12. Γάμος

25 4 6
                                    


Το δροσερό βράδυ είχε διαδεχθεί την γλυκιά μέρα και η μυρωδιά της ανοιξιάτικης νύχτας είχε ευωδιάσει, το όμορφο Θησείο. Η Κατερίνα ευχαριστημένη, απολαμβάνοντας την μέρα της με τον Ντάνιελ, μπήκε με αυτοπεποίθηση στο σπίτι του Ερρίκου Δαγκλή, αφήνοντας τα κλειδιά της, στο μπολ του επίπλου υποδοχής. 

Θείε είσαι εδώ; αναρωτήθηκε ευδιάθετα, η Κατερίνα. 

Βγήκε ο θείος Ερρίκος με την κλασσική του μεταξένια ρόμπα και την καθιερωμένη πίπα του αναμμένη, στο δεξί του χέρι. Ο Ανδρέας τον ακολούθησε από πίσω του, κουρασμένος από την μεσημεριανή του επίσκεψη, στους Παπάζογλου.Ωστόσο, η επιμελημένη του περιβολή έδειχνε την διάθεση του, να βγει απόψε και να διασκεδάσει στην νυχτερινή Αθήνα. Τα μαλλιά του τα είχε στρώσει προς τα πίσω, δείχνοντας το πανέμορφο πρόσωπό του, οπού είχε κοκκινίσει λίγο, από την έκθεση του στον ήλιο.

 'Γειά σου κορίτσι μου! Μόλις γυρίσαμε!', υποδέχθηκε με μια ένθερμη αγκαλιά, ο θείος την ανιψιά του.

 Ο Ανδρέας την κοίταζε από πάνω ως κάτω. Μια μικρή λάμψη φάνηκε στα μάτια του. Το ανοιξιάτικο μακρύ της φόρεμα με τα κίτρινα μοτίβα και τα χρυσά κρεμαστά σκουλαρίκια έδειχναν την νεανική της ομορφιά και την διάθεση της, να γοητεύσει τους πάντες.

 'Καλησπέρα!' της είπε τυπικά, ο Ανδρέας.

 Η Κατερίνα του έδωσε ένα χαμόγελο και παίρνοντας τον θείο αγκαζέ, οδήγησε τον Ερρίκο, στο ευρύχωρο σαλόνι. Ο Ανδρέας κατευθύνθηκε προς το μπαρ.

 'Αγόρι μου, μην πιείς και σήμερα'. Του επεσήμανε με γλυκό τρόπο, ο πατέρα του. 

Υπακούοντας τον πατέρα του βουβά, άλλαξε κατεύθυνση και κάθισε στην καφέ πολυθρόνα. Ο θείος κοίταξε την Κατερίνα, που ήταν όλο και πιο αμήχανη, απέναντι στις αβέβαιες κινήσεις του Ανδρέα. 

'Μήπως ενοχλώ;' ρώτησε τον θείο της, παρατηρώντας, την βουβαμάρα του Ανδρέα. 

'Όχι παιδί μου! Να μόλις επιστρέψαμε από τους Παπάζογλου, γι' αυτό είμαστε έτσι'.

 Η Κατερίνα κοίταξε τον Ανδρέα ερευνητικά και εκείνος έψαξε τις τσέπες του, για τα τσιγάρα του. Μόλις βρήκε τον αναπτήρα του, άναψε το τσιγάρο του και ρούφηξε αχόρταγα όλο τον καπνό. Πέρασαν μερικά βασανιστικά δευτερόλεπτα, την κοίταξε και της είπε. 

'Συγγνώμη για χθες!' 

Ο θείος Ερρίκος ανακουφισμένος με την δήλωση του γιού του, χαμογέλασε και με το πατρικό του ύφος, έδειξε την επιδοκιμασία του. Επιτέλους, ο γιός του άρχισε να φέρεται λογικά. Χαρούμενος ο Ερρίκος είδε μια γέφυρα συνεννόησης ανάμεσα στα δύο ξαδέρφια. Θα μπορούσαν να γίνουν όλοι μαζί μια οικογένεια και να μην σκέφτονται πια τα λεφτά και τις περιουσίες. 

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!Where stories live. Discover now