Ακούστηκαν ήχοι πέρα από την είσοδο του σπιτιού. Κάποιος ερχόταν, τα παιδιά απομακρύνθηκαν περισσότερο, ενστικτωδώς. Ο Ερρίκος άνοιξε την εξώπορτα αρκετά κουρασμένος από την κοινωνική του βραδιά. Έβγαλε το χοντρό σακάκι του, τοποθετώντας το, στο καλόγερο και αμέσως πήρε την πίπα του, ως απαραίτητο αξεσουάρ της χαλάρωσης του.
Κοιτάχτηκε στο ρετρό καθρέφτη του χολ. Είδε έναν αδύναμο άνθρωπο. Πλέον, οι φιλικές συναναστροφές δεν είναι για την ηλικία του. Ήξερε ότι έπρεπε να προσέχει περισσότερο τον εαυτό του, αλλά από την άλλη ήθελε να ρουφήξει την ζωή, όσο του απέμεινε.
Είδε το χαρακτηριστικό μπρελόκ Ε της Κατερίνας, στο καθιερωμένο σημείο, που τοποθετούν τα κλειδιά τους και άρχισε να την ψάχνει. Μπήκε μέσα στο σαλόνι και είδε τα δύο του παιδιά, αναστατωμένα,
'Α! παιδί μου. Εδώ είσαι, τέτοια ώρα;' αναρωτήθηκε εύθυμα ο Ερρίκος ανυποψίαστος, για ότι έχει συμβεί προηγουμένως.
'Ναι θείε, σε περίμενα, γιατί ήθελα να σου μιλήσω,', απάντησε εκείνη και τον πλησίασε να τον υποδεχτεί.
'Τι έγινε κορίτσι μου;' ρώτησε ο θείος της, θορυβημένος, από την ταραχή της.
Τα παιδιά του αντάλλαξαν κάποιες ματιές αμηχανίας και κατάλαβε, ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει. Ήταν και οι δύο νευρικοί και αναστατωμένοι. Ωστόσο, παρέμεινε σιωπηλός και περίμενε την ανιψιά του να μιλήσει.
'Θείε, θέλω να σου πω'... ξεκίνησε η Κατερίνα να λέει διστακτικά, 'Ο Ντάνιελ και εγώ θα φύγουμε για την Αμερική και θα μείνω εκεί'.
Η ανιψιά του, του έπιασε τα χέρια, οδηγώντας τον στην καθιερωμένη πολυθρόνα του. Ο θείος της ξαφνιασμένος, άνοιξε το στόμα του από την έκπληξη, χωρίς να βρει τις κατάλληλες λέξεις, να σχολιάσει την απόφασή της. Η Κατερίνα του έτριψε τους ώμους, δείχνοντας, την πρόθεσή της να χαλαρώσει τον θείο της και έκατσε απέναντι του, για να αντιμετωπίσει, την αντίδρασή του.
'Μα παιδί μου, δεν υπάρχει λόγος να πας στην άλλη άκρη του κόσμου.' Διαμαρτυρήθηκε, ο θείος Ερρίκος, μετά από κάποιες στιγμές σκέψης.
'Κατερίνα, σε παρακαλώ, μην φύγεις. Μείνε. Θα κάνουμε ό,τι θες.' συμφώνησε και ο γιος του, μαζί του.
Ο Ερρίκος κοίταξε τον Ανδρέα με περισσότερη έκπληξη. Η συμπεριφορά του γιού του ήταν τελείως περίεργη. Ο Ερρίκος ήξερε, ότι τα δύο του παιδιά, είχαν μια μεγάλη σύνδεση, μεταξύ τους. Άλλωστε μαζί μεγαλώσανε. Όμως, δεν ξεχνά την διαμάχη τους για τα περιουσιακά. Και τώρα την παρακαλεί, να μείνει στην Ελλάδα. Εκτός αν συνέβη, αυτό που φοβόταν.
YOU ARE READING
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...