44. Michael.

1K 48 4
                                    

Max

Sedím v izbe odkedy sme prišli. Roman mi vrátil telefón iba na pár minút, aby som zavolala mame. Už chcela vyhlásiť medzinárodné pátranie. Zastavila som ju práve v čas. Keď som ju ubezpečila, že mi nič nie je ale mám natoľko práce, že nemôžem prísť na večeru svoju pozornosť upriamila na otca. Stihla mi zdeliť, že otec sa sotva zdržuje doma a tvrdí jej, že ma teraz veľa práce tak ako ja. Z jej hlasu bola cítiť iróniu, s ktorou som sa momentálne nemala čas zaoberať.

Nejaká slečna s gaštanovým mikádom, ktorej meno som si ani nezapamätala mi doniesla jedlo. Od vtedy sa v ňom vidličkou prehrabávam. Mysľou som stále v chate. V mysli sa mi prehrávajú Willove ruky na mojom tele. Stále ho cítim v sebe. Ten tlak, tú rozkoš, ktorú mi spôsobil moje telo stále spracováva. Cítim ho v sebe aj na sebe a chcem viac. Som stratená.

Teplý kúpeľ síce môjmu telu uľavil, avšak teraz ma pohltili myšlienky iného kalibru. V tomto čase už bol Will určite s pánom Maxwellom. Rozmýšľala som, či ho presvedčí. Oliverovho otca som párkrát stretla, keď ma k ním zobral na večeru. Bol to vždy očarujúci muž a svoju ženu veľmi miloval. Vychovali spolu troch synov, ktorým nikdy nebránili ísť si svojou cestou. Preto ma napadol práve on. Bol síce cieľavedomý, ale vždy mi prišiel ako správny chlap a plus nepotreboval cudzie peniaze, čiže tam bolo veľmi malo pravdepodobné, že by ho dokázali uplatiť. Dúfala som, že všetko dopadlo tak ako malo, čo mi však nedalo pokoja bol Oliver a Will v jednej miestnosti. Možno sa už dokonca aj povraždili a ja o tom ani nemám ako vedieť, pretože sa nemôžem pohnúť z tejto izby.
Dobre, zamknutá tu nie som, ale radšej by som bola ak by to znamenalo, že nenatrafím na Michaela. Pri pomyslení naňho ma striaslo. Dopustila som horúcu vodu a nechala myšlienky plynúť. Cez stereo som pustila hudbu a prestala vnímať realitu okolo seba. Zavrela som oči a nechala si telo ohrievať vodou. Trvalo to dlho, ale nakoniec som vypustila všetko. Sústredila som sa na dýchanie a melodický hlas speváka a svet okolo mňa sa utiahol do úzadia.

Hlava mi narazila o dno vane a do nosa sa mi vliala voda. Okamžite som otvorila oči a vnímala ruku pod svojim krkom. Tlačila ma dole pod vodu a moje telo sa okamžite bránilo. Voda špliechala a moje telo sa zvíjalo. Nedokázala som sa nadýchnuť. Zovrela som cudziu ruku a snažila sa ja odtiahnuť od môjho krku. Bolo to márne. Vnímala som siluetu nad vodou a pevné zápästie.
Toto mal byť môj koniec? Nájdu ma utopenú a nahú? Teraz keď sa konečne môj život mohol dať ako tak do kopy? Prsty mi prestali tlačiť na dýchaciu trubicu a ruka zmizla. Okamžite som sa strhla nad vodu a posadila sa. Pľúca mi protestovali a každým nádychom som sa rozkašľala a vyplúvala vodu z nosa aj úst. Okamžite som si spomenula čo zapríčinilo vodu v pľúcach a strhla som sa za seba. Nikto tam však nestál, ale dvere boli otvorené. Bola to jediná pripomienka, že tu naozaj niekto bol. Aspoň do kým mi moje telo nedovolilo sa opäť poriadne nadýchnuť. Vo vzduchu sa vznášala odporne znamá vôňa kože a zázvoru. Vedela som kto tu bol, hoci som ho nevidela. Možno dokonca ten parchant chcel, aby som vedela, že to bol on. Vyštartovala som z vane a prisahali si, že uz v živote do vane neľahnem. V zrkadle som videla svoj červený krk. Ďalšia pripomienka toho, že som len nezaspala a neposunula sa vo vani. Skurvený Michael. Triasla som sa a na tela sa mi vytvorila husia koža. Mala by som nájsť Romana a povedať mu čo sa stalo. Sľúbil mi, že sa ku mne nepriblíži. Dostala som však lepší nápad. Poháňaná agresiou som sa obliekla do čiernych rifiel a bieleho trička, ktoré tu na mňa čakalo. Dávno som prestala rozmýšľať nad tým, kto mi to oblečenie zabezpečuje. Vyšla som do tmavej chodby. Veľké stojace hodiny ukazovali, že je dávno po polnoci. Prešla som zo západného krídla do chodby a vyšla vchodovými dverami na čerstvý vzduch. Okamžite ma zastavila mužská ruka na pleci a ja som ju inštinktívne zhodila zo seba.
,,Slečna nemali by ste sa tu túlať." Otočila som sa za hlasom. Predo mnou stál mladý chlap v čiernom obleku a v uchu mal slúchadlo. Čakal na moju reakciu.
,,Hľadám Michaela." Vyšlo zo mňa skôr ako som si to stihla premyslieť.
,,Tu von ho nenájdete a nemyslím si, že je na to aj vhodný čas."
Snažil sa byť milý, ale z mojej spoločnosti nebol nadšený. Zrejme bol informovaný, že ma nemá pustiť z domu.
,,Mali by ste ísť dnu." Bolo vtipné ako sa snažil byť autoritatívny. Ja som už však mala toľko skúsenosti s autoritatívnymi mužmi, že som mu to nežrala.
,,Tak mi povedzte, kde ma izbu a vrátim sa." Ruky som si preplietla na hrudi a čakala. Mokré vlasy mi rozfúkal letný vánok.
Chlap si len vzdychol no nakoniec usúdil, že ma odtiaľto dostane len jeho odpoveď.
Keď mi povedal, kde ho nájdem pohla som sa tým smerom. Po ceste som prešla okolo kuchynského ostrovčeka, kde v drevenom stojane boli odložené kuchynské nože. Jeden som bez rozmýšľania schmatla a odkráčala som si to rovno k jeho dverám.
Zastavila som sa s rukou na kľučke.
Čo mi už naozaj hrabe? Čo chcem spraviť? Stiahla som ruku a pomasírovala si krk. Nepochybovala som, že tam mám stále jeho odtlačky prstov. Akokoľvek som bola nahnevaná toto nedávalo zmysel. Urobila som krok dozadu a rozhodla sa odísť späť do mojej izby. Kľučka sa však pohla a dvere sa otvorili. O chvíľu som videla tieň a potom z neho vyšiel Michael len v teplákoch. Jeho nahá hruď bola tak široká, že to vyzeralo ako by mal problém prejsť cez rám dverí. Jeho telo sa pod slabým osvetlením zdalo ešte väčšie. Bol ozrutne vysoký a na tvári mal predátorský úsmev.
,,Čakal som ťa, ale zjavne si musím po teba prísť sám."
Od prekvapenia sa mi otvorili ústa. Urobila som krok späť. Úsmev sa mu prehĺbil a odhalil jeho biele zuby.
,,Myslela si si, že mi Miguel nedá vedieť, že ma hľadáš ?" Zdvihol jedno obočie.
,,Už nie si taká odvážna čo?" Srdce mi v hrudi búchalo a každú sekundu som si myslela, že dostanem infarkt. Pozbieraj sa Max. Rukoväť noža som silnejšie stisla.
,,Jedno ti však musím nechať, tvoje telo je dokonalé. A tie bradavky, och kľudne by som sa pár krát do nich s radosťou zakúsil."
Zasraný psychopat.
A ty Max si ozajstná, korunovaná blbka.
,,Už nikdy sa ma nedotkneš." Vystrela som ruku k nemu a pevne som prsty ovinula okolo noža. ,,Lebo to bude posledné čo spravíš Michael. Tvojmu otcovi by sa asi nepáčilo, že si sa pokúsil zabiť jeho zábezpeku."
Chcela som urobiť krok dozadu, ale zistila som, že už nie je kam. Dobre.
,,Čo máš v pláne s tým nožom?"
,,Ublížiť ti, ale kľudne ťa aj zabijem, keď sa ku mne priblížiš."
Z úst sa mu vydral šialený smiech.
,,Takže si sem prišla s tým, že ma podrežeš?" Ďalej sa smial a mne sa z toho zvuku zježili všetky chlpy na tele.
,,Oko za oko." Odfrkla som mu.
Michael urobil krok ku mne a vyrazil mi jedným pohybom nôž z ruky. Kov dopadol na bielu mramorovú podlahu a pri dopade zacinkal.
Pritlačil sa na mňa hruďou a ruky mi stisol pri tele.
,,Páči sa mi tvoja bojovnosť. Aj keď si hlúpa."
Zavrčal mi do tváre a zmocnil sa mojich pier. Z jeho vône ma napínalo. Jazykom sa mi dral do úst.  Zmohla som sa iba na jediné. Kolenom som mu narazila do rozkroku a Michael sa prehol v páse. Jeho bolestný ston bol ako sladká melódia pre moje uši. Vyšmykla som sa mu a rozbehla som sa po noži.
,,Suka. Mal som ťa utopiť." Michael mi schmatol členok a potiahol ma po dlážke ako špinavú handru. Pretočil ma na chrbát a ja som sa zahnala. Nôž mu preťal kožu na líci a okamžite sa z neho liala krv. Jeho stisk zmizol a ja som sa po zadku ťahala od neho preč.
,,Zabijem ťa ty malá kurva a tvoje telo pošlem tomu zmrdovi po častiach." Michael si držal ruku na líci a krv mu ju sfarbovala do ruda.
V očiach mal jed a ja som si nedokázala ani užiť ten pocit, že som mu ublížila, lebo som vedela, že mi to teraz spočíta. Vedela som, že si za to môžem sama. Mala som to nechať tak. Mala som počkať s pomstou, ale nikdy som nebola trpezlivá a vždy ma poháňal skôr hnev ako rozum.
Postavila som sa na útek a za chrbtom som počula jeho kroky. Rozbehol sa za mnou. Nevedela som kam bežím, ale vedela som, že nemôžem zastaviť. Obzrela som sa za sebou s cieľom zistiť aký mám náskok, keď som narazila do niekoho hrude.
,,Čo do pekla?" Zdvihla som hlavu a stretla som sa s Romanovymi očami. Roman si ma obzrel a videl nôž v mojej ruke. Potom z rohu vyletel Michael.
,,Čo do kurvy tu vyvádzate?!"
,,Tvoj brat ma chcel utopiť." Vydralo sa za mnou. Počula som ako Michael zastal. Ruku si stále držal na líci a na podlahu dopadali malé kvapôčky krvi.
,,Rozrhnem tú suku." Zavrčal bratovi.
,,Vypadni za Davidom, nech ti to ošetrí a buď rád, že ti s tým nožom neprerazím hrdlo."
Roman ma prevyšoval a zakryl vlastným telom. Krvavý nôž sa mi v ruke triasol.
Michael sa s vražedným pohľadom zamračil na brata ale potom sa zvrtol na päte a odišiel.
,,Čo si si kurva myslela, Max?!"
To keby som vedela.

Donúť maDonde viven las historias. Descúbrelo ahora