8

18.3K 776 20
                                    

Jin Young mencapai tualan yang tersangkut pada palang besi di dalam bilik air dan mengelap tubuhnya. Setelah itu, dia membuka pintu tandas dan keluar namun kakinya tidak jadi melangkah apabila Kai menyandarkan tubuhnya di kepala katil. Melihat lelaki itu tidak berbaju sahaja, kaki Jin Young separug bergeletar. Dengan perlahan, dia melangkah menuju ke sofa untuk mengambil beg tangannya. Di dalam baju itu, ada baju semalam yakni bajunya sendiri. Lalu, dia pergi membawa diri ke tandas semula untuk menukar pakaiannya di sana.

"Tukar aje kat sini. Bukan aku tak pernah tengok." Mendatar Kai bersuara memecah kesunyian. Walaupun dia hanya memandang skrin telefon, tetapi dalam masa yang sama dia perhati. Jin Young terkejut. Liur ditelah. Mendengar ayat itu sahaja, dia sudah cukup gerun.

"Aku tak sanggup kau tengok lagi. Cukuplah sekali aku tengok tanpa izin aku." Jin Young memberanikan diri untuk menindas kata-kata Kai yang baginya sangat jelas cuba untuk menindas kata-kata Kai yang baginya sangat jelak. Cuba untuk menayangkan aibnya walaupun hanya mereka berdua di dalam billik yang penuh sejarah hitam ini.

Kai agak terteraik dengan kata-kata Jin Young itu. Lantas, dia bangun dengan hanya bertuala di pinggang. Dia mendekati Jin Young yang belum lagi menghampiri pintu tandas. Baru di sofa.

"Tanpa izin kau? Habis semalam? Aku baru buat sikit je, kau dah..."

"Jangan cuba menipiskan kesabaran aku, Kim Jong In." Air mata Jin Young sudah bertakung di empangannya. Kata-kata Kai tadi nampak sangat tidak bertapis dan membuatkan hatinya benar-benar terluka. Sudahlah ianya terluka, semakin dilukainya lagi. Hancur jadinya. Berkecai-kecai!

Kai ketawa lagi. Tangannya menyentuh bahu Jin Young. Kepala gadis itu tertunduk, tetapi diangkat dagunya supaya menatap wajah kacaknya ini. Jelas, Jin Young nampak ketakutan dengan kelakuan ini. Kai semakin suka. Dia suka menyakiti hati orang. Suka orang takut dengannya. Kerana dia rasa hidupnya bahagia jika begitu.

"Aku akan pecahkan kesabaran kau. Aku akan pecahkan, sampai kau sendiri yang rela serahkan tubuh kau, kat aku. Kalau tak mampu juga, biar aku je yang buat kau rela. Hmm?" Bisik Kai pada telinganya. Jin Young cuba untuk menjauhkan diri tetapi dia nampaknya terlambat. Dia selalu sangat terlambat kerana permainan Kai sangat pantas. Belum smepat dia berbuat apa-apa, pinggangnya ditarik membuatkan tubuh mereka merapat. Wajah yang sudah sedia rapat itu semakin rapat sehingga Jin Young dapat merasakan hembusan nafas Kai mengenakan pada wajahnya.

"Aku tak akan biarkan kau buat lagi perkara tu, Kim Jong In. Tak akan." Dalam nada separuh takut, separuh tenang, Jin Young menuturkan ayat itu. Tangannya yang memegang beg tadi sudah bergeletar membuatkan beg tadi terjatuh ke lantai. Tangan yang sebelah lagi memegang simpulan kain tualan yang semakin lama semakin melonggar. Jika dia tidak menahan, ianya pasti akan melurut ke bawah.

"Aku akan pastikan... aku buat. Aku nak kau layan aku." Kata Kai lagi dan kali ini, Jin Young dapat merasakan yang nafas lelaki itu lain. Sudah mula tersekat-sekat dan kasar. Tangan Kai juga semakin erat menarik pinggangnya supaya tubuh mereka semakin merapat.

Jin Young tersentak. Dia benar-benar terkejut. Lantas, dia meronta sedikit di dalam pelukan lelaki itu tetapi gagal. Lelaki itu lebih pantas. Dicempungnya tubuh Jin Young menuju ke katil. Tubuh yang lemah dan kecil itu dihempaskan di atas katil.

"Kai! Tolonglah! Aku dah tak mampu lagi nak menanggung semua ni. Aku tak nak hidup aku hancur disebabkan kau! Tolonglah... lepaskan aku. Aku nak hidup dekat luar. Bukan dengan kau." Akhirnya air mata Jin Young mengalir lagi. Sesak tubuh dirasakan apabila Kai menindih. Lelaki itu kelihatan lebih menyeramkan daripada semalam. Tangannya pula sudah terlepas daripada memegang ikatan tuala. Bila-bila masa sahaja ianya boleh terdedah. Dan selapas itu, Jin Young yakin. Dia tidak akan terlepas.

[COMPLETED] In A Revenge Of Love 사랑아 복수에서.Where stories live. Discover now