23. Το ερωτικό τρίγωνο

19 3 2
                                    

Δύο ώρες αργότερα, από την ανακάλυψη της δολοφονίας, η ομάδα του Κεσόγλου, είχε γυρίσει στο γραφείο τους. Στο αστυνομικό γραφείο της Γαδά, το τμήμα ανθρωποκτονιών, ήταν το πιο ευρύχωρο του κτιρίου.

Όμως, όλα τα γραφεία ήταν ανάστατα από φακέλους και χαρτούρα, τα σκονισμένα πληκτρολόγια των υπολογιστών φαινόταν ευδιακρίτως στις επιφάνειες και οι αμέτρητοι καφέδες πάνω στα γραφεία, έδειχναν τις υπερωρίες που έκανε η ομάδα, πάνω στις υποθέσεις, που είχαν προκύψει.

Ο αστυνόμος Σέργιος Κεσόγλου συνομιλούσε με τον υπαστυνόμο Βασίλη Παπασπυρόπουλο και άκουγε με προσοχή τις πληροφορίες, που του είχε βρει.

'Ανδρέας Δαγκλής 30 ετών, διαχειριστής των ξενοδοχείων του πατέρα του. Άγαμος. Σπουδές στην Αγγλία, τελείωσε το οικονομικό. Οι δουλειές του είναι καθαρές. Λευκό ποινικό μητρώο. Δεν απασχόλησε ποτέ την αστυνομία. Κάτι ύποπτες φιλίες υπάρχουν, όμως τίποτα το επιλήψιμο. Κοινωνικός και αγαπητός στις γυναίκες.'

Ο Κεσόγλου του απάντησε ζωηρά,

 'Άσχετο, Βασίλη το τελευταίο', και συνέχισε τις ερωτήσεις του, για την ώρα του του εγκλήματος, 'Επιβεβαιώθηκε, η ώρα επιστροφής;'

Ο υπαστυνόμος αποκρίθηκε, κάνοντας ένα καταφατικό νεύμα, 

'Ναι, οι γείτονες τον άκουσαν, να επιστρέφει στο σπίτι του, γύρω στις 4. Άρα επιβεβαιώθηκαν οι ισχυρισμοί του.'

'Ρώτησες, αν άκουσαν οτιδήποτε, την ώρα του φόνου;' επέμενε ο Κεσόγλου.

' Τίποτα. Γενικά, οι γείτονες δεν άκουσαν τίποτα και επίσης, δηλώνουν ότι η οικογένεια Δαγκλή είναι ήσυχοι άνθρωποι. ' αποκρίθηκε ο Κεσόγλου, και συνέχισε να διαβάζει τους φακέλους.

'Κατερίνα Δαγκλή, 25 ετών. Παντρεμένη εδώ και 5 μήνες. Τελειόφοιτη, στην σχολή Καλών Τεχνών. Ζωγράφος με καλές κριτικές. Ετοιμάζει την μεγάλη της έκθεση το καλοκαίρι. Παντρεμένη με ένα πρώην ζιγκολό και νυν αποτυχημένο ιδιοκτήτης, εταιρείας real estate, λεγόμενος ως, Ντανιέλ Ρόνγκ.'

'Ζιγκολό;' αναρωτήθηκε ο αστυνόμος Σέργιος και συνέχισε 'Περίεργο! Θα μπορούσε να διαλέξει, έναν διακεκριμένο νέο. Αυτόν βρήκε...;'

O υπαστυνόμος δεν μπορούσε να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα. Αντί αυτού, του απάντησε.

'Πάντως, έχει λευκό ποινικό μητρώο και εκείνη.'

Ο Σέργιος Κεσόγλου κοίταξε, τον υπαστυνόμο, περιμένοντας, να ολοκληρώσει την συνέχεια,

' Ντάνιελ Ρόνγκ, 35 χρονών, παντρεμένος με την Αικατερίνη Δαγκλή. Ήρθε στην Ελλάδα, πριν 4 χρόνια. Η μητέρα του είναι από την Καλαμάτα και ο πατέρας του από την νέα Ορλεάνη της Αμερικής. Έζησε για χρόνια στο Σικάγο. Στην αρχή, στην Αθήνα, ζούσε με δωρεές μεγάλων κυριών. Άνοιξε μια εταιρεία real estate. Εδώ έχει συλληφθεί για οδήγηση, υπό την επήρεια του αλκοόλ. Βρήκαν και μικροποσότητα ναρκωτικών. Επίσης, χρωστάει σε τράπεζες και έχει κάνει διακανονισμούς. Αυτά!'

Ο Κεσόγλου κοίταξε την υπόλοιπη ομάδα του γραφείου και έβαλε τους αγκώνες του ,πάνω στο γραφείο, σχολιάζοντας,

'Δηλαδή, το μόνο πετυχημένο σημείο στην ζωή του, είναι ο γάμος του με την Κατερίνα Δαγκλή.'

Ο υπαστυνόμος έγνεψε καταφατικά, μαζεύοντας τα χαρτιά και καταθέτοντάς τα, πάνω στο γραφείο του Σέργιου Κεσόγλου.

Ο Κεσόγλου τα κοίταξε επιβεβαιώνοντας όλα τα στοιχεία, που ανέφερε προηγουμένως, ο υπαστυνόμος. Κοίταξε τους φακέλους και σηκώθηκε όρθιος, δείχνοντας την ενόχληση του.

'Κάτι δεν πάει καλά εδώ. Όταν μαζεύεται ένα μούτρο σε μια τέτοια οικογένεια. Πάντα κάτι δεν πάει καλά.'

'Τι νομίζετε αστυνόμε;' είπε περίεργα ο υπαστυνόμος.

Ο Σέργιος δεν απάντησε στην ερώτηση του Παπασπυρόπουλου. Παρέμεινε σιωπηλός, σαν να επεξεργαζόταν τα στοιχεία. Αμέσως μετά, επανήλθε στις ερωτήσεις του, 

'Έμαθες για τα περιουσιακά;'

Ο υπαστυνόμος αναφώνησε,

 'Ναι βέβαια. Ο Ερρίκος Δαγκλής είχε δηλώσει στην οικογένεια, ότι θα αφήσει την περιουσία του, μισά στον γιο του και τα άλλα μισά στην ανιψιά του'.

'Περίεργο!' αντέδρασε ο Κεσόγλου.' Όσο να πεις, άλλο το παιδί σου, άλλο η ανιψιά σου.'

'Ναι, της είχε αδυναμία λένε. Το είπαν όλοι, όσοι ήξεραν την οικογένεια.' απάντησε, ο υπαστυνόμος.

'Και βρέθηκαν και τα κλειδιά της μικρής στο σπίτι του.' είπε σιγανά την σκέψη του, ο Κεσόγλου.

Ο υπαστυνόμος δεν απάντησε και περίμενε την συνέχεια του σκεπτικού του.

'Πρέπει να δράσουμε.' αποκρίθηκε ο Κεσόγλου,

 'Υπαστυνόμε, θέλω να πάρεις τις κάμερες, από τα καταστήματα της περιοχής του Θησείου και να δεις, αν πέρασε την ώρα του φόνου , κάποιος από όλους αυτούς. Ή αν πέρασε, κάποιος περίεργος, γνώριμος της αστυνομίας.'

Ο υπαστυνόμος τον κοίταξε με έκπληξη και έδωσε ένα καταφατικό νεύμα. Κατευθείαν, του δήλωσε,

'Να τους καλέσουμε όλους για κατάθεση;'

O Κεσόγλου σηκώθηκε, έβαλε τα χέρια του πίσω και δήλωσε,

'Οπωσδήποτε. Πρώτα, βέβαια θα πραγματοποιήσουμε τις επισκέψεις μας, για να αιφνιδιάσουμε την κυρία Δαγκλή με το σύζυγό της.'

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!Where stories live. Discover now