Spadol na mňa Luke! A za ním bol Nicolas ktorý spadol na nás. Všetci čo sme popadali na seba sme sa začali smiať cez celú telocvičňu, dokým učiteľ nezahučal.
,,Ticho!"
Poslušne sme sa snažili nesmiať no moc sa to nedalo. Smiali sme sa všetci a aj tí ktorí nespadli, tým mám na mysli Sam, Stellu a Aarona.
Skončila hodina telesnej výchovy a zase sme išli hore na angličtinu.
,,El!!! Si v pohode?!" Kricala so smiechom na mňa Sam. Otocila som sa a počkala na Sam a Stell.
,,Vy ste na seba popadali?! To sa vám ako podarilo?!" Smiala sa Sam.
Zrazu do mňa drgla Tina. Ona sa teda určite nesmiala. Pomyslela som si.
,,Hej!! Nepovedala som ti niečo?! Nechaj mi môjho Luka na pokoji ty špina!!! Rozumieš?!?!"
,,Áno rozumiem." Povedala som a začala som sa smiať. Potom som odisla a nevšímala som si ju. Znelo to ako keby bol Luke jej majetok. A na tom som sa smiala najviac.
Po ceste do triedy sme sa stretli s Dylanom.
,,Hej!! Počul som že nevieš utekať!" Povedal a začal sa smiať.
,,Ten pravý hovorí!" Povedala som mu. Naštvalo ho to. Otočil sa a potom odišiel. Po ceste hore sa ku nám pridal Luke, Aaron a Nicolas.
Po nrjakom čase prišla za nami Tina a jej Gang.
,,Ahoj Lukinko." Lukinko?! Tak mu ani ja nehovorím a to sme najlepší kamaráti! Aj keď ranný incident nebol kamarátsky. Pomyslela som si.
,,Ahoj... Tina!" Povedal Luke. Bolo na ňom vidno, že mu Tina vadí. Potom prešla okolo mňa. Vlastne neprešla okolo mňa ona keby mohla prejde cez mňa. Vrazila do mňa s celou silou. Dosť to bolelo, no nechala som to tak. Luke sa jej chystal nieco povedať.
,,Hej Ti...." potom som Luka prerusila
,,Luke! Nehaj ju. Nemá to zmysel sa s ňou naťahovať." Povedala som mu a chytila ho za zápestie aby ďalej už nešiel. Pozná ma, pozrel sa mi do očí a odtiahol sa, lebo vedel čoho som schopná, keby som chcela tak už jej nieco poviem, len ja som na ňu a jej gang nemala náladu.
,,Okej. Keď si to želáš." Povedal a usmial sa.
,,Áno. Želám si to." Usmiala som sa aj ja naň ho.
Potom zazvonilo a všetci sme sa rozbehli do triedy. Hneď pred triedou som sa šmykla a do triedy sme vosli ešte s väčším smiechom než pred tým. A so mnou ešte do triedy vosla bolesť chrbta.
,,Co vám je vtipne?! Aj my sa chceme zasmiať!" Zahučala na nás učka.
,,Pani učiteľka to vy stará dáma nepochopíte!" Povedal Nicolas. Nicolas býva drzí, takže si zvyknite.
,,Okej Nicolas! Nepovieš?! Ani nemusíš! Padaj pred tabuľu! Ideš odpovedať!"
Trez na výber nemal! Chudák, bolo mi ho ľúto. Poslušne sa postavil a odkráčal pred tabuľu. Našťastie všetko vedel.
V skole sme boli takých 8 hodín. Neviem kto to vymyslel, no musím tam tvrdnúť 8 hodín. Keď sme skončili isli sme na tréning. Teraz sme dlho nemali tréning, pretoze Peter bol dlho chorý, no aj napriek tomu či je teplo alebo prší tak, každý tréning s ním je zábavný.
,,Ahojte môj tím. Budeme mať súťaž ako TÍM" dosť to zdvôraznil a potom pokračoval. ,,Takže budeme súťažiť proti BEZMOZGOVCOV a to znamená že budeme potrebovať všetkých aby sme vyhrali, aj keď tu máme teraz Elizu, dcéru najväčšej surferky. Takže od teraz chcem tu mať na tréningoch všetkých a je mi jedno ci vás to baví alebo nie! Tento rok ich porazíme! Kto ide so mnou!?" Vsetci sme naraz zakričali. Ja som s tým jednoznačne súhlasila, vždy som chcela súťažiť v tíme, len nemala som tú moznosť. Keďže mama bola sólistka a chcela aby som s tým pokračovala, tak som aj pokračovala aj keď som chcela zmenu, takže teraz som úplne šťastná.
V našom týme sme boli 8 a ešte tréner, takže 9, v týme bol Luke, Sam, Stell, Aaron, Nico, ja a ešte dvaja náhradníci, ale aj náhradníci patria do týmu. Náhradníci boli chalani, boli dvojičky, ale moc sa nepodobali. Vlastne veľmi. Gabe je vysoký blonďáčik a Michael je tiež vysoký ale hnedovlasý.
Keď sme dotrénovali bolo asi tak 16 hodín poobede.
Keď sme išli domov, tak som zistila že Michael a Stella sú spolu. Je z nich zlatý párik. Pomyslela som si. Stella býva kúsok od Luka, takže sme išli aj s ňou a s Aaronom sme nešli preto, lebo on išiel na prespávačku k Nicovi. Po ceste domov bolo strašné ticho, no ja som ho prerušila.
,,Stella? Odkedy vlastne surfuješ?" Opýtala som sa. Pred mojou otázkou bolo ticho, ktoré nemám rada, takže som sa musela nieco opýtať, aby nebolo také ticho.
,,Ja? Od mala. Môj tatko miloval moju mamku a obi dvaja milovali surfovanie a mňa, takze ma naucili surfovať a surfujem do teraz. Som im za to vďačná. A vy ste sa ako dostali k surfovaniu?" Opýtala sa zvedavo.
,,No, moja matka bola surferka uz od mala, vlastne sa naučila surfovať od babky. Potom ked som bola staršia mama chcela aby som bola aj ja surferka, no ja som nechcela. Potom sa do vedľajšiejo domu presťahovali noví susedia, ktorí boli vlastne Lukova rodina. Vlastne ma Luke presvedčil aby som to skúsila, tak som skúsila, boli sme najlepší kamaráti tak prečo neskúsiť? No a potom sa presťahovali sem, lenže ja som nevedela, že keď sem prídem tak tu bude bývať Luke."
Povedala som a Luke zrazu zostal ponorený v minulosti. Ked odchádzal sme sa pohádali, lebo v tom čase zomrela moja mama a k tomu som prišla aj o naj kamaráta, keďže on odišiel sem do New Yorku. Takze som si myslela že to nemôže byť horšie, no mýlila som sa. Pár týždňov po matkinej smrti sa otec začal opíjať, prestal si ma všímať a začal ma bijávať, takze som sa snažila byť co najmenej doma a to znamená, že s otcom nemám nič spoločné a žiadny vzťah. Vždy som chcela aby sa zmenil, aby si ma začal všímať, aby ma nebil, no už mi to je jedno.
,,Zaujímavý príbeh. Elli? Môžem mať otázku?" Povedala Stella.
,,Áno môžeš."
,,No nechcela by si dnes u mňa prespať? Keďže Aaron prespáva u Nica." Opýtala sa. Pozrela som sa na Luka, či mu to nevadí. Z jeho pohľadu som vyčítala že mu to nevadí. Pozerali sme sa navzájom do očí a vtedy som zistila.....
_________________________________________
Ahojte čitatelia 👋
Preláčte že mi táto časť trvala trošku dlhsie. Čítajte, komentujte🥰 poteším sa. No čo? Co si podla vás teraz uvedomila Eliza? Ako dopadne prespávačka u Stelly? Prečo Dylan provokuje Elizu? Možno to je jasné. No uvidíte v ďaľších častiach😁
Čítajte a dozviete sa viac.
Vaša Natallye😘❤️
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...