"Waarschijnlijk is het dat briefje, die ik had achtergelaten onder zijn kussen." "Ik ben wel weer terug, maar wat moet ik zeggen, straks ben ik niet eens meer welkom in het huis en moet ik echt een ander verblijfplaats vinden", dacht ik en keek hopeloos om mij heen. Ik hoorde iemand met de voordeur friemelen. Ik hoorde de stem van Liz. "Omg, wat moet ik nu doen, gewoon de waarheid vertellen, of de kamer van Luke in rennen en mijn koffers rustig zetten (wat mij totaal niet gaat lukken denk ik), en doen alsof ik aan het slapen ben, maar wacht Luke ligt op de bed te slapen, dan doe ik wel alsof ik in slaap ben gevallen tijdens het studeren. Ik rende zijn kamer in en gooide mijn bagages in de hoek van de kamer en schoof de stoel van de bureau naar achteren en deed alsof ik aan het slapen was. "Ik hoop dat hij niet wakker is geworden", dacht ik hardop. Liz kwam ons kamer in en zag dat we aan het slapen waren. "Guys, I bought some pizza", zei Liz. "Mum, where is Selena, she is gone", zei Luke terwijl bezorgd terwijl hij nog half aan het slapen was. "Son, what are you talking about, she is here, I guess she fell asleep while studying", zei Liz lachend. "Er rolde een traan over mijn wang, ik vind hem super leuk dacht ik, waarom kan ik dat gewoon niet zeggen en toegeven", dacht ik hardop. "Wait what no, mom she is gone with her baggages", zei Luke angstig en stond onmiddellijk op. Liz wees naar de bureau en Luke keek even en toen was het voor enkele seconden stil. Lukes ogen werden waterig en probeerde zo min mogelijk iets te laten merken aan zijn moeder. "Son, is there something", vroeg Liz bezorgd. "No mom, there is nothing", zei Luke terwijl hij nog steeds naar mij aan het kijken. "I'm not hungry right now mom, zei Luke en dook weer zijn bed in. "Okay", zei Liz en verliet de kamer. Luke stond op en opende het raam en klom op het dak. Ik hoorde dat hij er niet meer was en tilde voorzichtig mijn hoofd op en veegde mijn tranen snel weg en besloot om Ashton te appen, ik wilde Luke nu niet lastig vallen met mijn aanwezigheid en vroeg naar Lukes telefoonnummer en wilde liever hem spreken via whatsapp.
Selena: Hi
Ashton: Hi
Selena: I'm at Lukes home rn, and idk what to do, can u pls give me his number so I can talk to him
Ashton: you are already talking to me
Selena: wait what, what are you talking about
Ashton: I'm Luke
Mijn ogen werden groot en kon mijn ogen niet geloven. Dus al die tijd was ik met Luke aan het praten. Ik kon het gewoon maar niet geloven. "Waarom zou Ashton überhaupt Lukes nummer aan mij geven?", dacht ik. Toen trilde mijn telefoon en zag een appje van "Ashton".
Ashton: I'm outside, let's talk for a bit.
"Wat moet ik zeggen als ik hem zie, en ohja het briefje, wat ik onder zijn kussen heb gelegd, ligt die daar nog steeds", dacht ik hardop terwijl ik angstig naar het briefje aan het zoeken was. En het was er niet meer...
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x