak prisiel Luke.
,,El? To bol Kevin?"
,,Ahoj Luke. Ako si sa vyspala El? Oo, dobre ďakujem a ty?"
,,Takze to bol Kevin."
,,No a? Prisiel za mnou. Preco ti to vzdy vadilo? Zmier sa s tým už. Ty si môj naj kamoš a on je.." nestihla som dopovedat a Luke mi skocil do reči.
,,Vie o tom Stella?"
,,Nie, nie nikto o tom nevie a ani nechcem aby o tom niekto vedel. Nemyslím si ze nám to dlho vydrží."
Povedala som a vtedy prisla uz aj Stella a všetci ostatní. Tréning sa zacal a tak rýchlo aj skoncil. Potom rýchlo do skoly.
V skole koho stretnem? Chvastúnika.
,,Ahoj Elizka"
,,Čau." Povedala som pretože nemala som naň ho naladu. Najradsej by som bola sama. Prečo vlastne Kevin prisiel dnes? Vie ze v tieto dni bývam rada sama! Tak preco si vybral prave tento deň?
Škola tak ako zvyčajne nudná. Celý deň som nedávala pozor. Nevnimala som uciteľov a ani spolužiakov. Cítila som sa taká osamelá. Po škole sme išli do posilovky. Tam sme robili veľa cvikov na zlepšenie rýchlosti alebo kondicky. Tam sme mali zakaz sa rozprávať. Po ceste domov som pocúvala rozhovor Stelly, Luka a Aarona. Ja som sa moc nezapájala. A podalsie nemala som na to náladu.
Dnešný deň bol celý taký tichý. Ani Emily sa ma nic nepýtala. Do izby som isla zadným vchodom. Tam som si sadla na postel a začala som si robiť veci do skoly. Ked som ich dokkncila, zacala som si čitať mamin denník.
_________________________________________
Ahojte.
Som veľmi rada ze sa vam príbeh páči. Ešte len teraz to bude bomba. Po pravde teším sa s vami.
Čo myslíte? Preco si Kevin vybral práve tento deň, na to aby prišiel pozrieť svoju priateľku? A prečo ho nemá Luke rád?
Dozviete sa v ďalšich častiach.
I love uuuu😘
Vaša Naty
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...