Nieważne, jak na to spojrzysz, to szalone działanie. Pewnego poranka Kwon Taek Joo myślał bez końca na brzegu zaśnieżonego jeziora. Pogoda nie była ładna, a otoczenie było pokryte śniegiem, przez co nie mógł stwierdzić, co się tam znajduje, ale Kwon Taek Joo postanowił pojechać na rowerze przed posiłkiem. Jeśli postawi stopę w złym miejscu, istnieje ryzyko, że jego kolano natychmiast się zegnie i nie będzie mógł się ruszyć. Jazda na nartach może być o wiele łatwiejsza w tym tempie, ponieważ przynajmniej w oczach innych nie będzie wyglądał na szaleńca.
Kwon Taek Joo mruczał przez chwilę, a potem tuż przed jego oczami pojawiło się duże wzgórze. Dopiero gdy tam dotarł, zobaczył rezydencję, w której mieszkał Hong Yeo Wook. Odzyskał spokój i mocno nacisnął stopę na sztywny pedał. Kwon Taek Joo wspiął się po stromym zboczu. Zajęło mu dużo czasu, zanim dotarł na szczyt zbocza, po tym jak koło kilka razy nieustannie się toczyło i ślizgało. Wziął głęboki oddech i rozważył sytuację wewnątrz willi. Nie było śladu ludzi wchodzących lub wychodzących, być może została całkowicie zniszczona przez nocne opady śniegu.
Kwon Taek Joo wysunął nogę obiektywu. Rozległ się cichy mechaniczny dźwięk, a wizja stała się trójwymiarowa. To specjalne urządzenie, które może widzieć przez budynki lub konstrukcje. Trochę bardziej manipulował statywem i maksymalnie zwiększył zoom.
Dwór przypomina ludziom fortecę. Komin jest zaprojektowany tak, aby łączyć się z piwnicą, a nie z dachem, dzięki czemu para może wydostawać się przez ziemię. Było wiele okien, ale były zbyt wąskie, aby jedna osoba mogła się dostać do środka lub wyjść. System zaopatrzenia w wodę i odprowadzania wody również zwrócony jest w stronę klifu. Wydawało się, że aby się do niego włamać, trzeba by wspiąć się na odwrócony klif, walcząc z silnymi wiatrami. Akt równoznaczny z samobójstwem. Krótko mówiąc, jedynym wejściem jest główna brama.
Kwon Taek Joo nagle wyciągnął papierosa z kieszeni i ugryzł go w usta. Mimo że go nie zapalił, końcówka papierosa spaliła się na czerwono. Natychmiast. Prędkość i kierunek wiatru w miejscu, w którym stoi Kwon Taek Joo, są wyświetlane na szklanym ekranie według roku, kwartału, miesiąca i dnia. Chociaż zajęło mu trochę czasu, aby zaakceptować ten fakt, wydawało się niemożliwe, aby włamać się z dachu helikopterem lub spadochronem.
Wszystkie metody, jakie Kwon Taek Joo mógł wymyślić, były daremne. Ale to nie tak, że nie ma zysku. Po zobaczeniu na własne oczy solidności starożytnej rezydencji, jego podejrzenia stały się niemal pewne. Co oni ukrywają, że muszą budować taką obronną barierę?
Zadowolony uśmiech rozlał się na ustach Kwon Taek Joo. Im bardziej coś jest ukryte, tym większa jest jego wartość. Obserwował rezydencję jeszcze przez chwilę, a następnie szybko zszedł ze wzgórza.
——
"Jestem taki znudzony."
Kwon Taek Joo zjadł śniadanie zaraz po powrocie do motelu. Zajadał się pelmeni i czuł się, jakby żuł gumę. Po długim znoszeniu mroźnego zimna na zewnątrz, jedyną nagrodą, jaką otrzymał, była miska pelmeni. I tak jest ciepło, więc czy nie powinieneś poczuć się trochę pocieszony? Nawet jeśli menu się zmienia, nie wydaje się być zbyt apetyczne.
Tak czy inaczej, to tylko jagnięcina, śledź, kapusta lub ziemniaki. Potrawy, które są pyszne, gdy je się je od czasu do czasu, ale je się je codziennie, z pewnością będą nudne. Teraz samo ich wąchanie sprawia, że czuję, że je zjadłem. Ale on był ciągle głodny, więc sprawy stały się jeszcze trudniejsze.
Kwon Taek Joo naprawdę pragnie ciepłej i pikantnej zupy. Przeszukał szafkę z przyprawami, ale nie znalazł niczego podobnego do chili w proszku. Jestem tak zmęczony. Kwon Taek Joo był tak głodny, że bolał go brzuch, ale nie chciał nic jeść.
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
AksiPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.