Μετά από 10 λεπτά, ο Σέργιος Κεσόγλου περίμενε όρθιος, στην αίθουσα των ανακρίσεων, την κρατούμενη, Κατερίνα Δαγκλή. Εκείνη συνοδευόμενη, από τον φύλακα, μπήκε, φανερά αγουροξυπνημένη και ενοχλημένη, που δεν την άφησαν να συνεχίσει τον ύπνο της.
'Κυρία Δαγκλή, ήθελα να σας ενημερώσω προσωπικώς, τα νέα στοιχεία, που βρήκαμε...' ανέφερε ο Κεσόγλου και της έδειξε την καρέκλα.
Εκείνη τον υπάκουσε. Κάθισε και έβαλε τους αγκώνες της, πάνω στο τραπέζι λέγοντας,
'Και αύριο μέρα είναι αστυνόμε! Καλά, εσείς δεν κοιμάστε ποτέ;'
Ο Κεσόγλου χαμογέλασε με τον τύπο της. Του φαινόταν κοπέλα αξιόλογη και με χιούμορ. Παρ' όλα αυτά που περνά, δεν συμπεριφέρεται επιθετικά στους άλλους αλλά με συμπάθεια και οικειότητα.
'Κυρία Δαγκλή. Επιβεβαιώσαμε τα λεγόμενά σας. Δεν οδηγούσατε εσείς, το αυτοκίνητό σας.'
Η Κατερίνα ζωντάνεψε και τα μάτια της, εστίασαν πάνω του. Ξαφνιάστηκε και άρχισε να ρωτάει τραυλίζοντας,
'Αλήθεια μου λέτε; Δεν μου κάνετε καμιά πλάκα, αστυνόμε...;'
' Όχι, κυρία μου! Θα δώσουμε τα νέα στοιχεία στον ανακριτή και στον εισαγγελέα και αύριο λογικά, θα αποφασίσουν, να πάτε σπίτι σας.'
Εκείνη γλύκανε και τα χέρια της άρπαξαν το χέρι του και εγκάρδια του αναφώνησε,
' Ευχαριστώ αστυνόμε...!'
Ο Κεσόγλου κολακεύτηκε, από το τρόπο της και της ανταπέδωσε την θερμή της κίνησή. Λέγοντας της,
' Μα λέγατε την αλήθεια. Απλώς το απέδειξα...!'
Η Κατερίνα γέλασε και το μουντό δωμάτιο έγινε πιο φωτεινό, με το αξιολάτρευτό χαμόγελό της. Η οδοντοστοιχία της ήταν προσεγμένη, αλλά το πιο εντυπωσιακό πάνω της, ήταν η αυθεντική χαρά της, που ζέστανε το γραφείο των ανακρίσεων. Ο Κεσόγλου ένοιωσε ευχαρίστηση, αλλά επανήλθε στην πραγματικότητα γρήγορα, ακούγοντας, τις απορίες της,
' Ποιος οδηγούσε...;'
Ο Κεσόγλου κοίταξε το επιτραπέζιο λαμπατέρ, θέλοντας το φως του, να του φωτίσει το μυστήριο του οδηγού.
Ο αστυνόμος απάντησε, τεκμηριώνοντας τα δεδομένα, που είχε,
'Όλα δείχνουν ο σύζυγός σας κυρία Δαγκλή, αλλά δεν πρέπει να βιαστούμε ξανά. Μέχρι στιγμής, οι μαρτυρίες επιβεβαιώνουν, πως οδηγούσε ένας αξύριστος άνδρας. Θέλουμε περισσότερα στοιχεία ,για να διασταυρώσουμε την ταυτότητά του και να μην μπορεί να αντικρούσει τις κατηγορίες.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!
Gizem / GerilimΗ απόφαση του Ερρίκου Δαγκλή να χωρίσει την περιουσία του εξ ημισείας στην ανιψιά του και στον γιο του, φέρνει αναταραχές στην οικογένεια. Ο Ανδρέας Δαγκλής δεν μπορεί να το δεχτεί εύκολα αυτό. Θα κάνει τα πάντα να μην πάρει την πατρική του περιου...