အပိုင်း (၁၈)

67 5 0
                                    

" သား ... မောင်နတ္ထိနဲ့ စကားများထားကြတာလား "

နတ္ထိက ထိုနေ့ကတည်းက ခုထိ သူတို့မြို့ကိုမပြန်သေး။ ရောင်ဖြာတို့အိမ်ကိုလည်း ချောင်းပေါက်မတတ်လာနေသည်။ ရောင်ဖြာ အိမ်မှာမရှိရင်လည်း ရောင်ဖြာရှိရာကို နောက်ကနေလိုက်လာတတ်သေး၏။

သူတို့နှစ်ဦးဟာ အရင်ကနဲ့ပြောင်းပြန်ဖြစ်နေလေပြီ။ အရင်အချိန်တုန်းကတော့ ရောင်ဖြာက နတ္ထိရှိရာကို အပြေးလာခဲ့သူဖြစ်ပါသော်လည်း ယခုတော့ နတ္ထိကသာ ရောင်ဖြာ့ကိုလက်မလွှတ်နိုင်သူဖြစ်နေလျက် ...

နတ္ထိကိုမြင်တာနဲ့ အစဉ်ပြုံးပျော်နေတတ်သည့် ရောင်ဖြာသည်လည်း ပြောင်းလဲသွားရကာ မိခင်ဖြစ်သူပင် သတိထားမိပြီး ယခုလိုမေးလာသည်အထိ ...

" မဟုတ်ပါဘူးမေမေ "

" မေမေတို့က နတ္ထိကို ဘာလို့လက်ခံပေးခဲ့လဲ သားသိလား "

ရုတ်တရက်ဆန်လှတဲ့ မေမေ့မေးခွန်းကို ရောင်ဖြာ ခေါင်းရမ်းပြလိုက်သည်။ မိခင်ဖြစ်သူက သူ့ခေါင်းလေးကို ချစ်စနိုးနဲ့ပွတ်ပေးရင်း

" သားကြောင့်ပဲ။ မေမေ့သား စိတ်ချမ်းသာအောင်လို့ လက်ခံပေးခဲ့တာ။ သားက သူ့အနားမှာဆို ပျော်နေတတ်‌တယ်လေ။ ဒါပေမဲ့ အခုရက်ပိုင်း သားမှာ ပျော်ရွှင်မှုတွေပျောက်ဆုံးနေတာ မေမေသတိထားမိတယ်။ နတ္ထိကလည်း သားကိုမျက်စိအောက်ကအပျောက်မခံပဲ သားသွားလေရာနောက်ကို တကောက်ကောက်လိုက်နေပြန်ရော ... သားတို့ကြား ဘာတွေဖြစ်ခဲ့တာလဲ "

ရောင်ဖြာ မိခင်ဖြစ်သူကို သူ့ကိစ္စတွေပြောမပြချင်ပေ။ သူတွန့်ဆုတ်နေတာကို မေမေကလည်း သတိထားမိသည့်ဟန်ပင်။

" သားမပြောချင်လည်း ရပါတယ်။ သားမှတ်ထားရမှာ တစ်ခုတော့ရှိတယ်။ ဘာကိစ္စကြောင့်ပဲဖြစ်နေပါစေ မေမေတို့က သားဘက်မှာအမြဲရှိတယ်ဆိုတာပဲ။ နတ္ထိက သားကိုနာကျင်အောင်လုပ်မိလို့ သားဘက်က သူ့ကိုလက်လွှတ်ဖို့စဉ်းစားထားရင်လည်း မေမေတို့မတားဘူး။ အဲ့သလိုပဲ သား စိတ်ပြေသွားပြီး နတ္ထိနဲ့အတူရှိနေဖို့ ရွေးချယ်ခဲ့မယ်ဆိုရင်လည်း မေမေတို့က သဘောမတူပဲနေမှာမဟုတ်ဘူး။ သားရဲ့ရွေးချယ်မှုတိုင်းကို မေမေတို့လေးစားပေးမှာ။ အဲ့ဒါကြောင့် သားက ကိုယ်ပျော်ရွှင်ရမယ့်အရာကိုပဲ ရွေးချယ်နော် "

ရင်ခုန်သံ နတ္ထိ { Completed ✅ }Where stories live. Discover now