Hemen size şöyle bir bilgi bırakayım, Wattpad'e o kadar alıştım ve satır arası yorum yapabilen daha kaliteli bir uygulama çıkmadan da satmam. Yani kimse kalmasa da ben buralarda olacağım bir şekilde.
Ayrıca konu artık sadece Wattpad'in kapanması da değil, özgürlüğümüz elimizden alındı. Wattpad'den bin kat daha iyi bir uygulama getirseler bile tepki göstermeye devam edeceğim, etmeliyiz.
Bakınız yazan yine yazıyor, okuyan yine okuyor. Sadece bizden rahat rahat girme özgürlüğümüz alındı.
Her neyse tekrar bunun hakkında bir şey demeyeceğim ancak burası da Türkiye ve o yüzden şöyle size İnstagram hesabımın linkini de bırakıyorum(Profilimden de ulaşabilirsiniz):
https://www.instagram.com/kao9992019/?next=%2F
İyi okumalar...
*
03.03.2023
"Valla özür dilerim ya! Ne yapayım sana kendimi affettirmek için?"
Buse hatırına düştükçe durup durup Tekin'e kızıyordu ve şu anda o anlardan birindeydik. Ben gülerken Buse, Tekin'e alenen yüzünü buruşturmuştu. Ardından da benim tabağımdan bir salatalık almış ve ağzına götürmüştü.
"Sübliminal mesaj bence bu... Sana hıyar demek istiyor ama Fransa'da yetişmiş kibar çocuk işte diyemiyor."
Ecem konuşurken bir yandan da çatalıyla Buse ve Tekin arasında mekik dokumuştu. Baha ise bu alaylı söyleme gür bir kahkaha atmış, eş zamanlarda da Tekin top yaptığı peçeteyi Ecem'e fırlatmıştı. Ecem ise gram umursamadan gülmeye devam etti ve omuzlarını indirip kaldırdı.
"Neyse artık benden daha çok sevmediği biri var." dedi Baha da gülerek. Buse kendisine de tripliydi hiçbir suçu olmamasına rağmen. Ecem'e, bana ve Beyazıt'a türlü şirinlikler yapıyor ama Baha ve Tekin'le, Tekin'e kızmak dışında konuşmuyordu bile.
"Kinci çocuk, teyzesi kılıklı! Hazırladım işte yeniden. Daha neyin tripi bu!"
Tekin'in tekrar hazırladığını Buse kendi dilinde "Kötü!" diyerek reddetmiş ve onu da Tekin yemişti oysaki.
"Öncelikle beni kastediyorsan teyzesi değilim, kuzeniyim. İkinci olarak beni kastediyorsan kin ne görmemişsin."
Tekin işine gelmediği için duymamış gibi yaparken Baha yüzünü buruşturdu ve o da çatalıyla Ecem'i işaret etti.
"İnsanların kuzenine bak, bir de bizimkine bak."
Devamlı Tekin, Ecem ve Baha birbirlerine laf atıp duruyorlardı ama dip dibe durmaktan da vazgeçmiyorlardı.
"Seninle kuzen olduğum gün, ki bu senin doğduğun gün oluyor, hayatımın en kötü günüydü!" Bildiğim kadarıyla Ecem 27, Baha ise 26 yaşındaydı. Baha'nın aralarında yalnızca 3 yaş olmasına rağmen Beyazıt'a abi demesi ise garipsediğim bir şeydi aslında. Ben hayatta demezdim şahsen. En az 5 yaş falan olması gerekiyordu. Gerçi Ezgi'yle 5 yaş olmasına rağmen ona da demiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Kapanı +18
Novela JuvenilKlişe ama orijinal demişken mafya/anlaşmalı evlilik yazmasak olmazdı. Buyurunuz... * "Çok şey bildiğini sanıyorsun değil mi?" dediğinde başımı iki yana salladım yavaşça. "Her cuma saat 9 ve 10 arasında ne yaptığını bilmiyorum." Söylediklerimi destek...