Gdy Kwon Taek Joo dotarł do centralnych schodów, z dołu dobiegły go pospieszne kroki. Przynajmniej trzy lub cztery osoby. Wyglądało to tak, jakby strażnicy weszli, by poszukać intruza. Jeśli będziesz zwlekał, liczba intruzów wzrośnie. Najlepiej unikać tego, gdy ilość jest niewielka. Kwon Taek Joo zmienił pierwotny plan i poszedł na górę.
Na 3. piętrze wciąż panuje cisza. Przywarł do ściany i rozejrzał się. Od tamtej pory strażnicy się zbliżali. Kwon Taek Joo szedł długimi krokami korytarzem. uważając, aby nie wydawać dźwięku swoich butów.
Nagle odkrył kogoś za drzwiami obok. Wydawało się, że ktoś w pokoju zbliża się do drzwi. Klamka nagle się poruszyła. Kwon Taek Joo szybko schylił się w kierunku przeciwnym do otwartych drzwi.
Drzwi otworzyły się wkrótce potem. Strażnicy dotarli na 3 piętro. W tym samym czasie cicho weszli do pokoju.
„Sprawdzałeś już?"
Głos i ton pytania były bardzo znajome. To był głos, który usłyszał Kwon Taek Joo podsłuchując rozmowę telefoniczną. Psych Bogdanov.
„Wciąż szukamy, ale wygląda na to, że był intruz. Wykryto ślady wtargnięcia z zewnątrz. Jest tu bardzo niebezpiecznie, więc proszę najpierw zejdź z nami".
Dwóch ministrów i Psych w milczeniu zastosowali się do sugestii. Połowa osób, które udały się na trzecie piętro, aby zapewnić osłonę, odeszła. Dzięki temu po drugiej stronie drzwi zostało tylko dwóch lub trzech strażników. Wszyscy są uzbrojeni, więc radzenie sobie z nimi oczywiście nie jest łatwe.
Jeden ze strażników próbował zamknąć otwarte drzwi. Kwon Taek Joo wstrzymał oddech i spojrzał na klamkę. Kiedy strażnik złapał ją z drugiej strony, strona, po której stał Kwon Taek Joo, również się poruszyła.
Celował w ten moment i kopnął drzwi z całej siły. Głowa strażnika odchyliła się do tyłu, gdy drzwi nagle się otworzyły. Po prostu upadł z głośnym hałasem.
"......"
Inny strażnik zaglądał do sąsiedniego pokoju i wychylił głowę, gdy zauważył coś podejrzanego. Szybko znalazł swojego poległego kolegę i podszedł z podejrzanym wyrazem twarzy. Gdy pochylił się, by zbadać kolegę, jakaś postać przeszła przez drzwi. Strażnik szybko chwycił pistolet, ale kula wylatująca z drugiej strony drzwi przebiła mu ramię.
"Łyk!"
Inny strażnik usłyszał strzały i pobiegł z drugiej strony korytarza. Gdy tylko potwierdził, że jego towarzysze zostali trafieni, bez wahania otworzył ogień. Kwon Taek Joo pobiegł na koniec korytarza, aby uniknąć kul, ale strażnicy głośno zebrali się na schodach.
Na koniec. Kwon Taek Joo ukrył się w pobliskim pokoju. To było jak mysz wpełzająca do koszyka, ale nie miał innego wyboru. Najpierw zamknął drzwi i pociągnął pobliskie dekoracje, aby stworzyć barykadę. Następujący po nim strażnicy szybko zaczęli walić w drzwi. Chociaż drzwi się nie ruszyły, z pewnością nie pozostaną takie na długo.
Kwon Taek Joo odwrócił się i próbował uciec. Nagle poczuł dziwne uczucie déjà vu. Wydawało mu się, że już kiedyś był w tym pokoju. Kwon Taek Joo przypomniał sobie wspomnienia i szybko zdał sobie sprawę, że to był pokój na końcu trzeciego piętra, na który patrzył.
Tymczasem za drzwiami robiło się coraz głośniej. Wyglądało na to, że strażnicy, którzy odebrali kontakt, zebrali się przed drzwiami pokoju. Co teraz zrobić? Kwon Taek Joo wyjrzał przez okno, na wszelki wypadek. Było tam wielu strażników, wyglądało na to, że omawiali, jak zinfiltrować 3 piętro.
Kwon Taek Joo wspiął się na stół i dotknął sufitu. Gdyby to był cienki kawałek sklejki, zamierzał go przebić i wspiąć się. Ale materiał wykończeniowy jest tak twardy, że nawet wiertło nie może go przebić. Zszedł ponownie i zbadał otaczające ściany. Sytuacja jest taka sama.
CZYTASZ
Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱
AzionePowieść „Codename Anastasia". Tekst nie jest mój, prawa autorskie należą do oryginalnego twórcy.