Σε πολυσύχναστο και κεντρικό μπαρ της Αθήνας, ο Κώστας περίμενε τον φίλο του, με την κοσμική του άνεση. Ήξερε τους ιδιοκτήτες, κάνοντας τους κάποιες εξυπηρετήσεις. Είχε περίοπτη θέση στο μαγαζί, έχοντας οικειότητα με όλο το προσωπικό. Το σκηνικό ολοκληρωνόταν με ένα μπουκάλι βότκα, συνοδευόμενο με άφθονο πάγο και αναψυκτικά, πάνω στο τραπέζι, περιμένοντας τον Ανδρέα.
Ο νεαρός Δαγκλής ήρθε σαφώς ταραγμένος από το οικογενειακό δείπνο αλλά μόλις τον είδε, χαλάρωσε μονομιάς. Ο πιστός του φίλος ήταν εκεί, ετοιμοπόλεμος για την επόμενη κίνηση τους, ενάντια στον επικίνδυνο αντίζηλό του.
Ο Κώστας μόλις τον είδε, σηκώθηκε και του χτύπησε ελαφρά τον ώμο. Ο νεαρός δικηγόρος του ήταν ντυμένος με ένα ακριβό μπλε κοστούμι , που πολλοί μεγαλοαστοί άνδρες της γενιάς του, θα θαύμαζαν.
'Καλώς τον' του είπε προσφέροντας του, ποτό.
' Τι γίνεται; Βρήκες τίποτα; ' τον ρώτησε ανυπόμονα, ο Ανδρέας.
'Ακόμα δεν έκατσες ρε φίλε. Χαλάρωσε!' σχολίασε ο νεαρός δικηγόρος.
Ο Ανδρέας ήπιε το ποτό του και κοίταξε εξεταστικά το μαγαζί.
'Καίγομαι ρε συ, μην με βασανίζεις!' επέμενε.
' Λοιπόν, απόλαυσε τα νέα, που σου φέρνω.' είπε ο Κώστας, πιάνοντας το κινητό του και σκύβοντας, προς το μέρος του.
'Το ξαδερφάκι σου δεν είναι και η αθώα περιστερά.', του είπε ψιθυριστά.
' Μην το λες ξάδερφο.' Αντέδρασε απότομα, ο Ανδρέας.
'Τέλος πάντων, ο Ντάνιελ Ρόνγκ ήρθε από την Αμερική, μεγαλωμένος μέσα στα πλούτη και κάνοντας κοσμική ζωή.'
'Κώστα, αυτά τα βλέπω και στο Instagram, δεν μου λες κάτι καινούργιο.' διαμαρτυρήθηκε ο νεαρός Δαγκλής.
'Αυτό που δεν ξέρεις' του αντιμίλησε ο Κώστας ' Είναι ότι ήταν ξανά παντρεμένος'.
' Τι;' Ψέλλισέ, ο Ανδρέας με αγωνία.
'Ναι. Με μια εβδομηντάρα, πλούσια γυναίκα. Έκανε το κουμάντο του, ο τύπος!' αναφώνησε, χασκογελώντας ο Κώστας και συνέχισε 'Είχε βγει στην πιάτσα, ότι προσέλκυε μόνες, μεσόκοπες έως και ηλικιωμένες γυναίκες, για να τους τρώει τα λεφτά.'
'Το κουμάσι!' αναφώνησε ο Ανδρέας και ήπιε μονορούφι το υπόλοιπο ποτό του. Ο Κώστας συνέχισε την διήγησή του.
'Λοιπόν, παντρεύτηκε μια ηλικιωμένη, μέχρι που της τα έφαγε όλα και για να την ξεφορτωθεί, την χώρισε. Ήρθε εδώ στην Ελλάδα, με την μπάζα που είχε μαζέψει, άνοιξε μια εταιρεία real estate. Δεν πήγε καλά. Άρχισε να χρωστάει παντού. Έμπλεξε με τον υπόκοσμο και πήρε δανεικά και από αυτούς. Τον απειλούν. Απ' ότι μου είπαν, είναι απελπισμένος'.
YOU ARE READING
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...