Μελετώντας ξανά, τις καταθέσεις των υπόπτων, ο αστυνόμος Κεσόγλου μαζί με τον υπαστυνόμο Βασίλη Παπασπυρόπουλο, δούλευαν σχολαστικά, την υπόθεση Δαγκλή. Σχολίαζαν εξεταστικά, όλα τα νέα γεγονότα και τις αποκαλύψεις.
Ωστόσο, μετά από τρεις μέρες εργασίας, κατέληγαν πάντα στο αδιέξοδο, λόγω έλλειψης στοιχείων. Ο Κεσόγλου καθισμένος στο γραφείο του, αρκετά σκεπτικός αναφώνησε,
'Πιστεύω Βασίλη, ότι δεν περιμέναμε, τέτοια στασιμότητα.'
Ο υπαστυνόμος Παπασπυρόπουλος παρατηρούσε, τις φωτογραφίες των υπόπτων και πλησίασε τον συνομιλητή του, προδομένος, από την κούραση του. Σχολίαζε τα γεγονότα, λέγοντας,
'Είχαμε όμως, κάποιες ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις, από την νεαρή Δαγκλή. Η υπόθεση έχει βάθος. Δεν είναι τόσο απλή, όσο νομίζαμε.'
Ο αστυνόμος Κεσόγλου, ήπιε το περισσευούμενο καφέ, που βρισκόταν στο γραφείο του, από το πρωί και αναφώνησε,
'Ναι, αλλά δεν μας οδήγησαν κάπου!' είπε εκείνος ξεψυχισμένα και συνέχισε νευρικά, λέγοντας,
'Δεν αντέχω αυτή την αδράνεια. Αύριο κηδεύεται ο Δαγκλής και εμείς δεν έχουμε, τίποτα στα χέρια μας.'
Ενώ έπιασαν τους φακέλους, μελετώντας, την κατάθεση του Ντάνιελ Ρόνγκ, ξαφνικά, μπήκε στο γραφείο, ο αρχιφύλακας, να δώσει την αναφορά του.
'Εντοπίσθηκε βίντεο με το αυτοκίνητο της Κατερίνας Δαγκλή, στις 7 το πρωί, την ημέρα του φόνου.'
'Τι;' Αναφώνησε έκπληκτα ο Κεσόγλου και συνέχισε 'Είσαι σίγουρος;'
O αρχιφύλακας κούνησε καταφατικά το κεφάλι του, 'Ναι, ένα μπλε μίνι Κούπερ, με τις πινακίδες της, εντοπίσθηκε στην Πειραιώς.'
'Και είδατε να το οδηγεί εκείνη;' Αναρωτήθηκε με αγωνία, ο Κεσόγλου,
Ο αρχιφύλακας δυσανασχέτησε, γιατί όντως, δεν είχε καθαρή εικόνα από το μοναδικό πλάνο, που βρέθηκε, στην κατοχή τους. Του έδειξε το πλάνο, που ανακάλυψε, στον υπολογιστή του Κεσόγλου, να το εκτιμήσει και ο ίδιος ο αστυνόμος.
' Όπως βλέπετε, αστυνόμε, βλέπουμε μόνο το αυτοκίνητό της.' Είπε, δείχνοντας το πλάνο
Ο Σέργιος αναστέναξε, προβληματισμένος. Προέκυψε κι άλλο στοιχείο, εις βάρος της. Ξεφύτρωναν, από παντού, σαν να ήταν μανιτάρια. Πρώτα τα κλειδιά της, στο σπίτι του φόνου, ύστερα το βίντεο. Δεν μπορούσε να τα παραβλέψει όλα αυτά.
Μουρμούρισε απλώς, ' Νομίζω, ότι την τσακώσαμε!'
Ο υπαστυνόμος Βασίλης, επιβεβαίωσε τα λόγια του, κάνοντας ένα καταφατικό νεύμα.
O Κεσόγλου μαζί με όλη την ομάδα είδαν το βίντεο, ξανά. Το βίντεο βρέθηκε, από την εγκατεστημένη κάμερα ενός ταχυφαγείου, που ήταν επι της οδού Πειραιώς. Όντως, ήταν το αυτοκίνητό της.
'Γαμώτο!' αναφώνησε στενάχωρα, ο Κεσόγλου, δηλώνοντας,
' Ξεκάθαρα είναι το αυτοκίνητό της!'
Η ομάδα συμφώνησε αμέσως. Ο Σέργιος δεν ήθελε να το πιστέψει, αλλά τα γεγονότα ήταν εναντίον της. Στράφηκε, προς το αρχιφύλακα και ρώτησε,
'Δεν βρέθηκε τίποτα άλλο; Πού πάρκαρε;'
'Δεν εντοπίστηκε κάτι άλλο, αστυνόμε.' Δήλωσε απογοητευμένα, ο αρχιφύλακας.
Ο Κεσόγλου ξεφύσηξε και αμέσως απευθύνθηκε, προς τους συνεργάτες του, δηλώνοντας,
'Κύριοι, μιλάμε για την γνωστή υπόθεση ανθρωποκτονίας, του Ερρίκου Δαγκλή. Η Κατερίνα Δαγκλή είχε το κίνητρο, είχε τα κλειδιά του σπιτιού, άρα την πρόσβαση, προς το θύμα. Τέλος, εντοπίσθηκε, το αυτοκίνητό της, στην Πειραιώς, την ώρα του φόνου. Νομίζω ότι έχουμε αρκετά στοιχεία, έτσι ώστε να ζητήσουμε από την εισαγγελία, να εκδώσει, ένταλμα σύλληψης.
YOU ARE READING
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...