O Ανδρέας Δαγκλής άναψε το τσιγάρο του, κάνοντας το πρωινό χουζούρι του με το κορίτσι, που διασκέδαζαν μαζί το προηγούμενο βράδυ. Σάββατο! Αγαπημένη μέρα. Δεν έχει δουλειά. Το σαββατοκύριακο περνάει τις ώρες του, με την εκάστοτε φιλεναδίτσα του και μετά πάει για ποτά με τους κολλητούς του, σχολιάζοντας το ποδόσφαιρο, τα εργασιακά θέματα και φυσικά τις γυναίκες. Τους βρίσκει το ξημέρωμα, τύφλα συνήθως. Μερικές φορές, ήταν τόσο πολύ μεθυσμένος, που ο πατέρας του είχε ανησυχήσει και του έκανε σκηνές. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα, είχε καιρό, να φτάσει στα άκρα, καθησυχάζοντας τον Ερρίκο Δαγκλή.
' Αγάπη, φέρε μου το κινητό.' αναφώνησε χαλαρά, ο Ανδρέας.
'Ορίστε!' του απάντησε, δίνοντας του, το κινητό, μαζί με ένα φιλί διαρκείας.
Εκείνος ανταποκρίθηκε χλιαρά στο ερωτικό της παιχνίδι και έλεγξε τα μηνύματα του στο messenger. Μήνυμα από τον παιδικό του φίλο, τον Κώστα, που ζει μόνιμα πλέον στην Αθήνα, μήνυμα από μια μικρούλα που μιλάνε που και που και προσπαθούσε να την καταφέρει για μια ερωτική βραδιά.
'Ωχ!', αναφώνησε, έκπληκτος!
Είχε ένα μήνυμα στο messenger από την Κατερίνα Δαγκλή. Αγνόησε όλα τα εισερχόμενα μηνύματά του και επικεντρώθηκε στο μήνυμα της.
'Εκείνη; Τι έγινε;' σκέφτηκε
'Όλα καλά;' αναρωτήθηκε, η μικρή δίπλα του.
'Ναι! Μια χαρά!' απάντησε κοφτά, μη θέλοντας να της δώσει , περαιτέρω δικαιώματα.
Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν επιδίωκε να δώσει στις κοπέλες, που κυκλοφορεί, θάρρος και οικειότητα. Δεν ήθελε τέτοιου είδους συναισθηματικά μπλεξίματα. Εκείνος επιδίωκε να περνάει καλά για την ώρα. Η μικρή δίπλα του είναι μια χαρά κοπέλα, για να περνάει ευχάριστα τα βράδια του, αλλά δεν ζητούσε τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο, από εκείνη και από τις υπόλοιπες κοπέλες που τον περιτριγυρίζουν .
Στράφηκε ξανά, προς το κινητό του.
Ευτυχώς, η Κατερίνα Δαγκλή δεν ήταν η αδερφή του, απλώς η πρώτη του ξαδέρφη. Είχε να της μιλήσει σχεδόν δύο χρόνια. Είχαν πάρει ξεχωριστούς δρόμους καιρό τώρα. Εκείνη παράτησε την Κέρκυρα και την οικογένεια τους και δεν ξαναγύρισε. Ο Ανδρέας δεν προσπάθησε να επικοινωνήσει ξανά μαζί της. Το πήρε εγωιστικά. Ας έκανε αυτό που ήθελε και νόμιζε σωστό, δεν θα την παρακαλούσε.
YOU ARE READING
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...