50. Επίλογος

53 4 6
                                    

Μέσα στο φωτεινό δωμάτιο νοσοκομείου, ο Ανδρέας Δαγκλής, μισάνοιξε σιγά σιγά τα μάτια του και προσπαθούσε να δει που βρισκόταν. Τα έκλεισε αμέσως, καθώς πόναγαν τα μάτια του από το φως. Τόλμησε να τα ανοίξει σιγά σιγά, και προσπαθούσε να βγάλει συμπεράσματα από τα σχήματα των αντικειμένων. Παράλληλα, δεν αισθανόταν το σώμα του. Δεν μπορούσε να κουνήσει οποιοδήποτε μέλος του. Ήταν τελείως ανήμπορος να κάνει το οτιδήποτε.

Το μόνο που ένοιωθε, ήταν ένα τρελός πόνος στο κεφάλι του, που ήταν πολύ απλοϊκό, να το χαρακτηρίσει κανείς ημικρανία. Ύστερα, δεν μπορούσε να ανασάνει, όπως έπρεπε. Όταν έπαιρνε εισπνοή, τότε ένοιωθε στο στήθος του, οξύ πόνο. Τουλάχιστον, πόναγε. Διαπίστωσε ότι ήταν ζωντανός και οι φριχτοί του πόνοι, ήταν η απόδειξη.

Συνήθισε το φως και στράφηκε δίπλα του. Είδε την Κατερίνα, την αγαπημένη του, χαμογελαστή, να τον κοιτάζει εκστασιασμένη,

'Καλωσήρθες κοντά μας!' του είπε, αγγίζοντας το μάγουλό του, απαλά με τα δάχτυλά της.

Ο Ανδρέας Δαγκλής κοίταξε γύρω του. Δεν είχε καταλάβει, πως βρέθηκε εδώ. Κανονικά, θα έπρεπε να ήταν νεκρός. Δίπλα στον Ερρίκο. Εξάλλου, στο μονοπάτι της ζωή του και του θανάτου του, πάντοτέ τον συνόδευε η σκληρή φιγούρα του πατέρα του. Το μόνο που ψέλλισε βραχνιασμένα ήταν,

'Τι έγινε;'

H Κατερίνα επανέλαβε την φράση του, κουνώντας το κεφάλι της.

' Έζησες! Πήρα μια τρομάρα.'

Έσκυψε προς το μέρος του, κρατώντας το αδύνατο χέρι του.

' Είχα ειδοποιήσει την αστυνομία για την συνάντηση σου. Οπότε, μόλις άκουσαν πυροβολισμό, μπούκαραν. Σε βρήκαν μισοπεθαμένο, αλλά ευτυχώς προλάβαμε. Δέκα μέρες, το πάλευες. Άντεξες 2 εγχειρήσεις και στην αρχή δεν αντιδρούσες στην αγωγή. Όμως, τελικά τα κατάφερες. Είσαι εδώ μαζί μας. Το ήξερα!'

Ο Ανδρέας παρατηρούσε τα λόγια της και ψιθύρισε, κλείνοντας τα μάτια του από την κούραση,

'Ο Ντάνιελ;', ρώτησε ο νεαρός Δαγκλής ξεψυχισμένα.

'Η αστυνομία είδε τον Ντάνιελ επ' αυτοφώρω να σε σκοτώνει. Αμέσως μετά, πήγε να το σκάσει. Η αστυνομία τον καταδίωκε. Ο Ντάνιελ πυροβολούσε όπου έβρισκε. Μέσα στο χαμό, πέτυχε και έναν αστυνόμο και έπεσε νεκρός. Τον Κεσόγλου τον πέτυχε στο χέρι, αλλά ανταπέδωσε τα πυρά. Τον τραυμάτισε. Το πάλευε και εκείνος, 3 μέρες στο νοσοκομείο, αλλά τελικά αυτός δεν άντεξε.'

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!Where stories live. Discover now