Po takej hodine vyjdem z triedy von.
,,No co ako? Dala si to?" Pýta sa ma Luke. Mala som dosť vážny pohlad.
,,Ano dala." Poviem a vybuchnem od smiechu a radosti.
,,A ty? Ty si ako dopadol?"
,,Tiež."
,,Super."v tomto okamihu sa na mňa vyrúti Stella s Kate.
,,Ella. Potrebujem aby si mi pomohla."
,,Stella co sa stalo?"
,,Luke, nebude ti vadiť že to tu budeme riešit? Vklude aj s tebou."
,,Jasné že nie."
,,A o čo ide? Skúšky si dala tak v com je problém?"
,,Problém je ten že ľúbim Johna."
,,Johna? Mojho brata?"
,,Áno."
,,Lenže on si určite myslí že chodím s Michaelom. Že?"
,,Nechcem byť zlý ale určite áno."
,,Luke to si nepomohol." Poviem a posrem sa naň ho vážnym pohladom.
,,Prepáč?" Povie potichu.
,,To sa napraví. Keď tak, tak mu povedz, pravdu. Povedz mu ze ste len kamarati a ty mu pomáhaš aby sa jeho rodičia nedozvedeli že spolu nie sú, pretoze jeho rodičia chcú aby ste boli spolu. V čom je problém?" Poviem.
,,Naozaj si myslíš že mi uverí?"
,,Uverí. Niečo ti poviem Stell."
,,Co?"
,,Páčiš sa mu."
,,Ja? Nie. Hovorís to len preto aby si ma potesila."
,,Nehovorím. Dnes alebo včera sme sa o tom s Johnom rozprávali."
,,Tak preco to on sám nevie povedať?"
,,Stella. My chlapi sa bojíme odpovedi. Aspoň niektorí. Viem to z vlastnej skúsenosti. Jednu babu už ľúbim pomaly celý živat, ale ešte o tom nevie lebo neviem jej to povedať. Bojím sa jej reakcie, že či ma náhodou neodmietne." Povie Luke.
Ja sa na Luka pozrem. Som vďačná za to, že sa na mňa prave teraz Luke nepozrel.
Bolo mi to ľúto, ze tá baba nie som ja, ale je to jeho život.
,,Vidíš. John ťa veľmi ľúbi." Poviem, dam si pauzu a pokračujem.
,,A teraz pod so mnou domov."
,,Na čo?"
,,Ty sa ma to pýtaš?"
,,Áno?"
,,No na to, lebo ťa tam čaká John. Ty dilina. A už poď."
,,Nie, nikam nejdem."
,,Ja som sa ťa to nepytala. Ja som ti to oznamovala." Poviem chytím ju za ruku a ťazhám ju k bytovke.
Po schodoch idem rýchlo, otvorým dvere a vtedy John vyskočí zo sedačky, lebo ma nečakal a zlakol sa.
,,Stalo sa niečo?"
,,Áno. Ty si sa chcel so Stellou o niecom porozpravať, ked sa nemýlim."
John pozre na mňa potom na Luka.
,,Aaano?"
,,No super. Tak my teda ideme." Poviem otočím sa, chytím Luka s Kate za ruky a ťahám ich. Pravdaže nejdeme nejak ďaleko, ale keď majú byť spolu tak nech sú spolu teraz zatial dokým som tu. A prave teraz mi dosla sprava na mobil.-Dobrý deň. Kvôli nepriaznivému počasiu vam dneskajsí let o 18:55 posúvame na dnes o 21:45. Ďakujeme za pochopenie.
Yes! Ešte tu chvíľku zostanem. Nie žeby som sa nejak brutálne tešila, ale..... teraz som fakt nadšená.
,,Kate. Kate."
,,No?"
,,Posunuli nám let."
,,Nakedy?"
,,Na dnes o 21:45"
,,To je parádne."
,,O čom je reč?" Pripletie sa do témy aj Luke.
,,O ničom." Poviem rýchlo.
,,Aha. Určite."
,,Važne."
,,Tak okej."
,,Ella! Ja viem že ste za vchodovými dverami!" Zahučí na nás John. My vylezieme a to čo sme uvideli bolo voľačo neuveriteľné. John a Stella stáli opretý pri sebe. Sú strašne zlatý.
Zábavu sme mali až do večera kedy sme neprisli k zmene témy, ktora sa z perfektnej témy zrodila hnusná hádka.
,,Dnes je súťaž." Oznámi Stella.
,,Surferov?" Opýtam sa
,,Áno.
,,Prúdeš?"
,,Nevuem."
,,Ako to že nevies?" Povie Luke hnusne a teraz sa do toho zapletiem nech sa deje cokolvek.
,,No neviem!" Vyšteknem po Lukovi.
,,Tak najprv chodíš na ktúžok potajomky a teraz ani prísť nechceš? Ja ťa už fakt nechápem."
,,Čo? Šibe ti?" Opytam sa, ale ma začína štvať.
,,Nie."
,,Tak čo ti zase je?" Opýtam sa zmätene Luka.
,,Nič."
,,Tak prečo tento cirkus?"
,,Tebe by nevadilo keď by som na tvoju súťaž neprišiel?"
,,Trosku by mi to vadilo, ale potom by som bola v pohode, pretoze aj ty máš svoj život!"
,,No tak keď by ti to vadilo tak asi by si chcela aj dvôvod. Nie? A hlavne ked sme kamaráti. Či nie? Mýlim sa?"
,,Áno, chcela by som vedieť dvôvod, ale keď ti poviem ten môj tak tu zistane ticho!"
,,No a? Tak tu to ticho zostane!" Postupne začneme po sebe až hucať.
,,Tak prečo?!" Opýta sa Luke.
,,Vieš prečo? Preto, lebo dnes odlietam." Po tejto vete Luke stíchol, tak jak som aj hovorila. Nastalo hrobové ticho, tak ako vždy. Vždy musel mať v hádkach posledné slovo on, az namiesto tachýchto podobných viet.
,,Kedy?"
,,Dnes o 21:45."
,,Aha. Tak si ten let teda uži." Povie a odíde.
Dnešok som si predstavovala úplne inak. Dnešok som si predstavovala tak že budeme v pohode a nie že sa stihneme aj pred odletom pohádať.
,,Idem sa zbalit." Poviem a potichu odídem do izby aby som sa mohla pobaliť.
,,Idem sa aj ja zbaliť." Povie Kate a uteka za mnou.
Balili sme sa potichu. Presne o 20:50 sme sa zbalili. Teraz už len odísť na letisko.
Zatial co som sa balila tak Luke uz prišiel na súťaž. Vychystaný už išiel k bazénu kde púšťali umelé vlny, so surferom v ruke, zatial co ja uz sedím s Kate v aute a počúvam hudbu, popri počúvaní sa pozerám do okna a môn mozog je úplne pozastavený. Prídem na letisko a v tom momente sa začne Lukovi súťaž.Súťaž:
Luke sa postaví pred ten veľký bazén a ked príde naň ho rad, tak chvíľky tam stojí, otočí sa a rozbehne sa.Letisko:
Už som v rade, v ktorej sa čaká na to aby si odovzdala batožinu. V tom momente ako dam batozinu na pás na mňa niekto zakričí.
,,El!" Zakričí na mňa Luke a príde ku mne.
,,Luke? Čo tu robíš?"
,,Som tu preto, aby som sa ti ospravedlnil, za to co som ti dnes povedal."
,,To je všetko?"
,,Nie." Povie, priblíži sa ku mne a pobozká ma. Bože... ono sa to deje. Moja vysnívaná láska ma pobozkala.
Odtiahli sme sa od seba naraz.
,,Neodchádzaj." Poziada ma o to Luke.
,,Preco?"
,,Ja to tu nedám."
,,Ale dáš. Sám vieš, že ja sem nepatrím. Cítim sa tu ako uväznená."
,,Lietadlo je pripravené na odlet. Poprosíme pasažierov aby išlu do lietadla na let do Austrálie. Dakujeme."
,,Luke. Musím ísť." Poviem, otočím sa ze idem do lietadla no Luke ma chytí za ruku a potiahne ma k sebe. My dvaja sa obímeme. Zrazu mi dá Luke pusu na čelo.
,,Luke. Nerada odchádzam, ale už musím ísť."
,,Ahoj." Povie a ja hned ako to povie idem za Kate. Kate celý čas čo sa toto dialo tu bola prítomná.
Som v polovicke cesty a vtedy sa otočim za Lukom a zakývam mu. On mi odkýva späť.
S Kate si sadneme do lietadla, hned vedla seba.
,,Tak takto začína tvoja nová kniha?"
,,Presne, ale nezabúdaj ze sa začína práve teraz aj tebe. Naše knihy si budeme písať spolu."
______________________________
Hello ľudkovia.
Tak trošku meškám s časťou (chcela som sa s ňou trosku vyhrať😁) dúfam že sa vám príbeh páčil. No toto nie je koniec. Ešte len zábava príde v ďalšej časti.😘
S pozdravom
Vaša NATKA😘🥰
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...