Kiedy Kwon Taek Joo odwiedził Salmana, ten właśnie zdjął mu bandaż. Lekarz dyżurny wielokrotnie przypominał mu, że nie wyzdrowiał w pełni, więc absolutnie nie powinien być maltretowany. Lekarz wyszedł dopiero po tym, jak Salman obiecał, że będzie posłuszny. Salman spojrzał na Kwon Taek Joo i powoli poruszył ramieniem.
„Pielęgniarka powiedziała, że nie widziała cię od świtu. Gdzie byłeś?"
„Naprawdę chcesz to tak zakończyć?"
Gdy tylko Salman został o to zapytany, nie odpowiedział. Zatrzymał się, spojrzał na Kwon Taek Joo i wzruszył ramionami.
„A co jeśli to się nie skończy?"
„Jeśli ukończysz tę misję, jakie korzyści otrzymasz?"
„Jesteś taki nierozsądny. Jaki z tego pożytek?"
„Spróbuj, może się przydać."
Salman spojrzał na Kwon Taek Joo z zagadkowym wyrazem twarzy. Z jakiegoś powodu Kwon Taek Joo wyglądał na bardzo podekscytowanego. Czy coś się wydarzyło wczoraj wieczorem?
Mruknął w odpowiedzi, ponieważ pomyślał, że jeśli zignoruje to, to jeszcze bardziej się zdenerwuje.
„Uzyskamy niezależne finansowanie".
„Ze strony czeczeńskiej?"
Skinął głową na kolejne pytanie. Zhenya powiedział, że w tej operacji zdobycia planów Anastazji brał udział Rosjanin. Powiedział, że warto to zrobić, ale trudno w to uwierzyć. Ponieważ ryzykowanie życia byłoby wystarczająco niebezpieczne, a nawet jeśli misja zostałaby ukończona, nadal byłoby to sprzedanie kraju dla chwały. Z pewnością historia Salmana jest o wiele bardziej przekonująca niż historia kogoś takiego jak on, kto już ma prawa.
Zrozumiałe jest, że Zhenya i Salman się znają. Jego „FSB" okresowo monitoruje ruch w Czeczenii. Jednostka Alfa stacjonowała nawet w Czeczenii pod pretekstem zapobiegania niepokojom. Można zgadnąć, jaki był zasięg wpływów Salmana, jeśli Korea Południowa i USA będą się ze sobą prywatnie kontaktować, a nawet angażować je w operację. To będzie solą w oku rosyjskiego rządu, a nawet Zhenya niczym nie różni się od ich naturalnego wroga.
Jednak po poznaniu prawdziwej tożsamości Salmana pojawiło się pytanie. Szef Lim nakazał, aby zachować plany Anastazji w tajemnicy, jeśli to możliwe. Ta sama prośba zostanie skierowana do Salmana. A kiedy projekt wpadnie w ręce ich dwojga, kto będzie jego właścicielem? Korea wysłała Kwon Taek Joo? A może USA zawarły umowę z Salmanem?
„Jeśli złapiemy Anastazję, co będzie dalej?"
W następnej chwili Salman nagle wyciągnął pistolet. Czarny pistolet był wymierzony w Kwon Taek Joo.
„Mam jeszcze jedną misję."
Kwon Taek Joo nie upadł, nawet jego wyciągnięte ramiona nie zachwiały się. To były oczy snajpera. Historia pojawiła się w umyśle Kwon Taek Joo, gdy stanął twarzą w twarz z zimną twarzą, która wydawała się chcieć nacisnąć spust na jego oczach.
'Myślisz, że i tak jesteś tam znienawidzony? Czy tak zwana Narodowa Służba Wywiadowcza wysłała ci moje zdjęcie przez pomyłkę?... Nie ma czegoś takiego.'
W tym czasie Kwon Taek Joo nie zwracał zbytniej uwagi na to, co mówił. Nie mógł sobie pozwolić nawet na rozważenie tego.
„To tak, jakbyś wiedział o korupcji swoich przełożonych, ale oni nie mogli tego ujawnić".
To tylko przypuszczenie Żeni, ale dobrze jest tym razem móc je potwierdzić.
„Czy to dyrektywa ze Stanów Zjednoczonych? Czy Korei?"
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
ActionPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.