63 rozdzial

81 2 0
                                    

Kwatera główna NIS była w stanie wyjątkowym. Pościg, który miał miejsce w centrum miasta po tym, jak Taek Joo wtargnął do szpitala, nie mógł uniknąć ostrych kul mediów. Wiele głosów krytykowało niekompetencję władz publicznych, gdy okazało się, że poszukiwany mężczyzna uciekł, mimo że ruch uliczny był sparaliżowany, a szkody cywilne zostały wyrządzone.

Co więcej, gdy Lee Cheol Jin został aresztowany jako podejrzany w tej sprawie i tajemniczo otruty podczas oczekiwania na proces, zrobiło się jeszcze głośniej zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Dlatego musieli złapać Taek Joo. Ktoś musi być za to odpowiedzialny.

Gdy sytuacja stała się poważna, szef Lim, który był w szpitalu, również pośpieszył do kwatery głównej. Nie wyszedł nawet z pracy od wczorajszego wieczoru i co godzinę otrzymywał raporty o stanie. Nikt nie wiedział, gdzie jest Taek Joo.

Wszystko poszło zgodnie z planem, chociaż było trochę hałasu. Teraz, dopóki mieli odpowiednią ofiarę rytualną, wszystko pójdzie gładko. Jedyną przeszkodą było to, że Chief Lim nie miał już wiele czasu.

Ktoś zapukał do drzwi i do biura wszedł pracownik. Został przydzielony do monitorowania korzystania z telefonu przez Yoon Jong Woo. Towarzyszący mu zastępca szefa 1 nie mógł ukryć zaniepokojenia i zapytał, co się dzieje.

„Jakiś czas temu odebrałem telefon komórkowy Yoon Jong Woo."

„Czy sprawdziłeś już nadawcę?"

„Okej. Ten numer jest na nazwisko Rosjanina o nazwisku Jewgienij Wissarionowicz Bogdanow".

„Skąd dzwonisz?"

„Potwierdzono, że znajduje się w pobliżu Pyeongtaek, Gyeonggi-do."

"W porządku."

Zastępca szefa 1 zacisnął pięść. Szef Lim również skinął głową. Teraz nadszedł czas, aby dokończył to, co zostało zaplanowane.

Pracownik nadal czekał na dalsze instrukcje. Usiadł uprzejmie.

„Natychmiast wyślijcie depeszę współpracy do lokalnego posterunku policji. Niech nasi elitarni agenci wezmą udział".

"Jak?"

„Będę bezpośrednio odpowiedzialny".

Pracownik, który słuchał rozkazu, wyglądał na zdezorientowanego. Menedżerowie lub kierownicy są często informowani o sytuacji tylko w pokoju kontrolnym i wydają polecenia, ale nie pracują bezpośrednio w terenie.

Oczywiście, nie jest to nierozsądne, ponieważ Chief Lim był również agentem specjalnym. Jednak chciał się upewnić, że nie usłyszał źle.

„Zamierzasz dołączyć?"

„Muszę iść. Tak czy inaczej, jest moim podwładnym, więc czy nie powinienem sam go złapać?"

„W takim razie ja też pójdę."

Zastępca szefa 1, który słuchał, nagle się odezwał. Pracownik zastanawiał się dlaczego, ponieważ była to naprawdę niezwykła sytuacja.

„Przygotuję się tak, jak powiedziałeś."

„Jeszcze jedno. Yoon Jong Woo z zespołu wsparcia, czy jest już w pracy?"

"Jeszcze nie."

"Czy on jest w domu?"

„Tak. Zauważono go wychodzącego wcześnie rano."

Szef Lim potarł brodę i pomyślał przez chwilę. Zaraz po tym, jak skontaktował się z nim Taek Joo, Yoon Jong Woo zniknął, musiał otrzymać jakieś instrukcje. Kierownik Lim dobrze zna Taek Joo, ponieważ czas, w którym obaj pracowali razem, nie był krótki. Nawet gdy Taek Joo zostaje aresztowany, nie jest osobą, która łatwo się poddaje. Taek Joo musiał przygotować plan, aby zadać cios osobie, która go oszukała. Wizyta u Lee Cheol Jin przed jego zniknięciem również niepokoiła szefa Lima.

Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz