7

18.1K 808 9
                                    

Jin Young membuka kelopak matanya. Kepalanya terasa berat. Begitu juga dengan tubuhnya. Setiap sendi teraa benar-benar lemah. Kepalanya yang masih terasa berat iu ditolehkan dengan perlahan-lahan ke sebelah kanan. Serentak dengan itu, air matanya gugur. Wajah Kai yang sedang lena iti mengiring menghadapnya. Setiap hembusan nafas lelaki yang telah meragut kesuciannya ini menampar lembut wajahnya yang lesu dan pucat tidak bermaya.

Jin Young memejamkan mata. Air matanya jatuh lagi. Semakin deras dan deras sebelum diselangai dengan satu esakan yang pilu. Mengenang nasib diri yang sepatutnya tidak ke mari. Terbayang-bayang lagi bagaimana kejadian itu berlaku pada malam semalam. Bagaimana dirinya telah disentuh dan kesuciannya telah dinodai. Malam itulah yang menjadi tatapan. Pilu. Sedih. Takut. Dan dendam. Perasaan yang terakhir itu yakni dendam seakan-akan mengurung di segenap ryang hatinya. Memasang sebuah dendam yang pasti akan dilunaskan. Pasti! Demi membalas perbuatan hina ini.

Jin Young mahu bangkit namun disebabkan pelukan erat Kai di pinggangnya, sedikit payah untuk dia bergerak. Selimut yang hampir mendedahkan bahagian dadanya ditarik ke atas. Melindungi diri yang tidak berpakaian walau seurat benang pun. Dia cepat-cepat mahu bangun kerana esakannya semakin lama semakin menggila memecah kesunyian bilik ini. Baru sahaja dia menganjakkan sedikit tubuhnya, tiba-tiba pelukan yang berada pada pinggang itu diketakan membuatkan Jin Young kembali berbaring tetapi kali ini, belakang tubuhnya lebih dekat dengan Kai. Bergeletar satu badan rasanya apabila Kai mengucup belakang kepalanya dengan lembut.

"Kau dah bangun? Kenapa kau tak kejutkan aku sekali? Hmm...?" Kai menyelak rambut Jin Young yang menutupi wajah gadis itu kebelakng. Dia meluruskan tangan kirinya dan meletakkan kepala Jin Young di situ. Tangan kanannya dikeluarkan daripada selimut dan melingkar di aats tubuh Jin Young. Matanya masih berat untuk dibuka. Masih lagi mahu berdua-duaan di atas katil bersama Jin Young.

"Perlu ke aku kejutkan kau?" Soala Jin Young kedengaran sedikit sini, dingin dan sombong. Tetapi sikit pun Kai tidak hiraukan. Malah dia hanya dia sahaja. Kemudiannya dia ketawa kecil, sinis.

"Kenapa? Kau tak suka ke... 'permainan' kita malam tadi? Terlalu... kasar? Atau... terlalu... ganas?"

Jin Young memejamkan mata saat telinganya yang dekat dengan bibir Kai mendengar ayat itu terlahir. Perlahan-lahan air matanya gugur lagi. Terasa dirinya kini benar-benar kotor. Kejam sungguh lelaki ini. Mengapa lelaki ini perlu sekejam ini? Mengapa?!

"Tak guna dah kau menangis sekarang. Semuanya dah terlambat. Kalau kau tak cuba larikan diri daripada aku semalam, kau selamat. Tapi tak juga. Aku tak dapat nak kawal perasaan bila tengok kau macam selamam. Seksi, menggoda, mengancam!" Kata Kai sambil ketawa kecil. Seolah-olah perkara itu lucu. Padahal tidak. Perkara itu semakin membuatkan tangisan Jin Young semakin dahsyat. Kenapa Kai perlu begini? Mengapa ada manusia begini? Kejam, jaat! Tiak asa hati perut langsung.

Jin Young memalingkan kepalanya ke arah lain. Menyampah sungguh melihat wajah Kai yang dekat dengannya itu. Sekelip mata sahajaa semuanya berubah.

"Shut... aku tak nak dengan esak tangis kau lagi. Diam." Kata Kai separuh mengugut. Dia semakin mengeratkan pelukannya pada tubuh Jin Young. Matanya masih terpejam rapat kerana mengantuk.

Jin Young cuba untuk meredakan tangisannya tetapi gagal. Semakin dia mencuba, semakin jelas bayangan kejadian malam semalam. Kai mendengus geram. Dia melonggakran pelukan dan meraup wajahnya berkali-kali. Lalu, bau Jin Young ditarik kasar supaya menghadapnya. Wajah gadis itu ditatap.

"Kau nak stull menangis lagi ke? Baik kau diam. Atau kau nak aku buat kau kali kedua? Sekarang juga?" Kali ini Kai betul-betul mengugut. mendengar ugutan itu, serta-merta Jin Young diam. Dia trauma sebenarnya. Pantang mendengar benda-benda itu dibangkitkan, mulalah dia terdiam. Kejaidan itu memberi tamparan yang sangat dahsyat dibuatnya.

"Hmm... bagus. Dah, tidur. Aku nak tidur lagi." Kai mendakap semula tubuh Jin Young seperti mendakap bantal peluk dan memejamkan matanya semula. Jin Young lemas. Dia tidak selesa dalam keadaan begitu. Dengan perlahan dia menolaj bahu Kai supaya pelukan dileraikan.

"Nak apa lagi, sayang? Aku nak tidur, kasi aku ketenangan sikit boleh tak?" Kai mula nak naik angin. Dia melonggarkan kemabli pelukannay. Wajah Jin Young yang berada di dadanya dipandang.

"Aku nak mandi..." Jin Young menggalihkan tubuhnya sedikit supaya berada jauh dengan Kai tetapi bukan mudah. Bukan mudah untuk dia pergi dan bukan mudah untuk Kai melepaskan dia begitu sahaja walaupun ke bilik air sekalipun.

Lengan Jin Young ditariknya lalu dibawanya ke pinggang. Kepala Jin Young ditarik sedikit membuatkan mereka berbaring dalam satu bantal. Jin Young hanya mengikut rentak Kai. Tidak berani mahu melawan kerana bukan ini masa yang sesuai. Jika dia melawan lagi, bimbang perkara itu akan berulang. Cukuplah sekali. Dia tidak mahu ada yang kedua mahupun ketiga.

"Kau nak mandi?"

Jin Young hanya mengangguk kecil. Nak keluarkan suara, bimban suaranya hilang. Menangis punya pasal.

"Tapi... dengan satu syarat." Kata Kai sambil tersenyum jahat. Jin Young sedikit tersentak. Syarat?

"A... apa dia?" Dia memberanikan diri untuk bersuara dan bertanya. Kai mendekatkan bibirnya pada bibir Jin Young. Seakan-akan mahu mengucupnya. Jin Young sudah tidak mahu buat apa-apa lagi. Tubuhnya cukup menggigil. Takut. Dia menanti tindakan Kai yang seterusnya.

"Kau kena layan aku malam ni."

Chup!

Satu ciuman didaratkan pada bibir itu memandangkan ianya memang sudah dekat. Ciuman yang entah buat kali yang k eberapa mendarat pada bibir pucat Jin Young. Jin Young terdiam lagi. 'Kau kena layan aku malam ni.' Ya Tuhan! Sungguh, dia tidak sanggup untuk memberikan tubuhnya kepada Kai lagi. Sumpah, dia takut dan jika diikutkan hati, mahu sahaja dia membunuh diri daripada meneruskan hidup yang penuh dengan kegelapan ini.

Jin Young mula rasa lain. Dia dapat merasakan yang nafas Kai mulai berubah rentak dan irama. Ciuman lelaki itu juga semakin lama semakin kasar sehingga membuatkan dia tercungap tidak cukup nafas. Ciuman itu beralih ke lehernya pula. Tangan Kai yang berada di dalam selimut mula meliar ke serata tubuhnya sebelum lelaki itu bertindak untuk menyelak selimut ke tepi. Jin Young menjerit kecil.

"Aku nak mandi." Segera dia bangkit dan terpaksa dalam keadaan tidak berpakaian ke bilik mandi. Lantaklah apa yang Kai mahu katakan tapi dia tidak mahu perkara itu berlaku lagi. Walaupun dia tahu yang tadinya hanya sekadar kucupan sahaja, tetapi jika dibiarkan, pasti akan melarat juga Itu yang dia tidak mahu.

Setelah pintu bilik air ditutup, dia terduduk menangis sepuas-puasnya. Teresak-esak. Tetapi dalam masa yang sama, dia mengawal juga daripada kedengaran sehingga ke luar. Bimbang Kai dengar. Naya dia nanti.

Jin Young mengetap gigi di dalam tangaisan sehingga rahangnya mengeras. Matanya yang merah menahan marah dan mennagis itu kelihatan masih berair.

"Aku sumpah dengan diri aku sendiri, kau akan dapat balasannya sebab buat aku macam anak patung. Aku sumpah, aku akan larikan diri daripada cengkaman manusia raku macam kau. Aku sumpah, Kim Jong In. Aku sumpah."

Bersambung...

[COMPLETED] In A Revenge Of Love 사랑아 복수에서.Where stories live. Discover now