Το ανοιξιάτικο πρωί είχε διαδεχθεί την τόση αποκαλυπτική νύχτα, που πέρασε η νεαρή Δαγκλή. Σήμερα, ο Ντάνιελ, φαινόταν ψύχραιμος. Ωστόσο ήταν ψυχρός μαζί της και δεν της ζήτησε συγγνώμη για την χθεσινή του συμπεριφορά. Ήπιε το καφέ του βιαστικά και ετοιμαζόταν να βγει, προφασιζόμενος ξαφνικές δουλειές.
Η Κατερίνα τότε, αποφάσισε να τον παρακολουθήσει, προσεκτικά πάντοτέ. Έφυγε από το σπίτι τους και εκείνη τον ακολούθησε, καθώς ήθελε να ανακαλύψει κι άλλα για τον σύζυγό της. Μετά από τα χθεσινοβραδινά, έπρεπε να βρει ένα τρόπο να σιγουρευτεί γι' αυτόν.
Ευτυχώς, ήταν τόσο βιαστικός και δεν παρατηρούσε γύρω του. Το αυτοκίνητο του πήγαινε προς το κέντρο. Όσο πλησίαζε το προορισμό του, τόσο καταλάβαινε την γνώριμη γειτονιά του θείου της.
'Τι δουλειά είχε ο Ντάνιελ στο σπίτι του θείου μου;' αναρωτιόταν και χάθηκε στις σκέψεις της, φτιάχνοντας υποθετικές ιστορίες. Άφησε το αμάξι αρκετά μακριά και τον έβλεπε από απόσταση.
Ο σύζυγός της, άφησε το αμάξι του στο γκαράζ του κήπου τους και χτύπησε το κουδούνι. Εκείνη άναψε ένα τσιγάρο, έτσι ώστε να σκεφτεί όλα τα δεδομένα που είχε και έβλεπε μπροστά της.
Ο θείος της μπορεί να τον κάλεσε, γιατί θεώρησε ύποπτο το χθεσινό της ξέσπασμα. Προφανώς, ο Ερρίκος ήθελε να μάθει περισσότερα για την ξαφνική απόφαση της, να φύγει για την Αμερική, χωρίς λεφτά. Ωστόσο, κάτι δεν της κολλούσε. Δεν θα αναζητούσε απαντήσεις, κατευθείαν από τον Ντάνιελ.
'Τι γίνεται γαμώτο;' αναρωτήθηκε η Κατερίνα και ρούφηξε το τσιγάρο της.
Τα δέντρα στο θησείο είχαν γίνει ζωηρά πράσινα και οι αμυγδαλιές είχαν ανθίσει. Στην γωνία της μεζονέτας υπήρχε, ένα μεγάλο κυπαρίσσι, που στις άκρες του έβλεπες πολλές πευκοβελόνες, που τα έφεραν τα χελιδόνια, από τα διπλανά πεύκα, φτιάχνοντας τις φωλιές τους. Όλη η φύση ήταν ξέγνοιαστη και ανέμελη, γιορτάζοντας την ωραιότερη εποχή του χρόνου.
Όμως, η Κατερίνα δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα άλλο, εκτός από την υπόθεση της. Κάτι δεν πήγαινε καλά. Δεν μπορούσε να δεχτεί τις απλοϊκές δικαιολογίες που σκαρφιζόταν, για την συνάντησή του θείου της, με τον Ντάνιελ.
Χθες το βράδυ, Ο Ντάνιελ Ρόνγκ της φέρθηκε απότομα, επιθετικά. Δεν ήταν ο άνδρας που ήξερε. Μέχρι προχθές φαινόταν αφοσιωμένος και ερωτευμένος μαζί της. Όταν όμως του ανακοίνωσε ότι θα φύγουν, χωρίς περιουσία, άλλαξε μονομιάς. Όμως, πριν παντρευτούν, εκείνος της είχε προτείνει την Αμερική, αλλά πριν παντρευτούν. Σαν να στόχευε το γάμο!
'Θα μπω μέσα με τα κλειδιά μου και θα κρυφακούσω' μουρμούρισε η Κατερίνα και πέταξε αμέσως, το τσιγάρο της καταγής.
Δεν έβρισκε άλλη λύση. Ήθελε να μάθει την αλήθεια και θα την μάθαινε σήμερα. Θα έμπαινε με τα κλειδιά της αθόρυβα και θα στεκόταν στο χολ. Εκείνοι λογικά θα κάθονται στο σαλόνι ή στην βεράντα. Δεν θα έπαιρναν είδηση, την ύπαρξή της.
Δεν μπορούσε άλλο να μένει αμέτοχη στην ίδια την ζωή της. Έπρεπε να πάρει τις απαντήσεις, που ζητούσε και δεν θα έφευγε από το σπίτι του θείου της, μέχρι να της λυνόντουσαν οι απορίες.
Μπήκε μέσα στο σπίτι με τα κλειδιά της, νυχοπατώντας .Κρατούσε τα κλειδιά και την ανάσα της. Άκουγε τον Ντάνιελ και το θείο της.
'Ο Ανδρέας λείπει' σκέφτηκε.
Ο Ντάνιελ φώναζε και ξεκάθαρα το άκουσε.
'Άκου να σου πω γέρο, θέλω λεφτά. Είμαι απελπισμένος. Θα τα πω όλα στην ανιψιά σου, ότι με έβαλες να την πλησιάσω, γνωρίζοντας τις αιμομιξίες της.'
Η Κατερίνα έμεινε με ανοιχτό το στόμα και συνέχισε, ακούγοντας, το θείο της.
'Μην νομίζεις ότι δεν έχω πάρει τα μέτρα μου! Ήξερα που έμπλεκα κι όσο για τις αιμομιξίες, άσε με να ξέρω καλύτερα.'
'Θεέ μου....' σκέφτηκε. Πώς μπόρεσε ο θείος της να κάνει κάτι τέτοιο;
Δεν ήθελε να ακούσει άλλα. Βγήκε έξω από το σπίτι αθόρυβα. Τώρα καταλάβαινε όλο το σκηνικό. Ο θείος της γνώριζε την σχέση της με τον Ανδρέα. Τα ήξερε όλα και της έριξε από δίπλα της ένα τυχαίο προικοθήρα, για να βεβαιωθεί, ότι θα ξεχάσει τον ξάδερφό της.
'Και τι εννοούσε, ότι ξέρει καλύτερα για τις αιμομιξίες;' Ψέλλισέ σιγανά.
Ήξερε καλά ότι είναι ξαδέρφια με τον Ανδρέα. Γιατί άφησε να υπονοηθεί ότι δεν είναι; Προφανώς, χειραγωγεί τους πάντες, ακόμη και τον Ντάνιελ.
Γνώριζε, πολύ καλά, ότι ήταν ξαδέρφια, καθώς κι εκείνη το είχε ψάξει, με το πρώτο ερωτικό της σκίρτημα και δυστυχώς, το επιβεβαίωσε με την έρευνά της. Οπότε, ο θείος Ερρίκος κοροϊδεύει και τον συνεργό του. Κι ο σύζυγός της, Ο Ντάνιελ της πρότεινε γάμο, σύμφωνα με τις υποδείξεις του αφεντικού του.
'Παντρευτήκαμε και άλλαξε την διαθήκη του. Μάλλον ήταν η ανταμοιβή του Ντάνιελ και η κληρονομιά ήταν μέσα στην συμφωνία τους.' Είπε εκείνη θολωμένη.
Γαμώτο....!' Φώναξε και συνέχισε 'Έριξε ένα παλιάνθρωπο δίπλα μου, για να αφήσω τον γιο του. Με χαράμισε λες και δεν ήμουν, τίποτα γι' αυτόν...'
Βρισκόταν στην γειτονιά του θείου της, χαμένη. Προχωρούσε δίχως σκοπό. Μονολογούσε μόνο, κλαίγοντας,
' Με χαράμισε...'
YOU ARE READING
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...