27.Bölüm

939 98 15
                                    

Herkese merhaba...

Wattpad'in Türkiye'de kapanması Wattpad'in gram umurunda olmadığı için açılacağına dair olan tüm umudumu kaybettim. Ben yine vpn'le girip buradan da bölüm atmaya devam edeceğim ama vpn'le girmek istemeyen okurlarımı da düşünerek çizgi stüdio'dan kullanımı bin kat daha kolay olan kitappade taşındım. Kitappedde de satır arası yorum var. İlk 9 bölümü yükledim bile. Kalan bölümleri ve diğer kitaplarımı da en kısa sürede yükleyeceğim. 

Aşağıya kitappad hesabımı bırakacağım Vpn olmadan beni okumaya devam etmek isterseniz orada olacağım. Düş Kapanı final olana kadar Wattpad açılma zahmeti göstermezse diğer kurgularımı direkt oraya yüklemeyi planlıyorum. Düş Kapanı'nın finaline daha epeyce bir süre var bu arada. Wattpad'den bile kopamıyorum...

Her neyse oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 

İyi okumalar...

Kapıyı çalmak ve çalmamak arasında gidip gelirken içimde de bir çatışma veriyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı çalmak ve çalmamak arasında gidip gelirken içimde de bir çatışma veriyordum. Anneme, Buse'ye bakması için bir tık emrivaki yaptığım için oraya gidememiş ve ben de hem daha kolay cevap alabileceğim hem de bilebilecek bir diğer kişiye gelmiştim.

Ama korkuyordum. Ya bana daha fazla yalan söyler ve arkadaşlığımız geri dönüşü olmayacak bir şekilde bozulursa? Ona kırgındım. Arkadaşlığımız onun söylediği bir yalan üzerine kuruluydu. Yine de Kerem'i hâlâ seviyordum. Bana kendisini affettirmesini bekliyordum. Öyle bir girişimi olmamıştı gerçi daha. Evine en son geldiğimden, bana annem için yaklaştığını öğrendiğimden, beri beni ne aramış ne sormuştu.

Hayır, bu saygısızlığı kendime yapmayacaktım. Sabah Buse'yi alırken annemle konuşurdum. Cevap vermeyeceğini bile bile Beyazıt'a sormak bile Kerem'e sormaktan çok daha iyiydi şu an.

Tam arkamı dönüp gitmeye karar vermiştim ki evin normal kapısı açıldı. Kerem normal kapıyı pek kullanmadığı için şaşırırken arkamı da dönmüş bulundum.

"Bir daha da sakın buraya gelme!" diye adamı azarlarken beni fark etmemişti Kerem ama adam beni fark etmiş ve bakışlarını bana kilitlemişti. Hoşuma gitmeyen bir tavırla beni incelemeye başladığında ben de onu incelerken buldum kendimi.

Kırklarının başlarında olmalıydı. Yüzünün oldukça büyük bir kısmını kaplayacak kadar büyük de bir burnu vardı ancak garip bir şekilde burnu onu çirkin göstermek yerine farklı bir hava katmıştı. Çekik sayılabilecek gözlerinin mavi mi, yeşil mi olduğunu ise tam seçememiştim. Gözlerinin renkli olmasına rağmen siyah diyebileceğim kadar koyu saçları vardı. Saçları oldukça kısaydı. Kısalığından sebep de diken diken duruyordu. Sakalları sinekkaydı şeklinde kesilmişken hafif bir bıyık bırakmıştı. Boyu Kerem'den 4-5 santim kadar kısaydı. Vücudu ise oldukça kalıplıydı.

İncelemem bittiğinde adam beni hâlâ inceliyordu ancak onu boş vererek arkasındaki Kerem'e baktım. Tam o sırada adamın bakışlarını takip etmiş ve bakışları beni bulmuştu.

Düş Kapanı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin