Kaç pişmanlık duydum bu zaman kadar bilmiyorum. İçlerinden biri beni en çok pişman edendi diye seçemezdim, şu ana dek. Yıllarımı verdiğim, sevdiğimi ve tabi sevildiğimi sandığım birinin bana iğrenç şeyler söylemesi, şu yaşıma kadar içimde tuttuğum en büyük pişmanlıktı. Kuzey ve ben güzeldik, öyle sanırdım ne büyük bir yanılgı. Şu an karşımda beni tehdit eden, beni ''obje'' olarak gören birisine bir zamanlar yoğun şeyler hissetmek midemi bulandırıyordu.
''Hadi, hadi göster. Kime ne istiyorsan göster. Götün yerse tabi ki, gösterebilirsin.'' Demir öfkesini hala tam olarak kontrol altına alamamış olsa dahi rahat konuşuyordu.
''S-sen hiçbir şey yapamazsın.-'' Diye titrekçe konuştu Kuzey.
''Öyle mi dersin ? İstesem seni hapse tıktırabilirim bunu biliyorsun değil mi ? Ne sanıyordun, özel hayatı ihlal, tehdit, bunların cezası olmaz mı ? Sen karşında kim var unutma. '' Kuzey burnundan solurken, Demir tüm heybetiyle onu ezercesine konuşuyordu.
Demir tek bir hareketle Kuzey'i yakalarından tutup kaldırdı. '' Sana istediğim her şeyi yaparım, hayatını tepetaklak ederim. Yazgı'nın olduğu yere yaklaşmayacaksın, adını anmayacak, varlığını unutacaksın. He eğer yapmazsan önce avukat olur seni hapse sokarım, sonra gardiyanın olur seni orada sikerim. '' Kesik bir nefes aldı Kuzey, gözlerinde ki korkuyu görebiliyordum, ''Senin koyun güttüğün kadar, benim çoban sikmişliğim var Kuzey. Şimdi siktir git beni daha fazla sinirlendirme.'' Birden yakalarından ittirip, yuvarlanmasına sebep oldu. Gözlerinde kor bir alev vardı, ateşinden korkmuyordum ama Kuzey korkmalıydı. Bana değen gözleri yumuşamış, ''çok küfür ettim, özür dilerim güzelim. Keşke kulaklarını kapatsaydım.''
DEMİİİR...
Şaşkın gözlerime hiçbir şey olmamış gibi bakıyordu. Halbuki Kuzey henüz şimdi çıkmıştı parktan. ''Demir, ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Nasıl haberi var bilmiyorum ben sanıyordum ki Ayça, yani o yapıyor sanıyordum. Kafam çok karışık şu an,'' Demir elleriyle ellerimi tuttu.
''Şimdi sana anlatacağım şeyler biraz hassas olacak. Üzülmeni, kırılmanı istemiyorum.'' Oturmam için beni banka doğru ilerletti, ''Kuzey, siz beraberken en başında yani, Ayçayla takılıyormuş, bunu sana anlattığıma inanamıyorum.'' Bir iç çekiş sesi duydum, oysa ben nefesimi tutmuş onu izliyordum. '' Yatak arkadaşlığı diyebilirim sanırım. Uzunca bir süre devam etmiş bu durum bir sene kadar, Ayça en sonunda onun senden ayrılması gerektiğini söylemiş. Dediğine göre...'' Duraksadı, cebinden bir sigara çıkarıp yaktı. '' Hamileymiş, sonrasında bu bebeğe ne oldu bilmiyorum, bunlara O itin telefonunu hackletip öğrendim. Yani bu ikisinin herkesten gizledikleri bir geçmişleri var. Sen Ayça sanmıyordun çünkü o mesajları atan da seni ilk başta tehdit eden de oydu. Sonrasında nasıl bunları Kuzey'e anlattı bilmiyorum daha fazlası var mı yok mu emin değilim. Bütün gece bunlarla uğraştım, sen bana anlattığın dakikadan sonra bunu yapana cezasını çektirmeden edemezdim, niyetim hayatına müdahale etmek değil, sadece yardım etmek istiyorum.''
Duyduklarımın ağırlığı altında eziliyordum, bunlar nasıl insanlardı böyle ? Aldatılmışım, hem de bir yıl boyunca. Ayça ile... Allah'ım bu Ayça'nın bana neden kıl olduğunu gösteriyor, resmen yıllardır salak gibi beni aldatan bir adam için mi acı çekmişim ben. Kafam almıyor, nasıl bu kadar aptal olabildin ?
(DİPNOT : Kızlarım, aldatılmak sizi saf yapmaz, karşınızdakinin karaktersizliği sizinle alakalı bir durum değil. Kendinizi böyle insanlar için yıpratmayın.)
''Demir, ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Kesinlikle üzgün ya da kızgın değilim, sadece ne kadar aptal olduğumu düşündüm. Ben bunları nasıl fark etmem ? Bunlar nasıl insan böyle, neden yapıyorlar bunu ne yaptım ben onlara ? Ve lütfen kendini suçlu hissetme, ben sana minnettarım. Sen olmasaydın bunları asla öğrenemezdim, ki öğrenememiştim de. '' Başımı ellerimin arasına alıp şakaklarımı ovalamaya başladım, ''Senin için, her şeyi senin için yaparım. Lütfen üzülme onlar için kendini sıkma. Bundan sonraki ben de gereken hukuki işlemleri de başlatacağım, kimseye bir şey yapamayacaklar. Keşke, keşke en başında bana gelmiş olsaydın bunlar hiç yaşanmaz, tek başına yüklenmek zorunda kalmazdın.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ AŞKIN ÇIĞLIĞI
General FictionDuvar dibine sinmiş bedenim Demir Abinin kollarından titrerken, gözleri gözlerimden bir saniye ayrılmıyordu. ''Yazgı.'' Adım dilinden ilk kez bu kadar içten geliyordu. Sesim çıkmıyor, ellerim, bedenim titriyordu. İlk kez bu kadar hazırlıksız yakala...