42. Προσδοκίες

19 3 4
                                    

Την επόμενη μέρα, η Κατερίνα και ο δικηγόρος της, βγήκαν από το γραφείο των αρχών, αρκετά ικανοποιημένοι. Άρχισαν να κατευθύνονται, προς την έξοδο του κτηρίου, επιδιώκοντας την υπόλοιπη μέρα, να γιορτάζουν, την απόσυρση των κατηγοριών.

Όμως, ο καιρός δεν τους έκανε την χάρη, να γιορτάσει μαζί τους. Ο ουρανός ήταν αρκετά συννεφιασμένος , έτοιμος για βροχή και η μουντή ατμόσφαιρα , διέπνεε την πόλη των Αθηνών.

Παρόλα αυτά, ο Ανδρέας ήταν έτοιμος και καλοντυμένος. Περίμενε απ' έξω, από το κτήριο, ανυπομονώντας να δει την Κατερίνα, σηματοδοτώντας, την έναρξη, της κοινής τους πορεία.

Ο νεαρός δαγκλής, τελείωνε το τρίτο του τσιγάρο, εστιασμένος στη μεγάλη, ανοιγμένη, εξώπορτα του κτηρίου. Οι μπούκλες του ήταν περιποιημένες και καλοχτενισμένες και το μαυροφορεμένο κοστούμι του έκανε όμορφή αντίθεση με το καθαρό, λευκό, φρεσκοξυρισμένο πρόσωπό του. Τα αεροπορικά γυαλιά ηλίου, γνωστού οίκου, αναδείκνυαν τις φοβερές γωνίες του προσώπου του.

Πολλοί θα νόμιζαν ότι αυτός ο άνδρας που περίμενε τόσο υπομονετικά, ήταν ένα φωτομοντέλο, που ήθελε να διαφημίσει την ακριβή, επίσημη περιβολή του. Ωστόσο, ήταν εκεί, αγωνιώντας για την τύχη, της αγαπημένη του.

Εκείνος μόλις την είδε, έτρεξε κοντά της και ο Κώστας σήκωσε τα χέρια του, πανηγυρικά. Η Κατερίνα τον αγκάλιασε και του προσέφερε το φιλί της, εκδηλώνοντας, τον ενθουσιασμό της. Η παρέα κατευθύνθηκε προς το αμάξι του Δαγκλή, θριαμβολογώντας. Ο δικηγόρος, πρότεινε, μες στο κέφι,

'Πάμε να το γιορτάσουμε. Ας φάμε, κάπου στα προάστια.'

Εκείνη τους ξάφνιασε, νοιώθοντας καταβεβλημένη, από την περιπέτειά της.

'Καλύτερα, πάμε στο σπίτι. Θέλω οπωσδήποτε μπάνιο και να αλλάξω ρούχα. Θα φάμε εκεί, παιδιά!'

Ο νεαρός Δαγκλής υπάκουσε στην επιθυμία της και ξεκίνησε το αμάξι, κινούμενο σε γρήγορους ρυθμούς, γιορτάζοντας και αυτό, την λήξη της περιπέτειας τους.

Λίγη ώρα μετά, η Κατερίνα ανανεωμένη και καθαρή, ντυμένη με το μωβ κοντό φουστάνι της και τα φούξια κρεμαστά σκουλαρίκια της, σέρβιρε κεφάτη, στη παρέα τα νόστιμα φαγητά, που παρήγγειλαν, από γνωστό εστιατόριο της γειτονιάς.

Ο Κώστας, πίνοντας το κρασί του και τρώγοντας λαίμαργα, άρχιζε να ενημερώνει την παρέα για τις εξελίξεις, της υπόθεσης του φόνου.

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!Where stories live. Discover now