8 rozdział

39 1 0
                                    

Kwon Taek Joo natychmiast rzucił kartę i pobiegł w stronę drzwi. Nie miał czasu, aby ocenić sytuację, mógł tylko zacisnąć zęby i użyć całej swojej siły, aby podskoczyć.

W chwili, gdy koniuszki jego palców dotknęły klamki, powietrze na moment zatrzymało się z głośnym hukiem.

Ciało Kwon Taek Joo zostało wciśnięte w kolejną ścianę. Zaraz potem podłoga, na której stał, nagle się zawaliła. Przednie okno pokoju zostało rozbite siłą eksplozji, a meble w pokoju zostały zniszczone. Sufit zaczął się trząść, a dzwonki alarmowe zaczęły głośno dzwonić w całym hotelu.

Ludzie przebywający w hotelu natychmiast przerwali wszelkie działania. Kwon Taek Joo przewrócił oczami, aby zobaczyć, co się stało.

"Aaa!"

"Aaa!"

Prawie wszyscy pomyśleli o „terroryzmie" w tym samym czasie, a potem, bez słowa, stracili rozum i uciekli. Głosy pracowników próbujących uspokoić klientów zostały całkowicie zagłuszone przez krzyki dochodzące zewsząd. Doszło do dużych i małych kolizji, gdy wszyscy biegli w stronę wąskiego wyjścia awaryjnego.

Nie wahają się popchnąć lub powalić kogoś, żeby wyjść jako pierwsi. Osoba pędząca po schodach upada, a ci, którzy idą za nią, przeskakują ją lub na nią stąpają. Jeśli istnieje tak skrajny strach, który paraliżuje rozum, piekło na ziemi, to jest to właśnie ono.

Sytuacja uspokoiła się po wysłaniu straży pożarnej. Po zakończeniu gaszenia pożaru sprowadzono w pełni wyposażony zespół do usuwania materiałów wybuchowych. Reporterzy, którzy przybiegli, relacjonowali atmosferę na miejscu zdarzenia piskliwymi głosami. Liczba rannych jest bardzo duża w porównaniu do skali wybuchu.

Większość obrażeń występuje podczas ewakuacji, a nie bezpośrednio. Ambulanse jeżdżą nieprzerwanie, przewożąc pacjentów bez zatrzymywania się.

Wśród chaosu, mężczyzna stanął twarzą w twarz z personelem medycznym. Najpoważniej rannym mężczyzną był nikt inny, jak Kwon Taek Joo.

„Teraz jesteś tak zszokowany, że nie czujesz żadnego bólu. Będziesz tego żałować później, kiedy się obudzisz. Ponieważ masz uraz głowy, najlepiej będzie, jeśli od razu udasz się do szpitala na tomografię komputerową. Szybko się połóż".

Ratownik spojrzał na nosze i podniósł głos. Bez względu na to, ile razy zaprzeczał, że jest w porządku, to nic nie dało, Kwon Taek Joo westchnął zmęczony.

„Okej, potrafię o siebie zadbać. Na razie proszę zajmij się innymi pacjentami".

„Ja również chcę wybaczyć upartej osobie takiej jak ty, ale ze względu na zasady nie mogę. Czy będziesz odpowiedzialny, jeśli coś pójdzie nie tak i moja pensja zostanie obcięta?"

„Ze względu na krwawienie, tak to wygląda, ale rana nie jest aż tak poważna".

„Niech lekarze to ocenią".

Szalone. Kwon Taek Joo, mówiąc, że jest w porządku, nie jest pustym słowem. Jego czoło było lekko pocięte i krwawiło. Wystarczy zdezynfekować to miejsce i zabandażować. Szwy mogą być potrzebne, aby zatamować krwawienie, ale co najwyżej wystarczy kilka igieł. więc nie będzie problemu, jeśli leczenie zostanie trochę opóźnione. Ale personel medyczny przed nim pozostał zdeterminowany. W końcu, kto jest uparty?

Kwon Taek Joo podrapał się po głowie z irytacją. Jego lewy podbródek wyglądał nienaturalnie, ponieważ sztuczna skóra wokół niego odpadła pod wpływem siły eksplozji. Personel medyczny nie zignorował tej sceny.

„Czy ten obszar też jest uszkodzony? Zobaczmy."

Machnął ręką, odpędzając zbliżający się personel medyczny. Oczy ratownika rozszerzyły się na widok gwałtownej reakcji.

Codename Anastasia (nowela) // PL🇵🇱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz