Part 37

103 13 3
                                    

Robert pov

Ik keek op mijn telefoon en ik zag dat het al 02.12 am was. Selena is zo dronken dat ik haar nu moet sjouwen. Ik loop maar ergens heen. Ik weet ook niet precies waar ze woont, ik had haar adres ergens moeten noteren. 'Robert why are u carrying me', zei Selena fluisterend. 'Because ur drunk Selena', zei ik zachtjes terug. 'Robert stop, I can walk by myself', zei Selena terug. Ik stopte halverwege op straat en liet haar langzaam van mij afglijden. Ze pakte haar telefoon uit haar zak en maakte meteen een foto van ons beiden. 'Selena no delete this picture', zei ik. 'No, I can't', zei ze terug. 'Robert in one day u became very important to me, u realy remind me of my father', zei ze met een glimlachje. 'I'm happy I met u', fluisterde ze en kwam dichterbij en ze gaf mij een knuffel. Niet een normale knuffel, maar een lange. Ik streelde met mijn hand over haar zachte haren. Ze trok zich terug van de knuffel en keek mij aan, lets go home now, zei ze met een glimlachje. Gek genoeg wist ze de weg naar huis, zou de alcohol nu al uitgewerkt zijn? Selena liep een beetje voorop. Ik nam dit moment om weer mijn snor, pet en wig op te doen. Voordat Selena zich had omgedraaid was ik net op tijd klaar. 'Dat was op het nippertje', zei mijn gedachte.

Selena pov

Ashton had zijn armen om mij geslagen. Ik opende mijn ogen en ik zag dat hij naar mij aan het kijken was. 'Goodmorning beautiful', zei hij met zijn ongelooflijk hete ochtendstem. 'Whats so good about it', zei ik terug en probeerde om te draaien. Ik ben nog steeds zo boos op Ashton. Hij draaide met zijn ene hand mij weer naar zich toe. 'Babe we gotta talk', zei hij. Ik probeerde overeind te komen, maar ik had zo'n enorm last aan mijn hoofd, dus ik trok een raar gezicht. 'Are u okay', vroeg Ashton. 'Yes just tell me', zei ik. 'Well Selena I know u saw some chats with models, but this is what the management is doing to us', probeerde hij uit te leggen. 'Ashton, that's ridiculous, come on', zei ik boos terug. 'No babe I'm telling u the truth'. 'If u want to stay, u should delete their numbers now', zei ik met een kwade toon. 'I can't u don't understand', zei hij zuchtend. 'Ashton u can leave now', zei ik. 'Babe just let me explain'. 'No u already did', zei ik en wees naar de deur. 'So ur breaking up now?', vroeg hij. 'Ashton I have a bad headache let's talk about this later'. 'No Selena u ignored me yesterday like the whole day and u went with this stupid tall old man to I don't know where, how can u trust him and not me', zei Ashton op een luide toon en stapte uit bed. 'Don't yell at me Ashton, I'm already broken ur making it worser', zei ik terug en de tranen begonnen te komen. Ashton kwam weer naast mij zitten en sloeg een arm om mij heen. 'I'm sorry Sel, really, I'm telling our management now that I don't want to do this anymore okay?'. 'Are u serious?', vroeg ik en hij knikte. Thank you Ashton', zei ze en ik gaf hem een knuffel. 

Calum pov

Samen met Michael zijn wij GTA 5 aan het spelen. Het is heel grappig wanneer ik met hem aan het spelen ben, want deze gast scheld als hij weet dat hij aan het verliezen is. Ik weet dat Ashton naar Nederland is voor Selena, maar ik heb helemaal niets van Luke gehoord. Ik heb hem ook al dagenlang proberen te bereiken, maar hij neemt maar niet op. Ik hoop dat er niets ergs is, misschien heeft hij wel huisarrest van Liz. Zelf moest ik om de gedachte al lachen. Al moet ik zeggen dat Liz heel aardig is. 

Robert pov

Ik hoorde al vanuit mijn kamer dat Ashton en Selena met elkaar aan het ruzieen waren. Ik vroeg mij af waarover het ging. Toch ben ik in mijn bed gaan liggen. Gelukkig zit er ook een draaislot aan de deur, dus Selena zou ook niet binnen kunnen stormen als ze mij nodig heeft. Toen schoot iets binnen me. Ze had een selfie van ons beiden gemaakt. Ik stapte meteen uit bed en draaide het slot open. Ik liep door het gangetje en botste tegen Ashton aan. 'Oh I'm sorry young man', zei ik. 'Whatever', zei Ashton en rolde met zijn ogen. 'Wat heeft hij nou', dacht ik hardop. Ik klopte op de deur van hun slaapkamer en zag Selena door haar foto's scrollen. 'Selena can I have ur phone I gotta call someone', zei ik. Ik was zo zenuwachtig op dat moment, mijn wangen gloeide en voelde de warmte uit mijn lijf komen. 'Oh yeah ofcourse', zei ze en ze gaf haar telefoon aan mij. 'Robert are u okay, do u have a fever', vroeg ze. 'No, i'm okay thanks', zei ik en verliet snel haar kamer. Op de gang probeerde ik naar de foto van gisteravond te zoeken. 'Yes, gevonden', zei ik hardop. 'What did u find', vroeg een stem achter mij....

There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu