49. Τελική πράξη.

29 3 1
                                    


Η Κατερίνα ξύπνησε στην κρεβατοκάμαρά της, ήσυχα, γαλήνια, ερωτευμένη. Είχε πιει αρκετά χθες και χαιρόταν τον έρωτα της. Κοίταξε δειλά, δίπλα της, επιζητώντας την αγκαλιά του Ανδρέα, αλλά δεν βρήκε κανέναν. Κοίταξε το ρολόι της. Περασμένες 1 η ώρα και ο Ανδρέας δεν ήταν δίπλα της. Σηκώθηκε και τον αναζητούσε, φωνάζοντας, το όνομά του. Κανείς δεν απάντησε.

' Γαμώτο. Πήγε να βρει τον Ντάνιελ', διαπίστωσε φοβισμένη.

Ταραγμένη πήγε στο κινητό της και τον πήρε τηλέφωνο. Δεν απάντησε ποτέ.

' Γαμώτο....Γαμώτο....' αναφώνησε τρομαγμένη.

Πήγε προς την ντουλάπα και έβαλε το τζιν της, προσπαθώντας να τον βρει ξανά στο τηλέφωνο. Το κινητό του, τώρα ήταν απενεργοποιημένο.

' Το απενεργοποίησε...' φώναξε από τα νεύρα της και έβαλε γρήγορα τα παπούτσια της.

Ήθελε να τον προλάβει. Θα πήγαινε στην Πειραϊκή, να τον βρει. Δεν είχε καλό προαίσθημα, για αυτήν την συνάντηση. Φανταζόταν το Ντάνιελ οπλισμένο, έτοιμο να τον σκοτώσει. Βγήκε από το σπίτι της, μέσα σε πέντε λεπτά και κατευθύνθηκε, προς στο αυτοκίνητό της.

-

Ο Ανδρέας Δαγκλής ήταν απέξω από το πολυτελές διαμέρισμα της Πειραϊκής. Χτύπησε το κουδούνι και ανυπόμονα  του άνοιξε ο Ντάνιελ Ρόνγκ, σχεδόν αμέσως. Ήθελε να πάρει τα λεφτά του και ανυπομονούσε.

'Ήρθες' του είπε και παραμέρισε για να περάσει μέσα.

'Ναι...' του απάντησε ξερά και πήγε προς το σαλόνι.

Ο Ντάνιελ Ρόνγκ έκλεισε την πόρτα και τον ρώτησε ανυπόμονα.

'Που είναι η βαλίτσα με τα λεφτά μου;'

O Ανδρέας χαμογέλασε και έβαλε μέσα το χέρι του, στο σακάκι του, βγάζοντας από μέσα το πιστόλι του.

' Εδώ είναι τα λεφτά σου...' είπε και τον σημάδεψε.

Ο Ντάνιελ Ρόνγκ ξαφνιάστηκε και ενστικτωδώς οπισθοχώρησε. Άρχισε να τρέμει το σώμα του και τα πόδια δεν μπορούσαν να τον βαστάξουν. Δεν περίμενε αυτήν την εξέλιξη.

'Ανδρέα, σε παρακαλώ ηρέμησε!΄ τόλμησε να ψιθυρίσει.

Εκείνος συνέχισε να τον σημαδεύει και τον πλησίασε, βάζοντας τον, στην καρέκλα του γραφείου του. Απάντησε ψυχρά, μη θέλοντας πολλές κουβέντες.

' Δεν ήθελα να το κάνω, αλλά το προκάλεσες.'

O Ντάνιελ φοβισμένος έβλεπε το συρτάρι, για να πιάσει το πιστόλι του, υπενθυμίζοντας στον εαυτό του, ότι το είχε πετάξει στην θάλασσα. Σιχτίρισε από μέσα του.

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!Where stories live. Discover now