Κοιτάζοντας τις παλιές φωτογραφίες της οικογένειας στο μεγάλο άλμπουμ, ο Ερρίκος Δαγκλής εστίασε στη φωτογραφία της συγχωρεμένης της αδερφής του και μητέρα της Κατερίνας. Την αδερφή του ο Ερρίκος, την είχε χάσει, πριν από 23 χρόνια ακριβώς, αναλαμβάνοντας την δίχρονη κόρη της.
Ο επιβλητικός Ερρίκος Δαγκλής αναστέναξε στενάχωρα, ρουφώντας την πίπα του, απορροφημένος στις αναμνήσεις του. Ξανακοίταξε την φωτογραφία του, θυμίζοντας στον εαυτό του, αυτές τις εποχές. Η εικόνα έδειχνε τα δύο αδέρφια, μικρά, αγκαλιασμένα, χαρούμενα. Η μικρή αδερφή του, στην φωτογραφία ήταν παιδί, όμως τα μεγάλα καφέ μάτια της κυριαρχούσαν, καθώς έμοιαζαν, σαν αμυγδαλωτά.
'Σου μοιάζει η Κατερίνα μας, αδερφούλα μου', μονολόγησε ο Ερρίκος, αγγίζοντας την φωτογραφία, πλημμυρισμένος από τις αναμνήσεις.
'Δεν βαριέσαι....Γέρασα και μιλάω μόνος μου' διαπίστωσε κυνικά, επαναφέροντάς τον, στο παρόν και κλείνοντας το άλμπουμ φωτογραφιών απότομα.
Άφησε την πίπα του στο διπλανό τραπεζάκι μαζί με το άλμπουμ και άρχισε να διαβάζει την καθημερινή του εφημερίδα, σκεπτόμενος τα νέα του εμπορικού επιμελητηρίου. Η αγαπημένη του πολυθρόνα ήταν αρκετά άνετη, έτσι ώστε να του προσφέρει την καλύτερη ανάπαυσή. Ωστόσο, ήξερε ότι θα έρθει η ανιψιά του και προσπάθησε να παραμείνει ξύπνιος.
Το σπίτι του στην Αθήνα, είναι μια μεζονέτα άνετη και γουστόζικη, που βρίσκεται στο Θησείο. Η οικεία του έδειχνε την δύναμη και την σοβαρότητα του εβδομηνταπεντάρη άντρα. Το σπίτι του ήταν διακοσμημένο με καφέ ξύλινα έπιπλα, παλιά αλλά διαχρονικά. Το επιδαπέδιο λαμπατέρ με το κόκκινο καπέλο και το κίτρινο φως δίνει ένα γλυκό τόνο στο σαλόνι, αναδεικνύοντας την πράσινη ταπετσαρία των τοίχων, πιο μοντέρνα, από όσο πραγματικά είναι.
Το chess table, δίπλα από την μεγάλη μπαλκονόπορτα, ήταν έτοιμο να υποδεχθεί τους επόμενους παίκτες, για ένα ατελείωτο παιχνίδι. Από την μεγάλη βεράντα της αριστοκρατική μεζονέτας φαίνεται ο λόφος του Λυκαβηττού. Τέλος, στον πάνω όροφο ήταν τέσσερα υπνοδωμάτια με το δικό τους μπάνιο και ένα μικρό play room.
Ακούστηκαν γυναίκεια βήματα. Η Κατερίνα άνοιξε την εξώπορτα, με τα κλειδιά της.
'Θείε; Έφτασες;' Αναρωτήθηκε, σχεδόν τραγουδιστά
'Ναι, κορίτσι μου....' αναφώνησε περιπαιχτικά ο θείος Ερρίκος και κοίταξε αποδοκιμαστικά το καλάθι με τα λουλούδια, που έφερε μαζί της. Άρχισε να την μαλώνει,
YOU ARE READING
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...