Part 47

85 7 4
                                    

Luister naar dit nummer terwijl je dit hoofdstuk aan het lezen bent. Niet huilen is niet gegarandeerd.

Selena POV

Ik liet langzaam zijn gezicht los en keek hem dit keer heel erg diep in zijn ogen aan. 'I missed you alot', zei ik en hij glimlachte. 'Me too', zei hij terug. Ik greep hem vast en hij sloeg zijn armen om mij heen. 'Promise you wont ever leave me again', fluisterde hij zachtjes in mijn oor. 'I promise Luke, never again', zei ik en hij liet mij los. Hij pakte mijn hand vast en we liepen langzaam het parkje in. 'You look beautiful tonight Selena', zei Luke en ik voelde zijn ogen op mijn huid branden. 'Thanks, thanks to Carlijn', zei ik terug. We stopten halverwege en Luke pakte mijn beide handen vast en weer keek hij mij recht in de ogen aan. 'Selena, the very first time I saw you I thought you were cute and weird. I never ever had this feeling before. It feels like those butterflies in my stomach wont stop moving and day by day I love you more and more and I think I find the one', vertelde Luke. 'Selena..', zei hij en ik besloot hem te onderbreken. 'Luke when I first knew you as a band I immediately fell in love with you, not because the way you look like, but your personality. And whenever I looked at my wall with those posters of you it kinda felt like I was missing a piece in my life I was searching for a long time. I never ever thought that I would ever meet you nor be your girlfriend. 'But we're not dating yet', zei Luke en knipooge naar mij. 'Oh lol, omg I'm so sorry this is freaking awkward', zei ik terug en ik draaide mij om. Hij draaide mij naar zich toe en pakte mijn handen vast. 'Selena are you ready to be my girlfriend?', vroeg Luke. Ik knikte en ik liet een traantje vallen. 'Why are you crying?', vroeg Luke verbaasd. 'I'm just so happy Luke you have no idea', zei ik terug. Ik zag ineens een paar lichtflitsen. 'What was that?', vroeg ik en Luke wees naar de paparazzi. Dat was niet het enige we hoorden beiden voetstappen. We keken om ons heen waar dat vandaan kwam. Ineens zie ik Michael ons kant op rennen. 'I'm sorry but I gotta do this', zei Michael die buiten adem was. Hij pakte Luke zijn gezicht vast en drukte zijn lippen op die van hem. En toen zag ik weer lichtflitsen gaan en verdwijnen. Luke opende zijn ogen en kijk mijn kant op terwijl Michael nog zijn lippen op die van hem drukte. Is Michael nou gay? En houdt Luke iets voor mij geheim? En nog erger meende hij al die dingen van daarnet wel echt?

Hiiiiiiiiii guyssssssss nieuw hoofstukje na zo'n lange tijd! I'm so sorry maar ik had gewoon niet zo'n zin om te schrijven. Maar heey het staat nu online. Laat in de comments weten of jullie hebben lopen janken tijdens dit stukje en wat jullie van dit stukje vinden!!

Thanks voor alle votes en voor 6.4K reads. I love you all so much.

There is no we.. L.H Dutch fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu