Selena POV
Ik vertelde Robert over het feestje van Carlijn. 'You should go with me Robert', zei ik terwijl ik zijn hand vastpakte. Hij keek mij aan en liet mijn hand los. 'Selena I can't', zei hij. 'Why not?'. 'Because I'll be leaving next week. Ik keek hem geschrokken aan. 'Robert w-why?' vroeg ik hem. Hij greep mij bij mijn armen vast en keek mij recht in mijn ogen aan. 'Selena because I don't want to stay here anymore that's why', zei Robert. Mijn ogen begonnen tranen en keek naar de grond en om mij heen. Uiteindelijk keek ik hem weer aan en maakte mijzelf los van hem. 'Robert you can leave now', zei ik. 'I said next week', zei robert terug. 'No just leave okay you don't want to stay here anymore, I don't want to bother you', zei ik. Hij liep naar zijn kamer en raapte al zijn spullen bij elkaar en stopte het in een plastic zak. Ik zat ondertussen op mijn telefoon en zat met Daniella en Carlijn te appen.
whatsapp chat
Selena: guys Robert is leaving. Ik snap het niet?!
Daniella: Wat? Hoezo dan?
Car: wat? heb je het dan niet gevraagd?
Selena: Jawel, maar hij wil hier niet langer blijven.
Car: Oh..
Daniella: Gaat het een beetje?
Ik deed mijn telefoon weg en voog mijn tranen weg en wreef een aantal keer in mijn ogen. Hoe dom kan ik zijn? Het zou toch nooit iets tussen ons kunnen worden. Maar toch doet het pijn.
Robert verliet zijn kamer en liep de woonkamer binnen. Ik zat op de bank en keek hem niet nauwelijks aan. 'I'm leaving', zei hij. 'Just go', zei ik en weer ik hem niet aan. Hij liep naar de voordeur en voor ik het wist was hij al weg. Daarna kwamen de tranen pas echt. 'I'm such a mess', schreeuwde ik en ik riep nog meer lelijke dingen naar mijzelf.
Ik pakte mijn telefoon weer op en begon Carlijn te appen.
Selena: Carlijn ik kom niet naar het feestje het spijt me.
En gooide mijn telefoon ergens in de hoek van de kamer.
Luke POV
Ik keek even uit het raam en zag Selena in tranen. Ik denk dat ik het beste gedaan heb. Ik kan mij niet langer voordoen als iemand die niet echt is en bestaat. Na een tijdje naar haar gestaard te hebben ben ik gaan lopen naar een adres die ik van Carlijn heb gekregen.
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanficHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x