28.

7 1 0
                                    

Vstala som o 4 hodine ráno. Nelahla som si späť do poste a namiesto toho som sa postavila, zobrala si sluchátka, zapla som si hudbu, prichystala do skoly a spravila si make up. Vysla som von z izby a išla spraviť raňajky. Ešte vsetci spali. Cez kuchyňu som videla Luka ako spí a vtedy som si spomenula na včerajší incident co sa stal. Na raňajky som spravila chleba s nátierkou a šunkou, ku chlebu som nakrájala zeleninu a vtedy sa zobudil Luke.
,,Dobré ráno."
,,Dobré." Povdala som a sadla si za stôl, kde som začala jesť.
,,To co sa stalo včera..."
,,Budeme sa robit že sa to nestalo."
,,Ano presne som to chcel povedať."
,,Super. Aspoň sme sa zhodli." Povedala som odporne, lenze ja som nechcela byť protivná.
Sadol si aj on a potichu sme sa najedli.
Ako som sa postavila tak ma zase začalo boleť koleno, pomaly som padla lebo som sa nevedela udrzať na nohe. Luke sa postavil a išiel mi pomôcť.
,,Luke. Nepotrebujem tvoju pomoc."
,,Aha. Dobre teda."
Zrazu som padla. Luke sa na mňa pozeral s pohľadom ,,ja som to vedel" a ten pohľad nemám rada.
,,Pomôzem ti?"
,,Ak sa dá."
Chytil ma za ruky a postavil ma.
,,Chcem sa ti ospravedlniť."
,,Za čo?"
,,Za to čo sa doterz stalo. Napríklad tá hádka. Mala si pravdu. Alebo napriklad ten včerajší incident. Omylom som do teba vrazil." Nevedela som čo mam povedať a nevadí by vyznelo tak ze sa mi ten omylný bozk páčil.
,,Co sa stalo, stalo sa."
,,Nevadí ti to?"
,,Čo mi má vadit?"
,,To co sa stalo."
,,Jaaaj ty myslíš ten omylný bozk? Jasné ze mi to vadí ale co som na to mala povedať?" Vázne som mu povedala slovne spojenie OMYLNÝ BOZK? To hádam nie.
,,Ano to som mal na mysli." Volako to slovné spojenie nepočul. A za to som vďačná.
,,Prepáč uz musím ísť." Nevedela som co mám povedať a tak som povedala toto. Chytila som ruksak a sluchátka a rozbehla som sa von z bytu. Bolo 5 hodín a do skoly som este ísť nemohla, jediné co mi napadlo bol park kde som bola z Benom.
V parku som asi tak 15 minút a vidím známu osobu. Prišla som bližsie a zistila som ze to je Ben s nejakým chlapom. Prisla som k nim.
,,Ahoj Ben."
,,Ahoj Eliza." Povedal a objal ma.
,,Ahoj som Eliza. Benova sestra. A ty?"
,,Som Berth."
,,Čo tu vlastne tak skoro robís?" Opytal sa ma Ben.
,,No vstala som trosku skôr ako zvycajne."
,,Aa?"
,,A Luke sa zobudil ako som robila raňajky takže sme sa naraňajkovali a chvíľu sme sa rozprávali o tom včerajšom incidente. Nahnevalo ma to a tak som odisla. A prisla do parku, kedze do školy ešte nemôzem ísť."
,,Aha."
,,Ona o tom vie?" Počula som ako sa Bert pýta túto otázku.
,,Áno. Áno vie o tom."
,,Takže vy spolu chodíte?" Zapojila som sa aj ja.
,,Áno. Áno chodíme spolu."
,,Berth, vyzeráš mi povedome. Nie si zo školy? Lebo sa mi zdá ze ty, Ben a John spolu chodíte do triedy. Či?"
,,Áno chodíme spolu do triedy."
,,A kto všetko vie o tom že ste spolu?" Opytala som sa.
,,Vlastne len ja, Berth a ty."
,,To nikto iný o tom nevie?"
,,Nie. A ani nevieme kedy to niekomu povieme.
Zatial čo sme sa rozpravali nastala chvíľka kedy sa Ben a Berth držali za ruky. Zrazu som len videla mobil, ktorý vytŕča vedľa stromu a zrazu blesk! Blesk z mobilu. Niekto ich fotil.
,,Chalani?"
,,Ano Ella?" Opýtal sa Ben.
,,Mám pocit že vás niekto fotí."
,,Kto?"
,,Neviem. Videla som len mobil vedľa stromu a kúsok ruky. Bola to baba to viem, lebo mala dlhé nechty a náramky. Teraz mi napadlo že by to mohla Samatha. Samantha má presne isté náramky."
,,Už je veľa hodín." Vyhlásil Berth.
Ked som sa pozrela na hodiny, tak som bola veľmi prekvapená. Už hodinu pomaly dve hodiny sme boli v parku a sa tu rozprávame.
,,Súhlasím s Berthom. Nebolo by od veci ísť do školy." Povedala som, rozľúčili sme sa a ja som rýchlo išla do skoly. Vlastne pred skolu. So Stellou sa stretávame pred školou.
,,Ahoj Stell. Prepáč ze meškám."
,,Ahoj. Vedela si že Ben a Berth sú spolu?"
Zostala som stáť ako obarená. Takze páchateľ chce byť súčasťou problému, ktorý narobil. Na 100 percent to bola Samantha.
,,Stell, kde si to videla?"
,,Na mobile."
,,Na akej appke a na akom účte?"
,,Na instagrame. A videla som to na účte Samanthy. Samantha to zdielala a mne to vyhodilo na mobile. Tak som to teda rozklikla a bola tam fotka ako sa Berth a Ben držia za ruky."
,,Stell. Never všetkému čo vidíš na mobile. Nemusí to byť pravda. A nechápem prečo by som to mala vedieť ja."
,,No....je to tvoj brat."
,,No a? To neznamena že mi úplne verí. Nepozná ma dlho."
,,Ale....." nechcelo sa mi počúvať veci o mojom bratovi a tak som jej skočila do reči.
,,Uz je veľa hodín. Neviem ako ty, ale ja idem do školy." Poviem a otočím sa smerom ku dverám a vojdem do školy.
,,Ahoj, kráska Elizka."
,,Ahoj, chvastúnik chrapúnik." Poviem a odídem. Ako tak idem cestou do triedy tak vrazím do Luka.
,,Prepáč." Poviem a rýchlo zmiznem.
Prídem do triedy kde máme angličtinu a tam sa na mňa škerí Samantha. Jasné že tú fotku uverejnila Samantha. Všetky veci čo zistí dáva na iný účet. Rozhodla som sa ze za ňou pôjdem. No zastavila som sa keď som videla Luka ako ide k nej. Alebo idem? Aj tak mi Luke neuverí. Idem. Aspoň sa dozviem čo je pravda. A nenehám ju aby sa miesala do mojej rodiny.
,,Samantha!"
_________________________________________
Ahojte.
Nebojte sa komentovať. Poteším sa za akýkoľvek koment.
Aké máte pocity? Co sa udeje ďalej?
Uverí Luke Elize že to bola Samatha? A bola to vlastne Samantha? Ako zareaguje John ked to zistí o svojom bratovi? A ako sa zatvári Ben a Berth?
Zistíte uz čoskoro.😁
Mám na vás otázocku. Mala by som robiť aj druhú časť? Či vás to baví čítať (keďze uz len málo častí do konca presnejsie viac než 10😅)
Tak mi napíšte do komentov ci by ste chceli druhú časť.😘
Ľubkam vás
Vasa Naty🥰

The Sea Of My ProblemsWhere stories live. Discover now