33. Η συζήτηση

31 3 4
                                    

Ο Ανδρέας μπήκε μέσα στην μεζονέτα, του Θησείου, μαζί με τον φίλο του, τον Κώστα, αποκαρδιωμένος, από τις τελευταίες εξελίξεις.

' Πες μου Κώστα, γιατί θα τρελαθώ. Τι κάνουμε;'

O φίλος του, ο Κώστας, μπήκε στο σπίτι της οικογένειας Δαγκλή, βιαστικά και κουρασμένα, αφήνοντας, όλη την χαρτούρα στο τραπεζάκι του σαλονιού και πήγε προς το μπαρ, να ετοιμάσει το ποτό του.

'Φίλε, κάποιος παίζει μαζί μας.' Είπε ο νεαρός δικηγόρος και άρχισε να πίνει το ποτό του, μονορούφι.

Ο οικοδεσπότης πήγε και αυτός προς το μπαρ και πήρε κατευθείαν το μπουκάλι και άρχιζε να το καταπίνει, καθώς ήταν η μόνη, λογική διαφυγή του, από αυτήν την τρέλα.

'Δεν το έκανε η Κατερίνα. Δεν είναι ικανή να το κάνει, ρε Κώστα...' αποκρίθηκε, ο νεαρός Δαγκλής, χωρίς να περιμένει την απάντηση του φίλου του.

Ο Κώστας, έκατσε στο δερμάτινο καναπέ, λέγοντας απαισιόδοξα,

'Το δύσκολο είναι να αποδείξει την αθωότητά της. Η ώρα του φόνου είναι τόσο περίεργη, που ούτε άλλοθι έχει, ούτε μπορεί να αμυνθεί κάπως.'

'Μα 8 η ώρα το πρωί, λογικό να κοιμούνται πολλοί.' αντέδρασε ο Ανδρέας.

Ο έμπειρος δικηγόρος, σαν να μην άκουσε το σχόλιο του συνομιλητή του, σχολίαζε την συνάντηση με την πελάτισσα του,

'Ανδρέα, την ρωτούσα ξανά και ξανά, αν άκουσε κάποιον ήχο, μέσα στον ύπνο της, μια οποιαδήποτε λεπτομέρεια, που θα μπορούσε να με βοηθήσει...'

'Και;' αναρωτήθηκε ο νεαρός δαγκλής.

'Μου είπε ότι κάποια στιγμή ξύπνησε από κάποιο θόρυβο για μερικά δευτερόλεπτα.' απάντησε, ο Κώστας σηκώνοντας τους ώμους του.

'Είδε την ώρα..;' ρώτησε ,ανυπόμονα ο νεαρός Δαγκλής.

'Όχι. Όμως, μου είπε, ότι άκουσε την εξώπορτα, να κλείνει. Ήταν πολύ στιγμιαίο και ξανακοιμήθηκε.' αποκρίθηκε ο δικηγόρος της, και του άρπαξε το μπουκάλι με το αλκοόλ και άρχιζε να το καταπίνει κι αυτός, μιμούμενος τον φίλο του.

'Εκεί είναι το κλειδί, Κώστα. Ο Ντάνιελ! Αυτός το έχει κάνει!' μουρμούρισε ο Δαγκλής και άρχιζε να βαδίζει νευρικά και να στριφογυρνάει, γύρω από το σαλόνι.

'Ναι, φαίνεται λογικό. Γιατί είχε πρόσβαση και στα κλειδιά του σπιτιού, μέσω της Κατερίνας και πρόσβαση στο αυτοκίνητό της.' μουρμούρισε ο Κώστας, παρατηρώντας τα χαρτιά με τις σημειώσεις του.

ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ!Where stories live. Discover now