Znów wyszło słońce. Nadszedł kolejny dzień. Kwon Taek Joo wyszedł po umyciu twarzy, a jednocześnie rozległ się komunikat, że pociąg wkrótce przyjedzie do Irkucka. Dopiero wtedy zrozumiał, dlaczego wnętrze wagonu było tak brudne. Irkuck, gmina Bajkału, największego na świecie jeziora słodkowodnego, jest atrakcją turystyczną na trasie kolei transsyberyjskiej.
Większość turystów wysiada tam z pociągu. Louise nie jest wyjątkiem.
Zhenya nie był widziany od wczesnego ranka. Kwon Taek Joo również nie wiedział, dlaczego był tak zajęty sam. Mimo że był znany jako partner, nigdy nie powiedział mi, dokąd idzie i co robi. Więc jaka jest różnica między teraz a kiedy poszedł na misję sam? Wygląda na to, że po prostu marnujesz czas na niepotrzebne rzeczy.
To, co wydarzyło się wczoraj wieczorem, nagle pojawiło się w umyśle Kwon Taek Joo. Jego nastrój nagle się uspokoił. Wielokrotnie mył twarz, gdy tylko o tym pomyślał, ale nieprzyjemne uczucie nigdy nie zniknęło. Kwon Taek Joo nadal czuł charakterystyczny śluz na policzku. Zhenya powiedział, że to jego wina, ale jakkolwiek na to spojrzeć, był to wyraźnie prowokacyjny i celowy czyn. Po prostu tak nieprzyjemne uczucie w jego sercu zaczęło wrzeć coraz bardziej.
Kwon Taek Joo zacisnął zęby i potrząsnął głową, by odgonić myśli. Im bardziej wciągnie cię ten żart, tym bardziej będzie on podążał za intencjami tego dzieciaka. Bezużyteczne myśli będą cię tylko rozpraszać od pracy. Szaleniec, który nie wie, czy jest kolegą, czy sabotażystą, doprowadza go do szaleństwa i dręczy jego oczy, Kwon Taek Joo musi zachować spokój jeszcze bardziej.
Strzelał kostkami palców, patrząc na ekran monitoringu.
Zaskakujące było to, że miejsce Hong Yeo Wooka było puste. Czy poszedł do toalety? Przez ostatnie kilka dni opuszczał swoje miejsce tylko raz lub dwa razy rano, aby pójść do toalety. Więc poczekaj jeszcze trochę, a prawdopodobnie zaraz wróci.
Ale Hong Yeo Wook nie pojawił się po chwili czekania. Nie ma powodu, aby dalej zwlekać. Kwon Taek Joo szybko zabrał ze sobą Colta i opuścił pokój.
Przejście do specjalnego pokoju pozostało ciche. Myślał, że Zhenya jest na zewnątrz i rozmawia przez telefon, ale jego nawet tam nie było. Musi zniknąć, gdy wydarzy się coś ważnego.
Kwon Taek Joo przeszedł korytarzem i podłączył obie słuchawki. Na ekranie podłączonego telefonu pojawiła się kontrola głośności. Nie miał zamiaru w tym momencie słuchać muzyki. Kwon Taek Joo ostrożnie obsługiwał pokrętło dotykowe i trzymał telefon przy zamkniętych drzwiach każdego pokoju w wagonie specjalnym i wagonie pierwszej klasy.
Gdy zwiększył głośność do maksimum, każdy ruch wewnątrz drzwi był wyraźnie transmitowany przez słuchawki. Głębokie westchnienie rozległo się w jednym pokoju, a głos oferujący kawę grupie rozległ się w innym pokoju, ale nie wykrył żadnych podejrzanych znaków.
Lepiej byłoby, gdyby poszedł prosto do drugiej klasy i znalazł Hong Yeo Wooka. Kwon Taek Joo miał na sobie słuchawki i przechodził przez każdy wagon pociągu.
Większość pasażerów w drugiej klasie to turyści, więc cały wagon się trząsł, gdy pociąg przejeżdżał przez bezkresne pole śnieżne rozciągające się za oknami. Nawet samotne drzewo wciąż wydaje odgłosy podziwu, a ludzie rywalizują o zdjęcia. W rezultacie przechodzenie przez wagon jest jeszcze trudniejsze.
Kwon Taek Joo szedł krok po kroku, uważnie sprawdzając każde siedzenie. A może Hong Yeo Wook odkryła, że jest śledzona i gdzieś się ukrywa? Pociąg jedzie bez przerwy od wczorajszej nocy. Hong Yeo Wook nie może nagle wzbić się w niebo, ani zniknąć z ziemi. Więc jeśli przyjrzysz się uważnie, Kwon Taek Joo będzie w stanie go znaleźć.
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
AcciónPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.