Przedstawił zaproszenie. Na Kremlu odbyło się przyjęcie z okazji podpisania umowy między Rosją a Japonią. Zaplanowano obecność delegacji japońskiej i rosyjskich osobistości z różnych środowisk. Kwon Taek Joo również planował tam zinfiltrować jako Hiro Sakamoto, ale cały plan się nie powiódł z powodu wcześniejszego niespodziewanego ataku terrorystycznego.
Jednak data napisana na zaproszeniu była inna niż ta, którą znał wcześniej. Wygląda na to, że harmonogram został zmieniony z powodu nieprzyjemnego incydentu w hotelu, w którym zatrzymała się japońska delegacja. Kontrola, przeszukiwanie i bezpieczeństwo zostaną również wzmocnione o jeden poziom.
Jak się tam dostać? Podczas gdy Kwon Taek Joo wciąż myślał, Zhenya wziął z powrotem kartę zaproszenia, na którą patrzył.
„To tylko fasada. Prawdziwa impreza odbędzie się później".
„Prawdziwa impreza?"
„Niedaleko Kremla znajduje się rezydencja rodziny Boedanov. To prawdziwi przedstawiciele Gazpromu. Drugi syn ma bliskie stosunki z prezydentem. Słyszałem, że po wydarzeniu narodowym, zaraz potem w ich rezydencji odbędzie się przyjęcie. Nawet ci, którzy nie są zaproszeni na Kreml, i tak przyjdą tam na przyjęcie. Bossowie półświatka lub wielkie ręce kontrolujące rosyjskie pieniądze są naprawdę honorowymi gośćmi. To ludzie, którzy zrobią wszystko, aby zarobić pieniądze, więc są całkiem przydatnym źródłem informacji. Jeśli ich spotkasz, nie wiesz, jakie wskazówki otrzymasz. o 'Anastazji'
„Czy możliwe, że Bogdanow jest tym Bogdanowem, którego znam?"
"Dlaczego nie?"
„Oni nadal organizują takie przyjęcia, mimo że moja linia krwi właśnie wymarła?"
Kwon Taek Joo nie mógł zrozumieć. W tym czasie ciało Psych Bogdanova zostało już znalezione. Nawet jeśli jest to wydarzenie krajowe, czy może odbyć się w domu?
„Naprawdę myślisz, że on nie żyje?"
„Czyż nie?"
„Jaka szkoda. Słuchałem wiadomości i dowiedziałem się, że w tej rzece znaleziono tylko dwa ciała".
Nic dziwnego. Dlaczego tak łatwo byłoby go zabić? Kwon Taek Joo był ostrzegany przed nim wiele razy, prawda? Ale prawdą było, że był nieprzytomny i obficie krwawił z rany postrzałowej, więc uratowanie go byłoby trudne. Ponadto woda w rzece jest tak zimna, że brzegi zamarzają i szybko obniżają temperaturę ciała. Przetrwanie w tak trudnych warunkach, jak się spodziewano, jak słyszał, nie jest zwykłym facetem. Przetrwanie Psych Bogdanova oznacza, że w każdej chwili może stać się jego celem. Kwon Taek Joo czuł się nieswojo, ale starał się to odłożyć na bok.
„Jak mogę mieć pewność, że zrozumiem wskazówkę Anastazji?"
Zhenya natychmiast dał Kwon Taek Joo coś, jakby wiedział, że zada to pytanie. To była złożona na pół koperta na dokumenty. Złapał ją i zbadał zawartość. W środku była kopia starego artykułu z gazety i seria nieznanych tożsamości. Na liście wymieniono dziesiątki rosyjskich i koreańskich nazwisk.
Kwon Taek Joo spojrzał na zapisane nazwiska, patrząc na kopię artykułu. Każdy artykuł ma datę w przeszłości, ich nazwiska i sposób, w jaki stawiali czoła śmierci. Ale jak to się stało, że nazwiska zmarłych wydawały się tak znajome dla Kwon Taek Joo?
Ponownie sprawdził listę ze sceptycznym wyrazem twarzy. Wkrótce jego oczy szeroko się otworzyły, ponieważ większość nazwisk wymienionych na liście zgadzała się z nazwiskami zmarłych wymienionych w artykule. Zhenya wyjaśnia dlaczego.
„To są ludzie, którzy brali udział w rozwoju Anastazji. Wszyscy już nie żyją".
„Dlaczego umarłeś?"
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
AksiyonPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.