Ο Ανδρέας αναστατωμένος χτύπησε το κουδούνι της Κατερίνας, στο πολυτελέστατο διαμέρισμά της. Έπρεπε να μάθει το θλιβερό νέο και δεν ήθελε να το πει τυπικά, από το τηλέφωνο. Ήθελε να της το πει ο ίδιος για να είναι μαζί, αντιμέτωποι με το πένθος τους. Περίμενε αρκετά δευτερόλεπτα, μέχρι να ανοίξει η πόρτα.
Η Κατερίνα εμφανίστηκε στην εξώπορτα του σπιτιού της και ήταν αρκετά παραμελημένη. Φορούσε μια φόρμα ροζ, που ήταν λερωμένη από μπογιές χρωμάτων. Τα πατώματα είχαν χαρτόνια και ένα πίνακας πάνω σε καβαλέτο δέσποζε μπροστά από την μπαλκονόπορτα.
Φαινόταν κουρασμένη και οι μαύροι κύκλοι ήταν ευδιάκριτοι, κάτω από τα καστανά της μάτια. Τα μαλλιά της ήταν δεμένα πίσω, αναδεικνύοντας την μεγάλη της αλογοουρά. Τα χέρια της ήταν λερωμένα από πράσινα και μπλε χρώματα δείχνοντας, ότι οι επισκέψεις δεν ήταν καλοδεχούμενες, ενώ ήταν στην μέση μιας καλλιτεχνικής διέγερσης.
'Ανδρέα, τι θες εσύ εδώ;', αναρωτήθηκε με περιέργεια,
Ο Ανδρέας με πένθιμη περιβολή και αναστατωμένος της αποκρίθηκε,
'Συγγνώμη για την ενόχληση, είναι σοβαρό.'
'Πέρασε...' του είπε η Κατερίνα, με έκπληξη και τον προσκάλεσε να κάτσει.
Από το δωμάτιο του ξενώνα εμφανίστηκε ο Ντάνιελ,
'΄Ωπα, ο αγαπημένος μας ξάδερφος, πως και από εδώ;' αναφώνησε με ένα ύφος ειρωνείας ο σύζυγος της.
Η Κατερίνα και ο Ανδρέας κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και συμφώνησαν με τα μάτια, ότι η προκλητικότητά του, ήταν το λιγότερο ενοχλητική. Παρ' όλα αυτά, ο Ανδρέας ξεκίνησε να ανακοινώνει το θλιβερό νέο,
'Σήμερα το πρωί έγινε κάτι τρομερό.....'
'Δηλαδή;' ρώτησε αδιάφορα η Κατερίνα, ψάχνοντας να βρει το πανί της για να καθαριστεί από τις μπογιές στα χέρια της .
Εκείνος απόρησε με την αδιαφορία της αλλά συνέχισε διστακτικά, ξέροντας ότι η κοπέλα σε λίγο θα βιώσει το απόλυτο σπαραγμό της απώλειας του θείου της.
'Ο πατέρας δολοφονήθηκε.'
Η Κατερίνα και ο Ντάνιελ γούρλωσαν τα μάτια και κοιτάξαν τον Ανδρέα με έκπληξη, μη μπορώντας να το πιστέψουν. Ύστερα ή Κατερίνα επανήλθε στην πραγματικότητα, χωρίς να δείχνει ταραχή. Έδειχνε μια ψυχραιμία, που δεν ήξερε κανείς, ότι την διέθετε.
DU LIEST GERADE
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Mystery / ThrillerΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...