20.

7 1 0
                                    

Návšteva ma veľmi zarazila. Do izby som počula známe hlasy ktore sa navzájom nenávideli.
To nie je mozné! Toje len sen. Proste to nie je mozné ze by sa oni dvaja rozpravali. Môj naj kamoš s mojím priateľom?! To proste nie je mozne!
No mýlila som sa. Asi to teda možné je, keďze prisli spolu.
,,Ahoj Ella." Pozdravil ma Kevin.
,,Ahoj.?" Odzdravila som sa a pozrela nechápavo na Luka. Zatial co sme sa s Lukom pozerali na seba, tak Kevin si ma pritúlil k sebe a pobozkal na líce. Ja som bola ešte stále zarazená.
,,El si v pohode? Vyzeráš prekvapene." Opýtal sa Luke.
,,Ano som prekvapená."
,,Prečo stalo sa niečo?" Opýtal sa starostlivo Luke.
,,Áno stalo sa niečo."
,,Čo?" Už sa zapojil aj Kevin.
,,Štipnite ma niekto. Neverím že vy sa rozprávate. Čo sa stalo?" Ako som dopovedala tak ma Kevin ustipol za ruku. Auuuu! Tak to teda určite sen nie je. Zarazilo ma to, no napokon som niečo povedala.
,,Budete jesť?"
,,Áno. Som brutálne hladný. Luke ma pozval na váš trening. Prečo si tam nebola aj ty?" Opytal sa Kevin. Prečo sa ma vsetci niečo takéto pýtaju?
,,Lebo som tam nebola." Odpovedala som chladne. Odišla som do kuchyne zobrať polievku a vtedy ma začalo brutálne bolieť pod kolenom. Auuu. To bolí. No keď prídem do jedálne aj s veľkým hrncom tak bolesť nedám na javo. Ešte budú okolo mňa behať ako okolo maleho štvor ročného decka. Snažím sa bolesť udržqť v sebe no brutálne ma to koleno bolí. Neviem s ním hýbať ani nič tak si sadnem a dúfam že ma prestane bolieť.
,,Čo sa ti stalo s kolenom?" Opýtal sa Kevin. Nehovorila som mu o tom. Na čo? Nepytal sa a nemala som náladu sa s niekým o tom rozprávať. Luke na mne videl ze o tom nechcem rozpravať a tak začal on. Ja som si len pamätala ako som si udrela hlavu o skalu a viac si nepamätám už nič.
,,Nedala air a šmykla sa jej noha. Vo vode si udrela nohu, zápestie a hlavu. Zapestie už má v pohode a vyzerá ze aj koleno začína byť v pohode." Povedal Luke za mňa.
Lenže problem je ten ze koleno ma bolí este viac, a začinam sa báť preco mam jedno koleno väčsie než to pravé. Ako keby som ho mala opuchnuté, zatial to vidno nebolo ale teraz už to vidno je aj na prvý pohlad. A preto som sa rozhodla že oddnes nosím dlhé nohavice. Nechcem Emily ešte viac narobiť starosti. Videla som na nich že čakajú dokým nieco poviem tak som povedala len toto.
,,Presne tak ako povedal Luke. Koleno už mám zachvíľku v pohode. O zápestí ani neviem že ma niekedy bolelo a hlava je tiez už v pohode." Co som mala povedať? Hlavné je že mi Luke uveril s tým kolenom.
Zatial dokým sa Luke s Kevinom rozpravali tak ja som si zatial sadla aby ma prešla bolest kolena a rozmýšlala som že čo sa stalo, ze odrazu sú kamaráti a sa rozpravajú. Ako som si sadla tak Luke a Kevin prave išli do obývačky, kde si zapli televízor. Ja som v tedy bola veľmi šťastná pretože som sa nevedela postaviť a nemusela som sa pretvarovať ze ma noha nebolí.
,,Ella! Ideš za nami?" Zakričal na mňa Kevin.
,,Jasne len este idem umyť riad." Jasné že som si vymyslela nejaku výhovorku. Musela som sa normalne postavit zo stoličky. Konečne! Konecne som sa postavila a teraz idem umyť riad. Pomaly som sa tam došuchtala a zacala som umývať špinavý riad. Ked som doumyvala riad tak som isla za nimi.
,,No konecne si prišla." Povedal Kevin a pritiahol si ma k sebe.
,,El sadni si k nám."
,,Nie ďakujem. Nemám chuť pozerať. A kevin zostanes tu na noc?" Opytala som sa.
,,Jasne ze tu ostáva. Chcela si aby sme sa zblížili." Povedal na svoju obranu Kevin. Bolo mi to veľmi divné. Prečo by to mal robiť? Vsak ho nenávidí a Luke nenávidí jeho. No aj napriek tomu som išla Kevinovi spratat hosťovskú izbu a zišla som mu povedať ze má izbu prichystanú.
,,Kevin izbu máš už prichystanú. Budes spat v hosťovskej izbe."
,,A preco nie s tebou?" Videla som ze Luka táto otázka zaskocila tak ako mňa.
,,Kevin ja mám malú postel." Snažila som sa to povedať v klude, no nejak to nešlo.
,,Aha." Povedal a dalej to nerozoberal.
,,Chalani ja idem spať. Dobrú noc." Išla som za Lukom s ktorým sme sa na dobrú noc objali, a potom za Kevinom ktorý mi dal na dobrú noc bozk na líce.
Keď som im dala dobrú noc tak pomaly som prisla do svojej izby a tam som si ľahla. Strašne ma to koleno bolelo a uz som si musela dať tabletku od bolesti. Nezvládala som to. Kolrno ma strašne bolelo a zistila som že ho mam väčšie ako som ho mala ráno. Začala som sa toho báť. Ľahla som si na postel a snazila sa zaspať. No kvôli bolesti som zaspať nevedela. Zobrala som si mamin denník a foto album, ktorý som si zacala pozerať. Na fotkách som si všimla že mama bola v tíme. A to ma zarazilo. Ved tímy ona neznášala, nenavidela tímy. Fotku som si vygooglila a zistila som že patrila do Austrálskeho surferskeho tímu. Ale ved ona nechcela aby som bola v time a ona sama v tíme bola a nechcela mi to dopriať!? Hned ako som zacala tozmýšlat tak som aj zaspala. No po asi tak hodine som sa zobudila na buchot v obývacke. Rýchlo som zisla dole a tam sa udiala bitka.
,,A ja som si myslela že sú v pohode?" Povedala som si nahlas a oni ma počuli, no bitka stale pokračovala.
_________________________________________
Ahojte
Dnes som pre vás napísala este jednu časť aj keď takto neskoro. Zajtra bude pokračovanie zase sa pokúsim vydať 2 časti.
Prečo sa podla vas rozhodol Luke a Kevin ze budu spolu vychadzať? Prečo sa v noci pobyli? Bolo to kvôli Elize? Alebo kvôli niecomu inému? Prečo Elizina matka bola v tíme? A prečo vlastne Elize zakázala mama byt v tíme?
Vsetko v ďalších častiach.
Lukam vas vasa Naty.
Cmuk😘

The Sea Of My ProblemsWhere stories live. Discover now