Ο αστυνόμος Σέργιος Κεσόγλου θαύμαζε το σπίτι, κοιτώντας το μεγάλο σαλόνι, με την αρχοντική όψη του. Η ομάδα της αστυνομίας είχε διασκορπιστεί μέσα στην άνετη μεζονέτα. Ο ιατροδικαστής ήταν πάνω από το νεκρό, βλέποντας, κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες. Η υπόλοιπη ομάδα εξέταζε το χώρο, κοιτώντας για δαχτυλικά αποτυπώματα.
Ο Ανδρέας Δαγκλής κράταγε το κεφάλι του, με τα δύο του χέρια και από τα μπλε του μάτια, ανέβλυζαν τα δάκρυα του, βλέποντας το πατέρα του να κείτεται νεκρός, μπροστά από την απαστράπτουσα μαρμάρινη σκάλα.
'Ο θάνατος του Ερρίκου Δαγκλή προήλθε από αιμορραγία στο κεφάλι, που προκλήθηκε από την πτώση και από χτύπημα ενός αιχμηρού αντικειμένου, μεγάλου βάρους.' είπε με κάθε επισημότητα ο ιατροδικαστής, απευθυνόμενος στον αστυνόμο Σέργιο Κεσόγλου.
' Δολοφονία δηλαδή;' ρώτησε κοφτά, ο Κεσόγλου.
Ο ιατροδικαστής αναστέναξε σκεπτικός,
' Με την πρώτη ματιά, το πρώτο χτύπημα προήλθε από την απότομη πτώση του θύματος. Ωστόσο, φαίνεται ότι είναι ιδιαίτερα βαθιά η πληγή στο κεφάλι. Οπότε κάποιος τον αποτελείωσε χτυπώντας τον. Ωστόσο, πρέπει να το δω και διεξοδικά για το 100%.'
Ο Ανδρέας έπιασε με τα δάχτυλα του τις μπούκλες του και άρχιζε να φωνάζει
'Πατέρα μου.....'
'Θέλω λεπτομερή αναφορά!' τόνισε ο Κεσόγλου στον ιατροδικαστή.
'Μόλις κάνω την ενδελεχή εξέταση της σορού, θα στείλω την ιατροδικαστική έκθεση στο γραφείου σου. ' απάντησε τυπικά ο ιατροδικαστής.
'Τι ώρα έγινε o φόνος;' Αναρωτήθηκε ο Σέργιος Κεσόγλου.
' Σύμφωνα με την ακαμψία του πτώματος, περίπου στις 7 με 8 ή ώρα το πρωί.' απάντησε ο ιατροδικαστής
'Δεν είναι δυνατόν' αναφώνησε, ο Ανδρέας, σκουπίζοντας τα δάκρυα του.
'Εσείς κύριε Δαγκλή, πότε γυρίσατε στο σπίτι;' ρώτησε ο αστυνόμος.
'Πρέπει να ήταν γύρω στις 3μιση με 4 παρά αστυνόμε' είπε ο νεαρός Δαγκλής, μη μπορώντας, να πιστέψει αυτό που είχε συμβεί.
Ο Κεσόγλου κοίταξε την ώρα στο κινητό του, σκεπτόμενος τις ώρες που έχουν περάσει από τον θάνατο του Ερρίκου Δαγκλή και στρεφόμενος, προς τον Ανδρέα αναρωτήθηκε,
'Μπορείτε να το αποδείξετε;'
Ο Ανδρέας τον κοίταξε με ανησυχία, προσπαθώντας να θυμηθεί οποιαδήποτε λεπτομέρεια. Tου αποκρίθηκε ανήσυχα,
YOU ARE READING
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...