Raróg - To ptak, symbolizujący szybkość i zwinność, mógłby odpowiadać znakowi Barana. Raróg to istota pełna energii, odważna i gotowa do podjęcia wyzwań.
Rusałka - Związana z wodą i magią natury, rusałka idealnie pasuje do znaku Raka. Jest to istota tajemnicza, zmienność w jej naturze odzwierciedla cechy Raka, jak wrażliwość i zmienność emocji.
Domownik - Symbolizuje stabilność i troskę o rodzinę, co pasuje do znaku Byka. Domownik, opiekun ogniska domowego, odpowiada za spokój i dobrobyt.
Żmij - Wąż, symbol mądrości, ale i niebezpieczeństwa. To idealny symbol Skorpiona, którego cechy to siła, tajemniczość, intensywność emocji i zdolność do transformacji.
Skarbnik - Stworzenie związane z bogactwem i zasobami ziemskimi. Pasuje do Wagi, która ceni równowagę, ale również potrafi zarządzać zasobami i dążyć do harmonii.
Płanetnik - Ciało niebieskie, istota związana z ruchem planet i gwiazd. Przypisujemy go Bliźniakom, którzy są zmienni, pełni ciekawości i dążą do poznania wszystkiego, co związane z tym, co dalekie i nieosiągalne.
Leszy - Strażnik lasów, symbol natury i jej sił. Odpowiada Strzelcowi, który uwielbia przygody na świeżym powietrzu, naturę i wolność.
Zmora - Postać związana ze snami i strachami nocnymi, zatem Lew z jego silną osobowością i związkami z wewnętrznymi lękami pasuje do tej postaci, pokazując czasami jego dominującą naturę.
Czart - Złośliwy duch, który jest pełen energii, figlarny i nieprzewidywalny. Pasuje do Wodnika, który jest czasami trudny do zrozumienia i działa na przekór tradycji, mając swoje własne zasady.
Bies - W odróżnieniu od czarta, bies to bardziej dziki i bezwzględny duch. Znak Koziorożca odzwierciedla twardość i determinację, ale i skłonność do brutalnych, nieugiętych działań w dążeniu do celu.
Bebok - Potwór, który straszy dzieci i powoduje niepokój. Pasuje do Panny, która może być pełna obaw i analitycznego podejścia, dążąc do perfekcji w każdym detalu.
Dola - Symbolizuje los, szczęście i przeznaczenie, związana z nieznanym i nieuchwytnym. Odpowiada Ryby, które symbolizują duchowe połączenie z kosmosem i oddanie się nieznanemu.
Nam nadzieję że się podoba ☺️
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)