,,Lena? Sellia? Kde ste?" Kricali sme po nich pretože sa skryli a my sme nevedeli kam.
Zrazu mi zazvonil mobil. Bože! Kto to je?! Pozrela som sa na mobil a volal mi Kevin. Kevin?! Pane bože, veď ja som mu hovorila, že mu zavolám! A uz som mu nevolala tri dni! On bude na mňa ale nasraný! Pomyslela som si. Zrušila som ho. Nechcelo sa mi s ním rozprávať keď mám teraz strážiť dve dievčinky, ktoré nevedie čo so sebou. O 5 minút mi zase zazvonil mobil, no tentoraz to bola Emilina sestra Libby. Tej som musela zdvihnúť.
,,Prosím?"
,,Ah. Ella! Potrebujem pomoc."
,,Počúvam."
,,Zistili sme, že sme si pomýlili dátumy tej konferencie a nemáme kam dať deti. Mohla by si ich postrážiť?" Bože! Co som komu urobila?! Prečo všetci potrebujú moju pomoc? Osobne Libbyne deti milujem. Ale aj tak! Ako mám byť tu a aj tam?!
,,Tak môžeš? Veľmi by nám to pomohlo."
Nedokážem jej povedať nie!
,,Jasné Libby. A kedy odchádzate?"
,,Tak o hodinku vyrážame spred domu."
Yes, to mi parádne vyhovuje!
,,Oki. O hodinku som tam. Ahoj."
,,Ahoj." Povedala a zrusila som hovor.
,,Decká?! Máme tu problém."
,,Aký zas?!" Zhúkol po mne Nico.
,,No, Lukova mama má sestru ktorej chldiem strážiť decká a poprosila ma.." nestihla som dopovedať vetu a Aaron mi skočil do reči.
,,A poprosila ťa ci by si jej ich nepostrážila! Co si jej na to povedala!?"
,,Ja jej neviem povedať NIE! Jej deti zbožňujem a oni zbužňujú mňa." Aspoň mám taký pocit.
,,Aha no parádička! A ako si to teraz predstavuješ?! Mňa a Nica nerozdeliš a ženskú pomoc potrebujeme! Aspoň jednu! Takže ako?!" Vyhúkol na mňa Aaron.
,,Nehuč po mne! Nie si môj otec! Je ti to jasné?!" Ježiši ja som mu to povedala. Bolo mi do plaču. Ukludni sa. Nevybuchni. Udrž slzy v sebe. Hovorila som si.
,,Dobre. Tak teda ja pôjdem pre Luka a Sam. Zatial sa budete snažiť ich nájsť a potom sa rozdelíme. Sam, Stell a Luke zostanú tu a Nico, Aaron a ja sa postaráme o Lukovu rodinu. Okej?"
,,Okej!" Zkričali všetci svorne.
Ja som sa rozbehla z domu von a potom krížom cez trávniky, keďže som mala málo času. Po 10-tich minútach behu som otvorila potichu Lukove dvere na dome.
,,Luke?" Opýtala som sa pri jeho dverách. Neodpovedal a tak som vošla do izby.
,,Luke vztávaj!" Snažila som sa kričať po tichu a zároveň tak aby som ho zobudila.
,,Aaa...." zakričal a ja som mu stihla dať moru ruku na jeho ústa aby bol po tichu.
,,Luke to som ja! Neziap tu!" Povedala som mu
,,Ty čo ma zobúdzaš skoro o polnoci? A nemala si byť náhodou u Stelly?"
,,Potrebujeme pomoc."
,,Potremujete?! Vás tu je viac?!"
,,Nekric! Tu nie. Máme strážiť deti a volala mi Libby či jej nemôžem postrážiť deti. No lenže Aarona poprosila ich krsná či by jej mohol postrážiť deti. A potrebujeme pomoc. Vyriešili sme to tak, že ty, Sam a Stell budete strážiť deti Stellinej krsnej a ja, Nico a Aaron budeme strážiť Libbyne deti."
,,Aha."
,,Tak ides?"
,,Áno idem len počkaj musím sa prezliecť."
,,Ďakujem, ďakujem"
Luke sa prezliekol a pomaly sme vysli z domu a potom šprintom ku Sam.
Zaklopali sme Sam na dvere a potom sa rozleteli.
,,Či chceš, že klopeš o polnoci?" Potom sa pozrela na Luka.
,,Ahoj, prepáč čo si želáte?" Bolo to divné. Na mňa zahučala a Luka sa to pekne opýtala. Pozrela som na Luka nech jej to vysvetlí. Aj jej to vysvetlil.
,,Ideme strážiť deti a napadlo nás.."
,,Jasné že pôjdem. To co je za otázku? Ja milujem deti!" Skučila mu do reči.
,,Však ty deti neznášaš." Povedala som.
,,Kto ti povedal takú kravinu Elizabeth?"
Elizabeth?! Ja som jej Elizabeth!? Ešte raz mi tak povieš! Hovorila som si pre seba.
Neodpovedala som. Načo? Aby som zase bola za zlú? No nie!
,,Ideme?!" Zhúkla som po nich. Zrazu sa na mňa pozrel Luke. Z jeho pohľadu som vyzistila že mi hovorí aby som sa ukľudnila. Tak som sa aj snažila.
Keď sme prišli späť ku Stellinej krsnej tak sme sa rozdelili.
,,Dobre, Nico a Aaron pôjdu so mnou a vy traja tu zostanete strážiť tieto dzivočky." Videla som ako sa Samantha liepala po Lukovi. Bolo mi z nich zle vlastne s nej. Luke sa snažil od nej odtiahnuť no nešlo mu to.
,,Eliza? Si v pohode?" Opýtal sa ma Nico
,,Haloooo!? Eliza?!" Zase sa ma opýtal no ja som nereagovala. Zrazu do mňa niekto drgol a az potom som začala reagovať.
,,Eliza, si v pohode?" Opytala sa ma tento krát Stella.
,,Áno som. Chalani ideme!" Hneď jak som to povedala isla som ku vchodovým dverám. Zrazu na mňa niekto zakričal.
,,El!" Bol to Luke.
,,Áno?" Opýtala som sa.
,,Vieš, že som tu pre teba?"
,,Áno, viem."
,,Tak čo ti bolo?" Nevedela som čo mu mám povedať. Nemohla som mu povedať pravdu.
,,Ani neviem. Len som sa niekam zadívala."
,,Aha. Dobre. Už choďte!" Povedal a usmial sa.
Potom sme uz len za sebou zavreli dvere. Hned jak sme odisli tak sa ma Nico a Aaron.
,,Eliza?" Opýtali sa
,,No?"
,,Máme otázku. Ak teda môžme."
,,Môžte."
,,Dobre, ale chceme úprimnú odpoveď!"
,,No tak už hovorte!" Povedala som. Nemala som moc chuť sa rozprávať.
,,Ty si sa zahľadela na Sam. Že?"
,,Prečo?"
,,Je to vidno."
,,A co je vidno?" Nevedela som že co je vidno.
,,Halooo zobuť sa! Ty ho ľúbiš." Čo? A ja Luke? Preskočilo im? Sme naj kamoši.
,,Ja? A ľúbiť ho?! Nie!"
,,My sme sa ťa to nepýtali, my sme ti to oznamovali!"
,,Ja ho neľúbim. A aj keby bolo by to zbytočné, pretože ja sa jemu neľúbim. Uz keď ide o to!"
,,Dobre. Ale aj tak ho ľúbiš." Uz som chytala nervy.
,,Okej. Hovorte si čo chcete ale ja ho neľúbim."
,,Dobre. Ale pripomenieme ti to, keď si priznáš že ho ľúbiš. Nezabudni na to."
Musela som zmeniť tému.
,,Dobre. Aby ste vedeli Libby má 4 deti. Dvoch chalanov a dve baby. Viac nám povedia ich rodičia ked tam prídeme."
Po chvíľke sme zaklopali na dvere.
,,Ahojte. Vidím že si si priniesla posily." Povedala Libby. Dobre. Uz ti nemusím opakovať čo musia urobiť. Poznáš ich už
Nechám vás. Užite si to!" Povedala Libby a už ich nebolo.
Vošli sme do domu a.....
_________________________________________
Ahojte milí moji😘 dneska som strašne rada, že pre vás vydám ďaľšiu časť a strašne sa teším už na tú ďalšiu.
Komentujte, nebojte sa toho. Poteší ma to.
Čo podla vás uvideli keď vošli do domu? Prečo sa Eliza pozerala na Sam? Žiarli? Uvidíte.
Verím v to źe zajtra už bode pre vás hotová ďaľšia časť.
Pekné čítanie🥰
vaša Naty😘❤️
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...