Łódź Kwon Taek Joo była zaparkowana na rogu doku. Nie napotkał żadnych przeszkód, mimo że nie miał licencji, ponieważ łódź została wcześniej zarejestrowana w celach urzędowych i nie musiał przechodzić przez żadne inne procedury.
Kwon Taek Joo wziął walizkę i poszedł do pobliskiego magazynu. Kiedy po chwili stamtąd wyszedł, przebrał się w schludny garnitur.
Kwon Taek Joo przeszedł przez stację, gdzie zapadła ciemność. Taksówka, którą wcześniej zamówił, czekała na niego, gdy wyszedł na główną drogę. Wsiadł do samochodu i pojechał na stację w Busan.
Zapowiedź odjazdu pociągu KTX do Seulu zabrzmiała, gdy Kwon Taek Joo właśnie przybył na stację. Dołączył do grupy ludzi zmierzających na peron. Czekał wczesny pociąg. Kwon Taek Joo przeszedł przez pobliskie drzwi, sprawdził numer siedzenia i usiadł. Było późno w nocy, więc w wagonie było bardzo cicho.
Drrrrr... drrr...
Gdy tylko usiadł, zadzwonił telefon w jego kieszeni. Służy do celów prywatnych poza pracą. Jak można było się spodziewać, dzwoniącą osobą była jego matka. Kwon Taek Joo odchrząknął i odebrał telefon jak zwykle.
„Tak, mamo, właśnie wsiadłem do pociągu. Sprzątanie po imprezie jest późniejsze niż myślałem, więc został tylko ostatni pociąg. Nawet jeśli pociąg nie będzie opóźniony, nie będę tam do jutra rano, więc mamo, po prostu idź się zdrzemnąć".Kwon Taek Joo odpowiadał tak, jakby czytał historię z pamięci. Rozpoczęła się seria pytań matki. Kiedy odjedzie, kiedy dokładnie przyjedzie, jak Kwon Taek Joo dostanie się ze stacji do domu itd. Ponieważ matka widuje syna tylko raz lub dwa razy w roku, chwile, kiedy wraca do domu, są jeszcze bardziej wyjątkowe. Mógł zakończyć rozmowę dopiero po tym, jak obiecał jej, że wróci do domu natychmiast, nie zatrzymując się nigdzie indziej.
Kwon Taek Joo odłożył słuchawkę. Uczucie zmęczenia, o którym myślałem, że zapomniałem,
powróciło. Nagle westchnął. Pociąg zamknął się i zaczął odjeżdżać do Seulu. Odchylił się do tyłu, mając głowę wciąż mokrą i poczuł wibracje pociągu.
W cichym wagonie pociągu ogłoszono przystanki. Po tym, jak głos maszynisty zatrzymał się na ostatniej stacji „Seul", światło stopniowo przygasło.
Całe ciało Kwon Taek Joo opadło od ciepła grzejnika. Jego mokre powieki zaczęły stawać się marzycielskie. Rzęsy również wydawały się cięższe z powodu soli morskiej. Pozostało jeszcze 3 godziny do przyjazdu. Czy powinienem się przespać? W chwili, gdy Kwon Taek Joo poszedł na kompromis ze sobą i miał zamiar zamknąć oczy.Drrrrr... drrrrr...
Wibracja zabrzmiała w jego kieszeni. Telefon, którego używał do rozmowy z matką, wciąż znajdował się w jego dłoni. Dzwonienie dzwonka o tej porze jest więc zdecydowanie służbowe. Kwon Taek Joo próbował to zignorować i próbował spać, ale telefon wibrował nieustannie. Oczywiście, na pewno będą dzwonić, dopóki nie odbierzesz połączenia. Hałas sprawił, że pasażerowie w tym samym wagonie zaczęli czuć się niekomfortowo.
"Ha.."
Kwon Taek Joo musiał w końcu unieść leżące na boku ciało i nacisnąć przycisk, aby odebrać połączenie.
-Gdzie jesteś teraz?
Osoba, która nagle zadała pytanie, to Chief Lim. Jak można było się spodziewać. Gdyby Yoon Jong Woo nie został pogrzebany pod morzem, otrzymywałby raporty o wynikach swoich działań bezpośrednio od niego. Ale dlaczego Chief Lim oddzwonił? Kwon Taek Joo nigdy nie uważał, że kontakt z nim przynosi coś dobrego.
"Czy coś jest nie tak?"
-Chcę cię na chwilę zobaczyć.
Dlaczego więc miałbym zadzwonić? Co słychać?
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
ActionPowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.