Selena's pov:
Wat moet ik ze nou vertellen, dat ik in Lukes huis verblijf? Nee.. Nee dat gaat niet gebeuren. Ik zal ze het later wel ooit moeten vertellen en ik weet wanneer ik dat ga doen!
'Uhm nou ik verblijf gewoon in het ziekenhuis', verzon ik uit het niets. 'Oh fijn, nou je kunt ook bij ons intrekken', zei Carlijn. 'Oh nee jongens dat hoeft echt niet, ik vind het prima in het ziekenhuis', zei ik. 'Ik moet Luke en zijn ouders steunen, ik kan ze niet zomaar achterlaten', dacht ik hardop. Ik stond op en stelde voor om even wat winkels binnen te gaan. Ze gingen ermee akkoord en verlieten de starbucks. We liepen een winkel in en het kwam me vaag bekend voor. Daniella wees naar een hokje en sleurde ons ernaar. Ineens dacht ik aan alle herrineringen met Luke. Ik wilde er niet aan denken. Ik was de eerste die naar binnen ging. Mijn ogen stonden wijd open en zag onze foto's van Luke als voorbeeld opgehangen. 'WHUT DIT MEEN JE NIET', dacht ik hardop. Ik probeerde het plakkertje ervan weg te pulken zodat de meiden er niet achter zouden komen. Iemand opende het gordijntje en ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen en kon omdat moment geen woord uitbrengen. 'It says defect you can't use it', zei de medewerker van het winkeltje heel bot. Ik verliet het hokje met het eruit gepulkte plakkertje. 'Sel, wat heb je in je hand', vroeg Daan nieuwsgierig. 'Oh niks hoor, helemaal niets, ik maakte een propje ervan en gooide het meteen in de prullenbak.
Carlijn pov:
Sel doet de laatste paar uur heel geheimzinnig. Wanneer ik iets vraag gloeit ze helemaal als een tomaat en kan ze geen woord uitbrengen. Vast omdat ze ons lang niet meer gezien heeft... Hoop ik dan tenminste.
Na een aantal uur in de stad gezeten te hebben, geven we elkaar een groepsknuffel en gaan ieder ons eigen weg weer. We hebben samen met zn drieen een leuke jurk voor Kerst gehaald. Het was best prijzig, maar ja het is het allemaal waard.
Selena's pov:
Het is al ondertussen 7 pm en ik ben op de bus naar huis aan het wachten. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak, geen meldingen? Helemaal niks? Okay das ook weer voor het eerst. Ik zette mijn telefoon weg en keek gewoon voor me en zag een cute stelletje. 'Hoow moet ik dit weer hebben', dacht ik en voelde ineens twee handen voor mijn ogen en zag gene ene moer meer. De handen overlapten zelfs mijn wangen. 'Helloooo who the hell are you', schreeuwde ik keihard en probeer de handen voor mijn ogen weg te trekken maar het lukte niet echt tot ik op een gegeven moment een giggle hoorde. 'Ja hoor deze lach herken ik', dachte ik hardop en begon een beetje te grijnzen. 'Ashton', zei ik en hield zijn handen voor mijn ogen weg. Ik zag hem daar staan en stond op. Hij opende zijn armen en liep naar hem toe en omhelsde hem. 'How did you know...', vroeg ik terwijl hij mij onderbrak. 'Well we have a lot of things to do remember?, zei hij vragend en keek mij heel mysterieus aan. 'What no lol, I dont know anything', zei ik heel verbaasd. Ashton pakte mijn hand vast en liepen richting zijn auto. Nouja zijn auto, zijn moeders auto. Eenmaal in de auto startte hij het op en reden weg. Hij zette een muziekje op van John Legend - Ordinairy people en begon het te zingen. Even tussen door begon ik ook wat te neurien. 'You can sing Sel, jesus I didn't know', zei Ash enthousiast. Ik begon een beetje weer te gloeien.
Ashton pov:
Jaja eindelijk zijn we thuis. We moeten nog de kerstboom optuigen en versieren en dacht dat we het misschien samen met Selena konden doen, zo kan ze ook kennis maken met mijn moeder en met mijn broertje en zusje. Dit gaat leuk worden....
Selena's pov:
Okay ik ben super moe en nu moet ik ze helpen met versieren. Dat ging aardig goed en nu genieten we met zn alle van een hapje. Ik besef mij ineens dat ik nog het een en ander wil hebben over de christmass party die ik in mijn gedachte heb. Daan, Car moeten sowieso komen en de lads ook. Er is nog een iemand die ik ook mee ga vragen en ik hoop dat ze het accepteert!
Ik heb het Ash verteld en hij vond het een super leuk idee, hij deed ook wel een beetje geheimzinnig en moest wel heel vaak giechelen, ik weet niet waarom maar het zal wel. Ik besloot daarna naar huis te gaan. Eenmaal thuis aangekomen pakte ik weer mijn mobiel op en appte ik de dames.
S: Guyss
C: Heey halloooo
S: Er is een feestje op dit adres op de 25ste, komen jullie ook?
C: Oh jaa dat lijkt me leuk, kunnen we ook meteen onze mooie jurkjes aantrekken hihi
C: Oh en Daan ligt al te snurken haha
S: hahaha is goed dan zie ik jullie de 25ste slaaplekker.
*25 December Kerstmis*
Ashton pov:
Okay het is vandaag Kerstmis en we moeten het feestje organiseren bij mijn thuis. Iedereen komt en Luke gelukkig ook. Ik voel me nogal nerveus.... Het is tijd dat het officieel moet worden.
Carlijn pov:
Okay vandaag gaan we lekker partyen en trek ik mijn mooie jurkje aan. Ik heb er ontzettend veel zin in en ik kan niet wachten tot ik Daan en Sel in hun jurkjes zie. Dit wordt leeu-heuukk.
Selena pov:
Ik kijk op mijn navigatie en oh hier is het, zei ik hardop. Ik belde aan en hoorde al meteen voetstappen. Ze opende de deur en keek mij verbaasd aan. 'Selena why?", bracht ze uit. Ik vroeg Nina of ze ook naar het feestje van vandaag komt bij Ashtons huis en accepteerde mijn verzoek en ging er meteen weer vandoor.
*8pm*
Okay guys Daniella en Carlijn kunnen hier elk moment zijn. En ja hoor daar hoorden we de deurbel gaan. Ik liep snel in mijn hakken naar de deur en opende het. 'GUYS OMG WAT ZIEN JULLIE ER GAAF UIT', zei ik ze. Carlijn had een heel mooi bordeau strak jurkje aan en Daniella een mooi zwart strak jurkje. Ik begeleidde ze naar binnen en en en.... Ik zag hun mond helemaal wijd open staan en moest keihard lachen en schreeuwde Merry Christmass everybody. 'Sel, sel, sel wtf, what the hell, no, this cant be real', waren de woorden die uit Carlijns mond kwamen. Daan sprak geen woord meer uit en liep al richting Michael. Er was even een knuffel moment en daarna kon het feest beginnen.
Calum pov:
Ik had een drankje in mijn hand en keek telkens naar dat ene meisje met het blonde haar, ik zie haar daar staan lachen met Nina. She is cute...
Ashton pov:
Selena ziet er fantastisch uit in dat zwarte jurkje. Okay ik moet het haar vragen, maar wat als ik afgewezen wordt? Wat dan? Ashton komop mompelde ik in mijzelf en liep naar Selena toe ik gaf een seintje om even naar de gang te gaan. Ze liep met mij mee en we stonden daar dan. 'Selena you look stunning', zei ik en ze zei heel schattig dankjewel. 'Okay Selena I think its time to make it official, would u like to be my girlfriend', en hield haar beide handen vast. Ze keek mij heel erg diep in mijn ogen aan en gaf nog geen antwoord.
Luke pov:
Het gaat gelukkig wat beter en begin langzamerhand alles weer te herinneren. Ik probeerde mijn telefoon uit mijn achterzak te pakken maar mijn hand voelde nog iets. Ik pakte het uit mijn zak en zag drie foto's. Na een lange poosje ernaar gestaard te hebben begint alles weer naar boven te komen. 'SELENA', zei ik hardop waardoor iedereen het hoorde. Calum hoorde het en kwam naar me toe rennen. 'Luke you said Selena right?!, vroeg hij verbaasd. 'Yes where is she?', vroeg ik. Calum hield zijn schouders op, want hij wist het niet. Ik liep de woonkamer uit en zag Ashton en Selena daar op de gang staan.
Selena pov:
Ik hield Ashtons beide handen vast en besloot hem te zoenen. Ik kwam steeds dichterbij en dichterbij totdat ik Luke daar achter Ashton zag staan......
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x